Jump to content

tomek_pa

Użytkownik
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

About tomek_pa

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Impreza
  • Zainteresowania
    car detailing

Contact Methods

  • Website URL
    http://polerowanie-auta.pl

Recent Profile Visitors

246 profile views
  1. minęły dwa lata i dodatkowe 50 tyś km na blacie. od tamtej pory za wiele się nie zmieniło. Co prawda mam wrażenie, że mniej jest to odczuwalne. - ale nic w związku z tym nie robiłem bo każdy sugerował tylko remont skrzyni. wszystko co dało się sprawdzić - sprawdziłem. Może po prostu "ten typ tak ma". Jeżdżę dalej. Przy spokojnej jeździe zmiana biegów jest nieodczuwalna
  2. Panowie, Czy przy 4EAT i odpuszczonej nodze z gazu wtryski dalej powinny podawać ? orientuje się ktoś z Was jak to jest w automacie ?
  3. Nie wiem czy do końca zrozumiałeś.... zdarza się. W całym rozrachunku nie ma znaczenia, że przez ostatnie dni ubyło czynnika. Dlaczego ? (jeszcze raz wyjaśnię). rok temu wymieniłem chłodnicę i w zakładzie "A" nabiłem klimę". po roku pojechałem do tego zakładu aby sprawdzić czy jest czynnik. ściągnął całość i sam widziałem, że na wyświetlaczu urządzenia od gazu była poprawna wartość czynnika. więc nabił to z powrotem. wczoraj zakład "B" ściągając mi czynnik przed wymianą sprężarki ściągnął tylko 0,2. Szczerze wątpie aby przez kilka dni ubył cały czynnik ot tak. najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, że podczas ponownego nabicia uprzednio ściągniętego środka w zakładzie "A" coś poszło nie tak i tyle w temacie. a że kompresor słabo pompował to było od roku (mimo nabitego środka). wymiana kompresora + nabicie potwierdziło, że kompresor był za to wszystko odpowiedzialny. na koniec dodam jeszcze jedną możliwość. kompresor był tak zużyty, że nie dość że kiepsko pompował to możliwe, że przepuszczał czynnik. tyle. najważniejsze, że już wszystko działa.
  4. tomek_pa

    LPG w Subaru

    witam, byłem wczoraj na przeglądzie gazu i jak podłączyliśmy kompa podczas jazdy wyszło, że nie ma "cut off-a" tzn. przy odjętym gazie wtryski dalej podają. Normalnie bym nie pytał ale to automat 4eat w imprezie gx. i nie wiem, czy tak ma być ?
  5. w Warsztatowni mi nabili i sprawdzili ciśnienie. haha
  6. Dla potomnych: Wymieniłem kompresor. Klimę nabiłem. działa. NATOMIAST. jak zmieniałem dzisiaj kompresor to środka ściągnięto z układu tylko 0,2kg. tak więc. przez 10 ostatnich miesięcy był środek i było wszystko szczelne. na sprawdzeniu 2 tyg temu też był środek. dzisiaj przez zmianą kompresora nie było. więc dalej zagadka czy jest wyciek (chociaż rok było ok, a w kilka dni uciekło 0,5kg?) czy po prostu przez rok był. a podczas (przedostatniego) sprawdzania ostatnio poszło coś nie tak i już go nie było. dodatkowo dodam, że kompresor o numerach 73111FE000, 73111FE001, 73111FE020, 73111FE021 SĄ ZAMIENNE i działają. (dwie żyły) numer 73111FE040 już NIE. ma inną wtyczkę (jedna żyła). Cała reszta jest identyczna. Jeżeli ktoś ma 73111FE000 to warto poszukać 73111FE020 /21. będzie nowsza to raz. dwa mechanizm sprzęgiełka/koła wydaje się solidniejszy (i może nieco ciszej pracuje kompresor, ale to może subiektywna ocena). Generalnie podsumowując. klimatyzacja na razie działa. nabite 0,5. trzyma 11atmosfer. (przed wymianą 5atmosfer) Pozdrawiam
  7. Czyli moja diagnoza, że zawór jest non stop otwarty i dlatego nie spręża ciśnienia jest błędna Twoim zdaniem ? i twierdzisz, że słabo pompuje pompa ? z czego wynika, że słabo pompuje ? to nie jest tak, że albo działa albo nie? jak to się dzieje, że działa, ale mało wydajnie ?
  8. Witam. (tak, przeczytałem wszystkie wątki o klimatyzacji). Pacjent: Impreza GD. Objawy: Zauważyłem, że klimatyzacja bardzo, bardzo słabo chłodzi. w te ostatnie upały jakby jej nie było wcale. Co sprawdziłem: - sprężarka chodzi, sprzęgiełko załapuje - wentylator klimy chodzi - jedna rurka cieplejsza, druga zimniejsza - szczelny układ na 100% (po wymianie chłodnicy po 10 miesiącach nie ubyło ani grama) - klapki od klimy chodzą, "tunele" powietrzne ok. wszystkie silniczki działają na polecenie panelu) Co zrobione: -nowa chłodnica i osuszacz -czynnik nabity -nowy filtr Moje przypuszczenia: Myślę, że to zawór zwrotny/rozprężający. Dlaczego ? Kiedyś kompresor chodził cyklicznie (sprawdziłem w jednym temacie na forum i rzeczywiście chyba 22sek włączony i 9 sek wył. w zależności od warunków). teraz kompresor chodzi non stop. Co za tym idzie, jeżeli by non stop pompował to ostatecznie rozsadziłoby układ ? a przez to, że ten zawór jest non stop otwarty to sprężarka nie nabija ciśnienia jak trzeba i czujnik to wyłapuje i pozwala jej pracować non stop. a że zawór nie działa to i słabo chłodzi. Co o tym myślicie ?
  9. no to mnie nie pocieszyłeś.... Jeszcze ktoś coś podpopwie ?
  10. może ktoś polecić zakład zajmujący się klimatyzacją na terenie Lublina ? Mile widziani panowie, którzy z góry nie będą zakładać, że trzeba wymienić chłodnicę i sprężarkę na dzień dobry. (pytanie dodatkowe) na ile mogę zdiagnozować klimę po kablu ? np. ciśnienie czy czujnik temp. do zrobienia ?
  11. Chciałbym wiedzieć czy hertz 165 lub Helix 62 podejdzie (w necie już znalazłem info że Hertz podchodzi więc teoretycznie helix też powinien). Jakie dystanse ? czy od forestera 98-02 podejdą ? i czy założę na to wszystko boczek potem ? PS. Pozdrawiam Młody. wczoraj machnięte pod nową pływalnią
  12. Panowie, Zmieniał ktoś z Was głośniki w imprezie z przodu ? (generacja GD) ?
  13. może jakieś gokarty ogarniemy lub spocik piwny ?
  14. tomek_pa

    Audio w subaru

    Witam, Orientuje sie ktoś czy te głośniki: http://allegro.pl/zestaw-system-hertz-dsk-165-3-dystanse-mdf-maty-i5393576685.html albo te: http://allegro.pl/kultowe-helix-b-62c-dystanse-mdf-lub-maty-i4872328623.html zmieszczą się w drzwi do Imprezy GD 02' ? Krótko mówiąc? czy założę potem boczek bez problemów ?
×
×
  • Create New...