Jump to content

memberofhs

Nowy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About memberofhs

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 04/17/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    bytom
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2003 r.
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

194 profile views
  1. Witajcie znajomi:-). Prosiłbym o jakieś namiary w temacie bądź informację, czy w starej imprezie gc można zmienić 5 skrzynię biegów na 6 biegową? Mówimy o motorze 2.0T.
  2. Zastanawiam się właśnie, czy kupować z Legasia, czy wyrzeźbić swój seryjny. Tylko jakieś dane co do rur np. bym potrzebował;-)
  3. Koledzy, proszę o pomoc i wytłumaczenie mi czegoś: czym się różnią koletory: http://img4.imageshack.us/img4/5821/borlafittedlc8.jpg i http://img855.imageshack.us/img855/3389/pa204884.jpg - oczywiście poza budową, bo to widzę. Potrzebuję wiedzieć, który mam kupić/wykonać by 2.0 n/a bez turbo bulgotało. Czy może wystarczy zwykły, seryjny równoodległościowy koletor z lewej strony troszkę wydłużyć, pomodyfikować na różnoodległościowy i już będzie bulgot? Możę jakieś trzeba wymiary zachowac, średnicę rur czy coś? Czy wystarczy "na oko" przedłużyć lewy "róg" kolektora w sposób choćby zbliżony ze zdjęć zamieszczonych w tym poście, i wszystko ładnie zabulgocze?
  4. Auta nie odpalałem, autem nie jeździłem, lecz widziałem, że miało dosyć.
  5. Matiz - oglądałem tego srebrnego kibla spod Huty. Auto strasznie zmęczone życiem, miało dosyć. Tam rysa wgnieciona, tu ze zderzaka odchodził lakier. Ciekawe dlaczego od lipca aż po październik stało te auto i nikt go nie chciał, mimo, że podobno było do wzięcia za 3 tys. Aha, klima też była. W bagażniku nie było wody, uderzone tez nie, pognite też nie, a mimo tego nikt tego nie chciał.
  6. Dzięki chłopaki za pomoc. Wpadnę na zlot jak będzie takowy w przyszłości;-).
  7. Gdybym wiedział tylko co, gdzie i jak to chętnie poznam klubowiczów. Z drugiej strony nie ma się za bardzo czym chwalić. Zwykły muł 2.0, do tego ejszcze kombi i pognite nadkola. Wstyd!;-) Jeszcze pytanie: ktoś wie, ile tego oleju kupić do silnika? Wchodzi tam 4 czy 5 litrów?
  8. Dzięki przyjaciele za pomoc:-). Niebawem znowu coś napiszę, o coś poproszę;-)
  9. Co ten plasticzek w ogóle daje?
  10. Trochę chaotycznie napisałem z rana.. chodzi mi o olej silnikowy, do silnika.
  11. Kolejne pytanie do kolegów; mam GC z 98 roku 2.0 n/a, tj pisałem w poście o lewerku biegów. Mam 105 tys przebiegu, przebieg autentyczny, potwierdzony. Nie wiem jaki wcześniej lany był olej, lecz co koledzy/koleżanki polecają? Jaką specyfikację? Auto w większości przypadków do spokojniejszej jazdy.
  12. piter, spokojnie bracie, nie obrażam się:-). Tylko sobie pomyślałem "czasem najtrudniejsze rozwiązania okazują się najprostrze" :-).
  13. Heh, niby proste. Choć nie wiem czemu na przeglądzie nikt mi tego nie wykrył.. Dzięki za pomoc przyjaciele;-)
  14. Przepraszam za dubla, może moderator jakoś usunąć tamten post? Co do schematu skrzyni, coś mi to pomogło niewątpliwie, lecz wciąz czekam może na dokładniejszą diagnozę. Przeanalizuję obrazek.
  15. Witajcie koledzy i koleżanki. Mam wątpliwości co do manualnej skrzyni mojego samochodu i chciałbym się czegoś dowiedzieć. Lewarek biegów - na luzie mam spory luz. Nie wiem jak to wyjaśnić, lecz pewien znajomy mi powiedział, że ułamana jest jakaś "sprężynka" pod mieszkiem biegów. Kiedy jadę samochodem muszę powoli wrzucać biegi z 1 na 2, i z 2 na 3. Czuję gdy szybciej wpycham biegi, że zazębiają się tryby w skrzyni. Czuć to po lewarku. Zgrzytów nie ma, tylko po lewarku czuć. Zauważyłem również, że często można "pomylić" biegi, tzn. czasem bez zastanowienia mogę wrzucić 2 redukując bieg z 5. Tak samo rozpędzając się, wrzucając z 2 na 3 - trzeba "nacelować" lewarkiem na 3kę. W innych skrzyniach biegi płynnie wchodzą na swoje miejsce, tu trzeba te miejsce wskazać. Wie ktoś co może być ze skrzynią?
×
×
  • Create New...