Skocz do zawartości

rudzizna

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia rudzizna

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś może rozpracować, czy ta skrzynia ma przełożenie 4.111? EP-TY752XZ3AA Jakby ktoś miał jakąś tabele ze skrzyniami i przełożeniami to bardzo bym prosił. Potrzebuje skrzynie z reduktorem do legacy/impreza z ratio 4.111 pozdrawiam!
  2. Minimalnie hamowało, pedał w podłodze, ale coś tam chwytało. Ale to za słabo jak byś musiał awaryjnie hamować- nie ma szans Co do przyczyn, stało sie to na drodze nieutwardzonej, w sumie droga to nie była tylko chaszcze. Kawałek twardego kija niefortunnie nabiło się i obdarło przewód, całkowicie nie zrywając go. pajac_am, zauważyłem, że w necie różnie z tym jest, raz jest sprężyna na fotce raz jej nie ma. W imprezie masz hill holder? Czy tylko linka od pedału sprzęgła do łapy? Być może masz wysprzęglik, który hydraulicznie dociska łapę? W każdym razie sprężyna założona i gablota chodzi jak nowa Bez niepokojących objawów zużycia elementów sprzęgła. Tylko czy to tak powinno byc poskładane z ta sprężyną nie jestem pewien, hmmm ...
  3. Tak, myślałem po prostu że przewód od hill holdera działa na zasadzie że trzyma łapę sprzęgła, a u mnie po prostu nie ma tej nieszczęsnej sprężyny i łapa nie jest dociśnięta. Sprawdziłem ręcznie i jeszcze ze 3cm mogę łapę docisnąć. Myślę, że po dodaniu sprężyny problem ustąpi ponieważ zrobiłem taki test: wrzuciłem na 5 bieg na postoju, puściłem sprzęgło- zaczęło się ślizgać, silnik nie zgasł. Wyszedłem z samochodu ( bieg cały czas wrzucony), ręcznie docisnąłem łapę sprzęgła i przestało ślizgać - silnik natychmiast oczywiście zgasł. Tak więc chyba problem rozwiązany, teraz tylko poszukać odpowiedniej sprężyny, żeby dociskała do końca.
  4. Dzięki za odpowiedź. Musiała mi ta sprężyna wylecieć i dlatego mam cały czas lekko wysprzęglone. Myślałem, że linka od hill holdera powinna trzymać sztywno i odciągać łapę żeby był całkowicie zasprzęglony. No nic, szukam jakiejś sprężyny i postaram się założyć. Mam prośbę, jeżeli ma ktoś foto w którym miejscu ta sprężyna powinna być dokładnie zamontowana to byłbym bardzo wdzięczny za wklejenie.
  5. Witam wszystkich. Mam problem, pękł mi przewód hamulcowy - prawy przód, od strony pasażera. Automatycznie w tym samym czasie zaczęło się ślizgac sprzęgło. Pod maska widzę, że linka sprzęgła (od pedału sprzęgła do łapy) łączy się z linką hill holdera, który to nie odciąga sprzęgła na tyle, żeby zasprzęglić całkowicie. I mam efekt ślizgającego sprzęgła. Przewód hamulcowy oczywiście wymieniony, układ zalany DOT4, odpowietrzony lecz nadal problem występuje. Może trochę zawile to opisałem, mam nadzieję, że ktoś zdoła mi pomóc. Pacjent - Legacy 1,8 AWD rok 1991 kombi Czy ta sprężyna tam powinna być?? Teraz zauważyłem, że nie mam tam żadnej sprężyny ! To nie moje foto, tylko poglądowe z netu
  6. Właśnie. Jak jest z tym zespawaniem w justy? Przy tym napędzie jaki ma justy I nie odbije się to bardzo szybko również na skrzyni? Coś mi się obiło tu na forum o uszy, ale chyba chodziło o II gen.
  7. Samego dachu to nie. Wszystkie blachy pójdą w odstawke, do tego dospawam jakąś klatkę. Wtedy waga powinna oscylować w granicach 500kg. Ewentualnie coś takiego: Nie wiem, co to za model subaru, chyba jakaś wersja 3 drzwiowego leone na rynek japoński, ale z justy coś podobnego można zmotać
  8. Miałem styczność do niedawna z innymi sprzętami. Posiadałem samuraia z silnikiem 1,9D z poloneza, poźniej wsadziłem z kumplem silnik 1.9TD z citroena. Później był isuzu trooper tez w dieslu. Wadą wszystkich "terenówek" jest ich waga. Nawet malutki samurai odchudzony ważył tone. Taka justyna po odchudzeniu i orurowaniu podejrzewam będzie ważyła ok 400 kg - jest różnica. Szczególnie się to odczuwa przy śliskich, gluciastych, stromych i długich podjazdach. Kumpel był zdziwiony, że justyną się tam wdrapałem, a on cherokeem (do offa) na simexach 33 cali w połowie zaczął buksować -ciężar zrobił swoje. A powiedz mi Huzar, czy te tryby dorabiałeś do justy? Z rozbiórką skrzyni nie ma problemu, ewentualny dorobiony tryb-tryby można utwardzić. Co do hajsu, nigdy nie ma za wiele, ale czego się nie robi dla swojego hobby EDIT: Nie miejcie mi za złe pocięcie juściaka, inaczej poprzedni właściciel oddał by go na złom
  9. Niby proste, lecz ... justy i jej krótki rozstaw- do offroadu coś pięknego. No i waga... 800 kg z groszami vs ok 1400kg (legacy kombi 2.0 z reduktorem) rozstaw ok 30 cm większy. Coś za coś, ale jakby te najlepsze cechy połączyć w 1 fure ...
  10. Zdaję sobie z tego sprawe, lecz niektórzy np w golfach skracają pierwszy bieg zastępując dwie trybki z innej skrzyni. Podobnie się robi przedłużając np piąty bieg, żeby przy danej prędkości obniżyć obroty. Może tym tropem? hmmm
  11. niby krótka, ale na oponach z quada 25x10-12 przydało by się skrócić lub zapodać jakis reduktorek ... Lecz to oczywiście niemożliwe z tym reduktorem przy tej skrzyni. Ma ktoś jakis pomysł?
  12. Witam wszystkich! Niedawno kupiłem Justynkę pierwszej generacji Autko będzie docelowo służyło do jazdy terenowej. Już mam przespawane felgi 12 na opony z quada 25x10-12, wycięte nadkola i wszystko gra! Mam teraz pytanie: czy jest jakakolwiek możliwość zmiany skrzyni biegów np z legacy? Chodzi mi głównie o reduktor, który np w legacy czy niektórych imprezach jest. ewentualnie motał ktoś przy skrzyni z justy, żeby zmienić przełożenia, skrócić np pierwszy bieg? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...