Skocz do zawartości

KrysNMD

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mrągowo
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 S-turbo `00

Osiągnięcia KrysNMD

1

Reputacja

  1. Chyba zbyt długo zwlekałem z napisaniem posta, ale wychodzę z założenia, że lepiej późno niż wcale. Wymieniłem filtr i olej w skrzyni, problem zniknął. Nie miałem możliwości zrobienia dynamicznej wymiany oleju, więc spuściłem tyle ile się dało (6,5l) i tyle samo dolałem. W ciągu 2 tygodni od wymiany jeszcze z 3 razy pojawił się taki problem, a od ponad pół roku jeździ bez zarzutów. Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc.
  2. Przebieg 230 tys. Olej mieści się w normie, jest na środku pomiędzy min a max. Sprzedający mówił, że nie zmieniał oleju po kupnie ponieważ był w porządku a przejechał nim tylko 10 tys. Poradzicie jaki olej najlepiej wlać?
  3. Witam, dosyć niedawno kupiłem Forestera S-turbo z 2000r. Podczas kupna wydawało się, że nie będzie z nim w najbliższym czasie żadnych problemów, ale jednak... Wydaje mi się, że coś jest nie tak ze skrzynią biegów, mianowicie: -po przejściu z pozycji P lub R na pozycję D, a następnie puszczeniu hamulca auto powinno zacząć się toczyć, lecz niestety się nie toczy. Pomału wciskam gaz, obroty rosną i po chwili dopiero wskakuje bieg i rusza, czasami potrafi szarpnąć. Kiedy jest nachylenie to po puszczeniu hamulca auto zaczyna się cofać do momemtu aż nie wskoczy bieg co wymuszone jest dodaniem gazu. Jeżeli natomiast już jadąc na pozycji D, zatrzymam samochód i chce ruszyć jeszcze raz bez zmian pozycji skrzyni biegów, to na pałskim ten problem się nie pojawia lecz pod górkę również zaczyna się cofać. Zapala się też raz na jakiś czas kontrolka CHECK ENGINE. Jestem nowy na forum i szczerze nie bardzo znam się na mechanice samochodowej. Wiem, że część z Was jest w tym bardzo dobra, może ktoś już miał taki problem i jest w stanie mi pomóc, a może polecić jakiś warsztat w okolicy Mrągowa. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...