Silnik robiłem z mechanikiem z teamu Hołowczyca ale w elektronice nie grzebią, jak potrzebują to przyjeżdża ktoś z Krakowa chyba. W sobotę startowałem na 1/4 mili i potrzebowałem troszkę więcej mocy i stąd montaż tego zaworku , ale ciągle wywala check . W silniku tylko panewki poszły Cosworta reszta seria.
Odświeżę trochę temat , chcąc podnieść ciśnienie doładowania wstawiliśmy zaworek w miejscu gdzie znajduje się wężyk z dyszą. Ale ciągle wywala check - przeładowuje nawet jak ustawiliśmy na 1.2 w peak. Fajna jazda była na 1.3
Jest ktoś w warmińsko-mazurskim kto by mi to ogarnął ? od razu wywaliłbym katy !
Jutro będę podłączał go do kompa, nie wiem tylko jak z tymi logami będzie
zegar jest sprawny na 100% i ładowanie 0,9 w peak.
Wyniki z kompa:
Wyszło że uszkodzona jest pierwsza sonda.
Ale nie przeszkodziło to w upalaniu po lesie
Panowie jest możliwe że kiedyś turbo przeładowywało i ecu ograniczyło doładowanie?
Wyświetla mi się check ale myślałem że to od zerwanej taśmy air-bag , wczoraj trochę poczytałem wątków i gdzieś było napisane że przy przeładowaniu ecu odcina paliwo i tak chyba kiedyś mi się stało, ograniczyło mi obroty do 2t po 3 godzinach stania zaczął chodzić normalnie.Może zapisał się błąd i nie bije jak potrzeba?
A wiecie gdzie w okolicach Olsztyna (warmińsko-mazurskie) mogę sprawdzić czy było coś modzone z mapą i ewentualnie zrobić co trzeba?
Kogo byście polecili?
Turbina jest IHI Turbo VF39
Faktycznie nie ma możliwości mechanicznego wyregulowania, zasłyszałem że ciśnienie reguluje się dyszami.
Jakieś podpowiedzi ???
Cyknę fotke turbiny i jutro wkleję.
A nie ustwia się turba mechanicznie właśnie skracając lub wydłużająć trzpień ustalający położenie łopetek kierowwnicy?
Silnik kuty nie jest , jak składałem to jedynie wymieniłem panewki na Cosworta.
Jutro poszukam kto ma kompa do wersji USA na zwrócić uwagę po podłączeniu?
Skręcał przy mnie - trzpieniem na turbinie.
Nie pamiętam ile biło wcześniej a ten mechanik poleciał do Anglii i nie ma jak info zasięgnąć.
Jestem tu nowy więc na początku witam wszytskich
Mam STI z 2006r podłączyłem zegar i doładowanie mam 0,9 na ile podnieść?
Turbo regulował mechanik po naprawie silnika i wydaje mi się że za bardzo skręcił.
Turbo jest oryginalne ale prawdopobnie jest inna mapa (przypuszczenia ).Auto zciągnięte ze stanów i parę elementów ktoś powymieniał - poduszki pod silnikiem,przewody paliwowe itp...
Czytałem tematy o ciśnieniach ale konkretnie nie znalazłem na ile można ustawić seryjne turbo.
Dziękuję za odpowiedzi .