Jump to content

SUBARU DO LASU I DO BARU

Nowy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About SUBARU DO LASU I DO BARU

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    subaru forester

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. diamond ,"ponoć " robi wielką różnicę...hehehehe ,teraz już wiem że nie ma niezniszczalnych jednostek .pozdro przeszczep zaczynamy w poniedziałek,
  2. Witajcie , Po 27 miesiącach i 60 tyś km BEZAWARYJNEJ przygodzie z moją subaryną (obecny stan licznika 270 tyś) ,nastał ten dzień kiedy człowiek musi zmierzyć się z przeciwnościami losu .Obecnie szukam słupka silnika (tzw goły silnik) w jak najlepszym stanie sprawny technicznie o kodzie EJ201NYTAB może ktokolwiek słyszał,może ktokolwiek wie silnik ten będzie montowany z skrzynią która w oryginale (tzn jest zamontowana w samochodzie) o kodzie TY755XS4AA .Chyba że ktoś jest zorientowany jakie kody silnika będą współpracować z ową skrzynią biegów i będą pasować do forestera z 2004 roku. Owszem znalazłem takie silniki (bodajże dwie sztuki) o odpowiednim lub bardzo podobnym kodzie na allegro ale za daleko mi jechać sprawdzić silnik chyba że ktoś miał do czynienia z sprzedającym i handlującym częściami do subaru Mariusz Marczak ul olesnicka w Ostrówku ,bo on chyba posiada jednostkę napędową o tym samym kodzie.
  3. polecam Istebną ,stoki dla początkujących i średniozaawsnsowanych , i niewielki aquapark Zagroń.
  4. Szanowni, w grudniu 2014 roku dostałem w prezencie pod choinką (sam sobie kupiłem ) kilka niespodzianek zakupionych w sklepie subaru .Oczywiście każda z nich niezmiernie mnie ucieszyła tym bardziej że były to okulary przeciwsłoneczne,brelok do kluczy no i feralna czapka zimowa o której chce napisać w dalszej części .Mianowicie dwie pierwsze niespodzianki są rewelacyjne, służą i mam nadzieję że jeszcze się nimi będę cieszył .Co do czapki taka niebieska szmata z logo subaru ,już po otwarciu przesyłki byłem niemiło zaskoczony jakością dzianiny i kolorem ,wydaje mi się że nie przystoi pożądnej marce wypuszczać na rynek takie "cuda" ,ale każdy popełnia błędy ,najlepsi także. Wraz z jesiennym ochłodzeniem i zaczynającymi się porządkami przed świątecznymi,natknęliśmy się na moją "kochaną" czapkę ,pech chciał że nie mogłem na nią patrzeć ,zmechacona naciągnięta itd itp,jednym słowem nieestetyczna.Jako że jesienne krótkie dni i niska temperatura nie sprzyja nakładaniu wosku czy też pastowaniu wnętrza samochodu postanowiłem spędzić ten czas przy kominku i nie rezygnując z Subaru...Tak więc chwyciłem do rąk feralną czapkę odprułem logo subaru ,następnie udałem się do sklepu sportowego wynalazłem za jedyne 19.99 złociszy polskich ( w promocji , i tak skubani zapewne zarobili na mnie) czpkę hi tec model rupert uni i udałem się w pobliże wspomnianego kominka i ładnie na spokojnie bez pośpiechu przyszyłem logo na nową czapkę... wygląda prześlicznie !!! Podsumowując ,jesienne chłodne ,czasami ołowiane popołudnia mogą naprawdę być przyjemne...
  5. tak czy siak,obojętnie co prowadzisz to droga jest prosta i można rzec takowo : szanowny kierowco szanujemy to jaki pojaz prowadzisz i nie interesuje nas to jakie masz podejście do tego ,niezależnie czy jest to zejebisty daster czy zajebisty forek .Rzecz ujmując należy sobie odpowiedzieć na pytanie czy lubisz się onanizować (daster czy jakoś tak) czy lubisz śmigać po zajebistych laseczkach (forek) niby efekt ten sam ,wynik się liczy ale ja wolę jednak tę drogę przebyć z przygodą z inymi luddźmi a nie samemu.... (troszkę wypiłem i mnie poniosło - wyabczcie)
  6. serdecznie dziękuje za odpowiedzi od Wszystkich dobrych "człowieków" a szczególnie za bardzo przydatne linki !! a co do sprzęgła to na pewno nie to ,tym bardziej że dzisiaj na A1 udało mi się rozpędzić wolnego ssaka do 200km/h oczywiście z wiatrem (halny w plecy) i porządnej górki...
  7. witam ,posiadam forka MY04 2.0x 125 ps ,podczas jazdy w dolnym zakresie obrotów do około 2200 występuje u mnie taki mankament że tak jakby dławił się silnik,nie miał mocy .Po przekroczeniu 2200 do odcięcia pracuje rewelacyjnie bez żadnego problemu ,oddaje moc płynnie i równomiernie ALE do 2200 ,nie przerywa tak jakby albo nie dostawał tlenu do spalania lub paliwa ,przy 2200 odczuwalny jest natychmiastowy przyrost mocy, coś podobnego jakby włączyła się turbina ,czyli wciskam pedał gazu przy np 1600 i do 2200 lipa a powyżej odstrzał (wiem że z tym silnikiem odstrzał to bardzo duuużżżooooo napisane ale jedak ) nie ukrywam że ostatnimi czasy miałem problem z przerywaniem i wymieniłem kable wysokiego napięcia wraz ze świecami (po 28 tyś km w tym 7tyś pod wielkim obciążeniem- przyczepa kempingowa) oraz zostały wyregulowane zawory - były "ciasne" ale szukając przyczyn również "grzebałem w silniku krokowym i takiem tam pierdoły przy dolocie mogłem coś spartolić lub pominąć że teraz nie oddaje mocy "w dole" P.S. gdzie jest i jak wygląda "przepływka" ? na kompie w serwisie subaru w mikołowie brak błedów. POZDRAWIAM BRAĆ SUBAROWĄ - bartosz .
  8. Witam. Czy stalowe felgi "15" z forestera I (98-2001) będą pasować do mojego forka 2004 2.0x 125 ps pytam bo może ktokolwiek próbował przypasować a z tego co wiem jest inne ET ???? pozdro ,a sniegi już lada miesiąc (dwa)...
  9. wymieniłem oryginalne " głośniki" na JBL 165 przód + sopran ,tył 130 gra o niebo lepiej na oryginalnym radiu kenwood 6cd ,nie jest to bass który prostuje blechę drzwi ale jest to czysty i przyjemny dźwięk. koszt materiału to 360 zł z dystansami. czas pracy 5 godzin.
  10. Puk puk odgrzewam zimnego kotleta !!!!!!!!!! dalej nie wiem gdzie szukać ,może ktoś cokolwiek widział lub cokolwiek słyszał czego tu nie ma napisanego .
  11. zassałem z chomika mapę land rover europa wschodnia i działa w oryginale mam europę zachodnią .
  12. sam osobiście rozważałem kupno "po lifcie" ale że "ryj" w nowej budzie nie spodobał mi się (kwestia gustu) więc zostałem przy wersji przed liftowej ,obecnie mijając na trasie po lifcie dalej jestem pewny że dobrze zrobiłem... aha silnik w " po lifcie " wolnysak 2.0 dohc 158 nie zawsze pracuje dobrze przy hitlertuningu. a co do różnicy ceny ,to ceny rocznika 2005 i po lifcie 2006 są w dopuszczalnej różnicy.
  13. z nogą do podłogi ,bo inaczej nie chce się toczyć (taki słaby silnik wybrałem z pełną świadomością) jeden literek na 5000 km
  14. BIU - body integrated unit control module ,będę szukać ale chyba już po nowym roku no chyba że ktoś przypadkowy podpowie w międzyczasie , a jutro zamiast grzebać przy elektronice to będę pilnować czy kochana żona dobrze lepi pierogi. Wesołych Dla Wszystkich.
  15. kolego lampki są bez elektroniki ,kable lecą prawdopodobnie po słupku pasażera ponieważ nad podsufitką lęcą w tymże kierunku , co do zwłoki czasowej to owszem była, nie zwróciłem dokładnie na to uwagi ale na pewno wiem że jak silnik pracował i zamknąłem drzwi to jeszcze 2-3 sekundy świeciła bo zwróciłem na to szczególnie uwagę bo mnie to denerwowało a co do zwłoki po zamknięciu z pilota to gasło od razu innych przypadków nie pamiętam . Mała pierdoła a denerwuje.
×
×
  • Create New...