Dzięki za info. Zawsze sam zamawiałem części ale tym razem pomyślałem że niech to zrobi mechanik. Wyszło jak wyszło:) raz że drożej a dwa że na pewno dał dupy z przednimi bo nie doczytal i zamówił spreżyny tj. wersje po 2005r.:)
Z tyłem zrobił jak zrobił bo stare spreżyny wymontował i na podstawie tego zamówił nowe.
Stare części wszystkie są u mechanika.
Samochód już tak przyjechał z Niemiec. Tzn. jak go postawiłem na równi w domu to widziałem że tył siedzi. Poza tym bujało go jak na karuzeli. Myślałem że pawia puszcze po 100km:)
Dlatego decyzja o wymianie kompletu: amorów i sprężyn.
Po wymianie odczuwalna jest lepsza jazda. Samochód jest stabilniejszy i precyzyjniejszy i go już tak mocno nie buja- ale wciąż troche:)
Różnica po wymianie jeśli chodzi o odstępy (to przód poszedł ok. 1cm do góry a tył bez zmian)
REASUMUJĄC:
Teraz mam sprężyny z tyłu LESJÖFORS 4288335 ( wymiary: Grubość 12,75 mm, Średnica zewnętrzna 111 mm Dł.289 mm)
które są dedykowane do systemu z SLS.
Nigdzie nie umiem znaleść sprężyń do tego modelu z 2004r. bez systemu SLS - którego obecnie nie mam.
Dlatego też spróbuje założyć sprężyny z modelu poprzedniego tj. do 2003 w którym występowały bez systemu SLS. Tj. LESJÖFORS 4288332 (OEM 20380AE310)
( Grubosć 13 mm, średnica zewnętrzna 111 mm Dł. 340 mm)
Co myślicie?
VIN poszedl na priv