Skocz do zawartości

Krzysztof Brodowski

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Forester 2007r. SG 2.0 (158KM) XC WIN

Ostatnie wizyty

204 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzysztof Brodowski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Bakum, ładnie wysoko stoi. muszę się zastanowić w takim razie nad wymianą sprężyn IM tylko ten kolor nie trafiony ewentualnie pojeżdżę w obecnej konfiguracji i wymienię w przyszłym roku na regenerowane SLSy.. na szczęście leżą w garażu a nosiłem się z zamiarem oddania na złom. Temek, do 4T w Mysiadle ma przysłowiowy "rzut beretem". panowie mi ostatnio wymienili łożyska w dupce skrzyni, szacun dla Nich. woziłem się z tym problemem od zakupu... a tu proszę... w 20 minut analiza i werdykt :]
  2. Temek, kupiłeś zestaw KYB - Excel G + RC6431 ? Też masz MY'06 ? Czy można źle założyć na auto amorki i sprężyny ? Bo to trochę dziwne dlaczego ten sam zestaw w dwóch egzemplarzach inaczej by "pasował" !?
  3. Gawin, domyślam się, że już czyściłeś w domowych warunkach przepustnicę ? Możesz opisać kroki jakie należy wykonać ? Kto zdiagnozował i ile $ kosztowało przeniesienie czujnika, podasz namiar ? Nie wiem czy można to definitywnie określić jako brak mocy. Wkręca się na obroty równomiernie lecz do 3 tys. jak cisnę gaz do dechy to tak jakby się "dusił", delikatnie nim szarpie. Nosiłem się z zamiarem renegeracji SLS ale nie byłem pewien czy to dobry wybór. Chciałbym autkiem kilka lat pojeździć a wydawać 1k zł na regenerację aby po roku padły... Chyba że masz namiar na dobry warsztat i możesz kogoś polecić ?
  4. Bakum, dzięki za sugestię. Taka była też diagnoza, że dalej coś nie tak ze sprzęgłem lub dodatkowo do wymiany koło zamachowe. Na czym polegała "wadliwa" wymiana sprzęgła ? Siwy, czytałem ostatnie posty na forum ale raczej jestem przeciwny taki eksperymentom. Mimo to dzięki za chęci. Bardziej jestem przekonany do wymiany po raz kolejny sprężyn na mocniejsze, które też podniosą auto.
  5. Dobrywieczór Kilka miesięcy temu do swojego Forysia SG 2.0 X 158KM założyłem na tył zamiast padniętych SLSów zestaw KYB (sprężyny + amortyzatory). Zadek nie rysuje już asfaltu aczkolwiek na moje oko mimo wszystkie jest nieco niżej niż przód. Przód mam OEM. Wszystkie Forestety jakie mijam codziennie po drodze zadek mają co najmniej na tej samej wysokości co przód. Zastanawiam się nad: - powrotem do SLSów >> możecie polecić jakiś warsztat, który zrobi to dobrze i w rozsądnej cenie ? - wymianą sprężyn na inne np. IronMan Doradźcie coś proszę co zrobić. W zależności od podjętej decyzji (powrót do SLS/zakup wzmacnianych sprężyn) chętnie pozbędę się w atrakcyjnej cenie jednej z opcji: kompletu tylnych sprężyn KYB rc6341 lub tylnego kompletu SLS (2 x sprężyny, 2 x amorki). Obecny tylny zawias KYB ma przebieg ok. 4tys. KM. Zdjęcia SLSów mogę wysłać na PRIV. Autem na co dzień raczej sam się poruszam, bez butli LPG ale załadowany po dasz na wyjazd wakacyjny nieco przysiadł. 2 pytanie: kto w Wwa potrafi dobrze wykonać geometrię ? Możecie podać namiar na znajomy serwis ? 3 pytanie: obecnie zalany do silnika mam olej Mobil 1 5w50. Czy jest sens wymieniać na inny np. Millers Trident 5w40 ? Cena podobna a jaka różnica we właściwościach ? 4 pytanie: przepustnica / przepływomierz czy warto zapobiegawczo wyczyścić ? w jaki sposób ewent. gdzie ? mam wrażenie jakby w zakresie obrotów 2-3tys. była dziura w gazie. przyśpieszanie w tych obrotach nie jest równomierne tylko auto jakby miało czkawkę. na wolnych obrotach przy toczeniu się do przodu np. w korku, po naciśnięciu gazu buja autem. tak jakby silnik na poduszkach się bujał do przodu i tyłu przy czym poduszki nie stukają aczkolwiek ich stan zużycia nie jest mi znany. 5 pytanie (chyba najważniejsze): od dnia zakupu w aucie wymieniłem m.in. kompletne sprzęgło i łożyska w dupce skrzyni. wspominam o tym dlatego, gdyż jedyna rzecz na jaką zwrócono uwagę to ruszanie na 1ce na samym sprzęgle nie jest płynne tylko widać drżenie i jakby przeskakiwanie przednich kół, nie wiem jak to prościej opisać. Być może pkt. 4 i 5 są ze sobą powiązane. Jestem ciekaw czy podobne objawy mają posiadacze identycznego modelu z 2.0 N/A. Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie. Brodman.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...