Skocz do zawartości

Ricken Rafal

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Belchatow/Sosnowiec/Balbriggan
  • Auto
    Subaru legacy b4

Osiągnięcia Ricken Rafal

0

Reputacja

  1. Tak faktycznie mam legacy twin turbo od 2dni ale nie jest po przekladce jedyne co udalo mi sie zlokalizowac to to ze w miejscu gdzie sa te wszystkie przewody podcidnienia sa tez zaworki u mnie jest ich 4 czy 5 i jeden mozliwe ze dwa nie reaguja gdy reszta puka po wlaczeniu zaplonu ?! Czy to to moze byc przyczyna?? Wszedzie gdzie patrze wszyscy pisza ze jakies male ale zawsze cisnienie maja u mnie nie stety na obecna chwile nie ma zegara doladowania i nie wiem tak do konca czy co kolwiek pompuje ale gdy scisne waz od blow offa i wcisne gaz do spodu nic sie nie czuje ahh...zalamany jestem troszke bo to moje 3legacy poprzednie bylo rsk blisten manual chodzilo nawet zap...ale panewka sie rozsypala przed nim mialem starszego legeca z 98 roku 2,5cc bez turbo manuala i z nim nic sie nie dzialo ale babka mi w niego wjechala no i teraz ten... Dzis ze znajomym przeczyscilem wszystkie zaworki i jako ze gosc od ktorego odkupilem auto dal mi do niego sportowy filtr wraz z przeplywomiezem postanowilem go zamontowac...no i teraz to juz nie mam pojecia wynik tego wszystkiego jest taki auto chodzi jak chodzilo sily nie ma jak nie mialo ale efect dump valve jest slyszalny z filtra stozkowego
  2. Witam mam klopot z ustaleniem przyczyny w moim legacy b4 mianowicie turbiny nie laduja ale z tego co mi sie wydaje chodza i sa jak najbardziej sprawne jadac wczoraj do domu postanowilem wcisnac gaz w podloge aby zobaczyc co sie bedzie dzialo i auto rozpedzilo sie do 160km/h po czym tak jakby zgaslo i zapalila sie kontrolka silnika dzis rano ze znajomym sprawdzilem komputer pokazuje blad 66 mial ktos podobny problem ??? co robic ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...