Skocz do zawartości

konxx91

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    subaru legacy 2.0 kat 1994r.

Osiągnięcia konxx91

0

Reputacja

  1. Ok, w takim razie będę dalej próbował. Nakrętki i resztki wystającego gwintu ze szpilki sa naprawde mocno skorodowane. Zarys gwintu jest niemalże niewidoczny, a nakrętka ledwo da się czymkolwiek złapać, a i tak przy uzyciu nawet niezbyt duzej siły klucz się ślizga. Robię to w warunkach polowych, takze dostępu do żadnego palnika nie mam. Będę próbował naciąć nakrętkę o ile pozwoli na to miejsce, może coś puści. Jeśli to nie pomoże to niestety pozostanie mi ucięcie jej wraz ze szpilką, a następnie poszukiwania szpilek. Dzięki za pomoc.
  2. Witam. Zbliża się zima i w zwiazku z tym zdecydowałem się zaspawać tylny dyferencjał w swoim subaru, aby usprawnić jego poruszanie się w warunkach ograniczonej przyczepności. Zabrałem się za demontaż dyferencjału, jednak okazało się, że dwie nakrętki i szpilki mocujące dyfer z tyłu do belki nie chcą współpracować. Są strasznie pordzewiałe. Czy odcinając je diaxem od strony nakrętek nie narobie sobie jakiejś dużej szkody? Czy szpilki idące od dyfra do belki są wymienne? Czy są one zamocowane w obudowie dyferencjału czy w przykręcanym deklu? Nie widzę innej drogi niz odciecie tych szpilek tym bardziej ze nie dochodzi tam zadna nasadka a operowac można jedynie kluczem płaskim. Jeśli po odcięciu byłby duży problem z wymiana szpilek niestety musiał bym zrezygnowac z całej operacji. Proszę o pomoc. Pozdrawaim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...