Skocz do zawartości

thores

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska
  • Auto
    Subaru impreza GT 211
    EJ20 (turbo)

Ostatnie wizyty

308 wyświetleń profilu

Osiągnięcia thores

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. No genialne! Gratuluję pomysłu i dzięki za szybką odpowiedź jak byś mógł zdradzić jakieś czszegóły wykonania tego patentu to będę wdzięczny jak dla mnie takie rozwiązanie by wystarczyło. Swoją drogą szukałem przepustnic od nowszych modeli ale jak i którą można zastosować bez większej rzeźby to już ciężki temat.
  2. Witam czy ma ktoś zrobione podtrzymanie turbo w ej20 i może podzielić się wiedzą ponieważ planuje zmienić komputer na stand alone Ecumaster Emu i podobno do podtrzymania konieczna jest elektryczna przepustnica tak twierdzi wykonawca. A może jednak jest jakieś inne rozwiązanie?
  3. Dzięki może ktoś jeszcze się wypowie?
  4. Witam czy ktoś może podzielić się wiedzą mianowicie w przypadku wymiany ECU w Imprezie GC8 komputer o oznaczeniu 9S na taki sam ECU 9S tylko z innego auta będzie zablokowany immobilizer? (tzn zostaje stary kluczyk antena i moduł kontrolny a podmieniam tylko sam ECU)
  5. Witam czy ktoś może mi powiedzieć jaki typ przepływomierza jest w imprezie GC z 98r tzn jaki sygnał częstotliwościowy czy napięciowy wysyła do ECU bo chciałem dokonać konwersji za pomocą DET3. Przy okazji może ma ktoś jakieś czszegółowe informacje jak tego dokonać-jakie ustawić zakresy napięć itd?
  6. Witam czy orientuje się ktoś jakie popychacze hydrauliczne są w turbo dziadkach/legacy z blokiem zamkniętym może ktoś zna wymiary lub może ktoś wie gdzie można kupić nowe? Pytam bo nie mogę chwilowo wyciągnąć swoich żeby zmierzyć ponieważ: auto-praca-dom a na zimnym klepią:/
  7. zauważyłem jeszcze że podczas normalnej jazdy gdy silnik nie jest bardzo obciążony (np. jadąc na prostej drodze) to szarpie i przerywa jeżeli utrzymuję obroty około 2tyś. natomiast jeżeli wbiję wyższy bieg spadną obroty oraz zwiększy się obciążenie przestaje szarpać podobnie jest jeżeli wcisnę gaz i zacznie się zbierać to przestaje szarpać. Może to czujnik położenia przepustnicy? co prawda kiedyś sprawdzałem opór i wzrastał raczej liniowo ale może jednak ten potencjometr jest już zużyty po tylu latach gdzieś właśnie w okolicach 2tyś obrotów?
  8. może ktoś zna wymiary popychaczy hydraulicznych w turbo dziadku/legacy lub może wie gdzie można kupić?
  9. jakieś pomysły ktoś może miał podobny problem, a czy czujnik biegu jałowego nie reguluje podciśnienia?
  10. tak mam blok zamknięty i głowice na hydraulice robiłem nie dawno całkowity remont silnik. też myślałem o przepływce. Mam Ecu Mastera i mogę wypiąć teoretycznie przepływkę ale kombinowałem z konwersją z MAF do MAP i po zmianie ustawień napięć zaczęły się dziać jaja więc narazie odpuściłem, jeżdzę na przepływce.
  11. Witam proszę o pomoc w rozpoznaniu przyczyny problemu jak sądzę za wysokiego podciśnienia, które objawia się tym że na biegu jałowym wskazuje czasem -1 bara czasem -0,6 wysokie podciśnienie otwiera blov off który mam zamontowany (HKS) i tym samym wydostaje się powietrze co powoduje spadek obrotów szarpanie i gaśnięcie. Myślałem początkowo, że wyrobiła się sprężyna w HKSsie wiec założyłem oryginalny ale również to samo. Jak przytkam kęką to obroty wracają i pracuje równo. Teraz pytanie od czego tak się dzieje czy to któryś z czujników może biegu jałowego?, check nic nie wymrugał. od pewnego czasu również na zimnym silniku klepią zawory, ostatnio robiłem cały remont silnika głowice były również robione i sprawdzane ale "fachowcy" stwierdzili że nie trzeba wymieniać hydraulicznych popychaczy, że tylko magistralę olejową wyczyszczą a teraz wiem że to był błąd! popychacze są do wymiany czy może od tego jest większe podciśnienie?
  12. Witam 4 miesiące temu ukończyłem prace nad silnikiem GTka tzn generalny remont. Silnik jaki był z niewiadomych mi powodów przeszczepoiony do tej Imprezy z 98r. pochodził prawdopodobnie od Legacy. Z uwagi na fakt że jest on na bloku zamkniętym z natryskiem na denko tłoka postanowiłem doinwestować i przywrócić mu dawną sprawność. Główny problem zaczął się przy kupnie nowych tłoków. Gdyż nie mogłem nigdzie dostać oryginalnych takie jakie były i zmuszony byłem kupić tłoki z nowszych wersji od WRXów HBR, które są krótsze od starych o 1mm. Po konsultacji z dostawcą części zalecił mi (opierając się na swojej wiedzy i doświadczeniu) zastosowanie uszczelek nominalnych do tego bloku-silnika i głowic(na hydraulice) czyli grubości około 1,5mm przez pierwszy etap docierania jeździłem wiadomo do 3tyś. w drugim etapie kiedy silnik przystosowuje się do większych obciążeń nie zaobserwowałem jakiejś wyraźnej poprawy osiągów z tytułu całego remontu. Ponadto komputer wymrugał błąd czujnika stukowego i położenia wału przed remontem też się czasami zapalał check ale nie sprawdzałem wtedy co to za błędy (nie wiedziałem jak się diagnozuje mruganiem:) ) Zaniepokojony brakiem odczuwalnego przyrostu mocy zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów na podciśnieniu. Sprawdziłem kompresje i niestety wydmuchało mi na 1 cylindrze prawie 8barów na pozostałych około 8-8,5bara. Teraz pytanie jakie powienienem mieć ciśnienie nominalne bo kiedyś wyczytałem że inni po pomiarach mieli około 10-11 barów. Co w takiej sytuacji zrobić czy silnik jest niedoprężony co może się przenosić na osłabienie osiągów czy jest możliwość wyrównania tych braków doładowaniem czy może lepiej zmienić na cieńsze uszczelki od WRXów? jednak czy nie nastąpi kolizja z zaworami bo stare tłoki choć wyższe o 1mm to miały zagłąbienia a HBRy nie ich nie mają. Z góry dziękuję za poświencony czas na czytanie i cenne odpowiedzi.
  13. Witam składam silnik do imprez GT z 98r mam zamknięty blok. Kupiłem tłoki hbr jednak obawiam się że po złożeniu mogą mieć kolizję z zaworami ponieważ na starych tłokach są zagłębienia. czy składał już ktoś taki blok? Może trzeba założyć korbowód od nowszej wersji (może zna ktoś wmiar żebm mógł porównać?) sprzedawca tłoków hbr twierdził że gruba uszczelka załatwi sprawę stopnia sprężania ale nie wziąłem pod uwagę ile wychlają się zawory i czy wchodzą do tych zagłębień na tłokach. HBRy są o 1mm niższe ale nie mają zagłębień. Dodam że blok jest już szlifnięt, wał wpolerowany, korby sprawdzone kątowane itd.
  14. Witam jak w temacie potrzebuję kupić jedną dyszę natrysku na denko tłoka do zamkniętego bloku. taką jak na zdjęciu:
  15. Panowie jakieś informacje co do tłoków do tego bloku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...