Chyba trochę późno odpowiadam, ale może komus się przyda - tu jest narysowane jak wyciągać hak (wcisnąć i w prawo):
Ale niestety mój hak jest zamknięty
I stąd moje pytanie - prośba: czy wiecie, jak można ten hak ściągnąć? Ogólnie chciałbym go zachować, ale czy mozna wymienić jakoś zamek lub dorobić kluczyk?
Auto: Subaru Forester 2012, sprowadzone ze Szwajcarii (niestety bez tego kluczyka), hak raczej oryginalny, montowany w salonie (tak myślę).
Macie jakieś pomysły?
Będę wdzięczny za pomoc i radę.
Problem rozwiązany
1. Hak jest oryginalny z logo subaru
2. Gość od haków nie mógł nic z tym zrobić, ale...
3. ...polecił mi "dorabiacza kluczy"
4. Pojechałem, gość "włamał" się do zamka, odpiął hak, a potem do bębenka dorobił klucz (nawet dwa)
5. W ten sposób za stówkę mam dwa klucze do oryginalnego, automatycznego haka Subaru