Jump to content

memberofhs

Nowy
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About memberofhs

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 04/17/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    bytom
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2003 r.
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

655 profile views
  1. Zająłem się innymi sprawami w tym aucie. Nie zrobiłem nic w temacie lamp odkąd tu przestaliśmy pisać. Powinienem na dniach się za to zabrać.
  2. Mam tylko ramkę srebrną wykańczającą, zewnętrzną.
  3. Ewemarkam - dziękuję chłopie za wielką pomoc. Jutro spróbuję wytestować rady. Mam nadzieję, że uporam się z tym autem jakoś szybko i zrobię komuś niebawem prezent w postaci przygotowanego auta. Ja mam go dosyć.
  4. Żadnych czarów. Mnie zależy na wykorzystaniu oryginalnych żarówek. Oryginalna lampa, nic nie cieknie do środka, nic nie paruje, nic nie gnije jak to w przypadku szajs lampeczek diodowych. Nieważne jakich. Co oryginał to oryginał. Jedynie uruchomić to jakoś..
  5. To mi jeszcze napisz co to jest styk NC i co to jest cewka? Bo domyślam się, że "cewka" to moduł. Jaki przekaźnik dać? 541? 561?
  6. Nic już nie wymyślisz?;-). Nawet po schemacie? Bardzo dużo mi pomogłeś już kolego, daleko zaszliśmy. Szkoda by się teraz wycofać jak mamy pewne pomysły w głowie i jesteśmy "na świeżo".
  7. Sprawdzałem probówká z krokodylkiem ten zielony przewód: na zapłonie i pozycjach świeci probówka, czyli jest tam plus. Na mijania i długich probówka gaśnie, nie ma napięcia tam wówczas. W momencie także na włączonym zapłonie i wyłączonych światłach mijania gdy krokodylek mam do masy, a probówkę wkładam w zielony kabel w kostce manetki kierunkowskazów-cyka przekaźnik pod maską, oświecają się mijania (nie długie) no i probówka świeci.
  8. Na zielonym po włączeniu zapłonu jest +12 v. Po włączeniu pozycji-to samo. Po włączeniu mijania wartość spada do 0.85 v, po włączeniu długich jest 1.02 v
  9. Taką probówkę z krokodylkiem i żarówką w środku też mam;-)
  10. Faktycznie, po włączeniu zapłonu i podaniu masy na czerwony w wiązce (kostce) oświecają się.. mijania i długie naraz, blado świecą:-\. Mówimy o sytuacji na krotko, na drucik, bez modułu.
  11. Trochę pokombinowałem i wyszło tak: na zapłonie moduł nie działa. Uruchamia się dopiero po odpaleniu silnika, gdy wskoczy ładowanie i napięcie przekroczy 13,2 v. Faktycznie po odpaleniu auta na tych dwóch przewodach z modułu pojawia się masa. Tylko jakaś dziwna. Miernik inaczej skrzeczy na tej "sztucznej" masie, a inaczej piszczy pezy zwykłej śrubie do karoserii. Nie zmienia to faktu, że podając kabelki z modułu (na włączonym silniku) na kostkę i czerwony kabel w wiązce nadal lampy się nie zaświecają. Ręce opadają:-\. Ja z kolei jestem przeciwnikiem powalonych polskich przepisów
  12. Faktycznie po podpięciu miernika "na przejście" na czerwonym kablu "piszczy" masę. Po włączeniu zapłonu nadal na tym czerwonym kablu w kostce jest masa. Po włączeniu dopiero mijania i długich miernik przestaje piszczeć. Na mijania wartość na mierniku to 1, na długich jakies 200 około. Czyli ewidentnie czerwony to masa dla długich. Dlaczego jednak po uruchomieniu całego modułu i podpięciu jednego z dwóch przewodów z modułu (przewidzianych dla długich) do czerwonego nic się nie dzieje? Po podaniu masy od śrubki do czerwonego poza modułem też nic się nie dzieje, a powinny światła długie się oświe
  13. Nie no rozumiem, że przewód może być jeden, potem rozdzielać się na dwa. I na pewno ten czerwony to jest przewód masowy? Wolę nie spalić modułu czy bezpiecznika podpinając masowy moduł do czerwonego, który okaże się nagle plusem. Gdzie ten czerwony się rozdziela na dwa? Jest to gdzieś zlokalizowane pod deską rozdzielczą? Znalazłem takie info co do modułu: obciążalność wyjść 2x60W (obciążenie jednego wyjścia - max. 1 żarówka 60W). Bezpieczniej czułbym się i spokojniej podpinając dwa kable z modułu do dwóch przewodów czerwonych, nie do jednego. Nie jestem pewien, czy do jednego czerwonego w
  14. Z modułu wychodzą dwa przewody do świateł długich. Ogółem z modułu jest tak: masa, stały plus, plus po stacyjce, sygnałowy z postojówek oraz te dwa do świateł długich. Ze wszystkim sobie poradziłem poza tymi dwoma do długich. W oplu omedze czy vw pasacie, w każdym innym sterowanym plusem są dwa kable w skrzynce bezpieczników do długich. Jeden kabel na lewą żarówkę, jeden na prawą. Z modułu także wychodzą dwa kable - wpinam się bez różnicy którym w jeden i drugi w skrzyce i światłą ożywają. Tylko w tym japońskim ..*** jest problem.
  15. I to ciekawe, że postojówki już znalazłem we wiązce. Fioletowy przewód. Są dwa, pod jeden się podpiąłem. Po przemierzeniu miernikiem wyszło że to ten. Natomiast w instrukcji modułu jasno pisze, że nie wolno dwóch kabli podłączać pod jeden przewód w instalacji. Dlatego szukam dwóch kabli do długich.
×
×
  • Create New...