Skocz do zawartości

Zarak

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX+ hawkeye

Ostatnie wizyty

379 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zarak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Zarak

    Wydech do Forestera

    Dla potomnych, wydech to Invidia N1.
  2. Witajcie, Zostało mi po poprzednim właścicielu przód/tył, tarcza/klocekm TRW/TRW -moja opinia - nie hamuje to poprawnie w tym aucie. Czytałem wątek z zamiarem zakupu zacisków od STI, ale okazuje się że można coś z 4 tłoczka i 2 tłoczka wycisnąć. Mam kilka pytań, 1. Jak się ma bezpośrednie porównanie RC5+ do HP+ ? 2. Prawdopodobnie postawie na RC5+. Przód wymienię kompletny z tarczami brembo, ale z tyłu jest prawie cała tarcza TRW jak uważacie, dojechać ją RC5+, czy nie dziadować i też wrzucić komplet z nową tarczą brembo na tył, ze względu na agresje RC5+ ? edit - tarcze Brembo na tył kosztują niewiele, także ten punkt został wyjaśniony. 3. Poza polecanym zestawem (gładkie brembo i RC5+) wspominaliście w wątku o "droższych" tarczach DBA, jaki konkretnie model polecacie- tego nie wyłapałem i czy będą ok pod RC5+ lub HP+ ? 4. Czy w WRX podczas popularnej wymiany Zacisków na Brembo STI tylko z przodu, czyli 6POT przód i 2 POT tył nie zaburza się balansu siły hamowania? Oczywiście przy założeniu, że tarcza i klocek przódu i tył tej samej jakości? Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
  3. Zarak

    Wydech do Forestera

    Witajcie, Kilka lat temu dzięki przeczytaniu tematu "wydech do forestera" dobrałem wydech do swojego Forka, więc poszerzam dalej to kompendium wiedzy, problemy forek/impreza są te same. Teraz moim pacjentem jest Impreza 2007' WRX. Mam wydech przelotowy 3,5" od kolektora do końca, oczywiście lekka korekta mapy na 262KM, poprzedni właściciel kupił akurat taki rozmiar wydechu, bo trafił w dobrej cenie, (wiem, że przy tej mocy nie jest taki rozmiar konieczny). Generalnie chciałbym wymienić backbox bo strasznie drze ryja, nawet z silencerem i mam kilka pytań. 1. Czy po zdjęciach udałoby się odgadnąć co to za wydech (załącznik)? 2. Czy można zwęzić całkowity przelot 3,5" na końcowy BB przelotowy 2,5" lub 3"nie robiąc przy tym korekty mapy? 3. Czy większość wydechów końcowych dedykowanych do subaru jak prodrive, supersprint, H&S etc. jest przelotowa? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
  4. Chłopaki a może podrzucicie jakieś fotki jak to wygląda w Forku SG, jak barwa światła i jak się prezentuje podczas dnia?
  5. Zarak

    Wydech do Forestera

    Oka z przyjemnością, zatem będą doznania akustyczne i wizualne MOV_0594.avi
  6. 2.5XT A/T na podtlenku gazu, Trasa ŚR 15-16,5 / MIN 14,3 / MAX - nie przeliczam około 20l. Miasto ŚR 17,5 / MIN 14,9 / MAX -19L Biorąc pod uwagę A/T, podtlenek// stały napęd/ moc i moment często wykorzystywany w 100% uważam że całkiem Ekonomiczne auto ))
  7. Zarak

    Wydech do Forestera

    Dzięki za odpowiedz, ale nie oddam za żadne skarby...!!! Jak założę na auto, to wrzucę zdjęcia i ocenimy... ale BB Prodrive przede wszystkim dla muzyki zakładam..
  8. Witaj, mam podobną sytuację, metaliczny dźwięk nazwałbym go "cykaniem" występuje przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu ( mam A/T u mnie to również występuje przy zmianie np. z N na D) w momencie "łączenia" napędu. W warsztacie u mechanika dopiero jak podnieśliśmy auto to została postawiona diagnoza: Przegub, dźwięk wyraźnie dochodził z przedniego przegubu. Muszę to zrobić na dniach bo nie wiadomo co tam może siedzieć... :/ pozdrawiam
  9. Zarak

    Wydech do Forestera

    Do Imprezy, jak w opisie filmu zaznaczyłem. Z '99 GT. BB jest troche schowany za zderzakiem podobnie jak seryjny, przynajmniej z tej perspektywy tak wygląda - co nawet mi się podoba, czy powodem tego jest to, że był dedykowany do imprezy GT? Wczoraj kupiłem BB Prodrive od imprezy GT i zastanawiam się czy będzie wyglądał dobrze w forku XT czy czasem nie będzie za mocno schowany i będę musiał kombinować... pozdrawiam
  10. Co to znaczy? Czy w takim wypadku każda 5x100 od subaru będzie pasować? tak jak kolega "siekla" wyżej pisał.
  11. Pianka niestety nie zastąpił koła zapasowego. Przy mniejszych dziurkach jak najbardziej, natomiast jeżeli złapiesz gumę i np. felga przytnie oponę, pianka nie pomoże zbyt wiele... . Opona będzie wyrzucać piankę podczas jazdy. BTW, Czy nie ma żadnych przeciwwskazań do stosowania koła dojazdowego w stałym napędzie S-AWD??? pozdrawiam
  12. Kolego ja też miałem mondeo, felga 205/R16 i nic się nie działo, a Foresterem 225/R17 jeżdżąc po tych samych trasach ściąga w koleinie. W większości samochodów jak zmieniasz felgi na większe, tym samym oponę na szerszą, to efekt uzyskasz taki sam, to jest norma.
  13. Jasne u Ciebie inna historia, chciałem się podzielić swoimi przygodami, bo kolega pytał, może miał podobny, prozaiczny problem... pozdrawiam
  14. Odnośnie wibracji auta przy dużych prędkościach, to w ostatnio miałem taką przygodę, może pomogę. W ostatni weekend jeździłem po dość mocno błotnistych drogach na północy . Następnego dnia wsiadłem w samochód i ruszyłem w trasę, samochód jakby inny, od 130km/h dostawał wibracji, a przy 160km/h mocne wibracje były już odczuwalne praktycznie na każdym elemencie samochodu, aż strach było jechać szybciej, nawet nie wiesz co mi się w głowie już uroiło... . Co się okazało... prozaiczna sprawa - miałem ciężarki w postaci zaschniętego błota od wewnętrznej strony felgi .
  15. Święte słowa. Jeżeli lubisz jeździć dynamicznie (pojęcie względne ) - tylko 2.5XT. Przed zakupem jeżdziłem każdym Forysiem z wiatrakiem II gen AT/MT, bo miałem podobny dylemat.... Jest również spora różnica między 2.5XT AT a 2.0XT MT. Oczywiście to moje subiektywne zdanie, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...