Jump to content

MaMis

Użytkownik
  • Content Count

    684
  • Joined

  • Last visited

About MaMis

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    XV

Recent Profile Visitors

428 profile views
  1. Kozackie opony. Jak z hałasem powyżej 80?
  2. Czy nie jest tak, ze ogólnie epoka niezawodnych auto skończyła się na dobre. Niemieckie legendy padły ofiarą globalizacji. Czy dzisiejsze Toyoty zrobią po mln km bez remontu silnika itp? Dzisiaj rano banalne -6 a mój Japoński wojownik był bliski unieruchomienia. Zamarzły spryskiwacze i praktycznie straciłem widoczność. Gdybym może miał zraszacze mgłowe jak min w autach Vag to nie miał bym sopla na dyszach.
  3. MaMis

    Co zamiast XV???

    Nie strasz :)z mam już 32 tys przejechane i klocki są w dobrej kondycji ... wycieraczki na szczęście też poza tą pod moimi nogami.
  4. Mega niepokojący jest ten przypadek. Producent najwidoczniej zna sprawę i powinien wszystkim wymienić kapturki jak nie w ramach akcji to przy okazji przeglądu.
  5. MaMis

    Nowy XV II-generacji

    Po bokach, w obudowach lamp są czarne plastikowe "zaczepy"
  6. Dobry wieczór Panie Pawle. Dziękuję za komentarz. Tak potwierdzam. Po wykonaniu przeglądu sprawdziłem stan oleju. Na bagnecie stan był nieco ponad max. Mój błąd, że nie zgłosiłem od razu Panu Filipowi ale czy moją rolą jest weryfikacja pracy mechaników? Wg mojej wiedzy choć mogę się mylić poziomu oleju nie należy sprawdzać gdy chwilę wcześniej pracował. Pomiar należy wykonać na zimnym silniku co uczyniłem następnego dnia w domu. Tak jak Pan pisze zgłosiłem ten fakt do Państwa, cytuję "Zauważyłem, że olej w silniku jest przelany. Stan około 1 cm powyżej max na bagnecie. Proszę o weryfikacje." Wyraźnie poprosiłem o weryfikację, nie odessanie. "Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie. "Przepraszam ale tego nie zrozumiałem. Jeśli stan jest prawidłowy nie należy upuszczać. Stan jest zgodny z zaleceniem producenta nie robimy nic. Stąd moje pytanie co ma na celu pewnego rodzaju "nadgorliwość" Efekt ekonomiczny pomijam ponieważ nie miało wpływu na wartość końcową FV. Mój przypadek nie jest odosobniony więc jest to właściwy czas i miejsce aby rozwiać wątpliwości użytkowników. W niedzielny poranek ponownie sprawdziłem poziom oleju. Samochód stał przez ostatnie 35 h w temperaturze -1/3 stopnie. Kwestia wyceny usługi oraz nazewnictwa na fakturze. Nadal uważam, że ten aspekt jest niezrozumiały i nieprzejrzysty dla klientów serwisu. Wycena poszczególnych czynności wydaje się być przypadkowa. Płacąc za usługę powonieniem mieć jasną informację dot kosztów. Przy przeglądzie po 15 tys km wymiana oleju została wyceniona na 168.28 z jasnym opisem jednostki miary oraz ilości ( de facto 4 L vs zalecane przez producenta 4.4L). Aktualnie zapłaciłem 224.15 zł teoretycznie za ten sam olej. Skąd różnica? W moim przekonaniu umieszczenie oficjalnego cennika usług oraz stosowanie go wobec wszystkich klientów raz na zawsze ucina w/w insynuacje. Prosta rzecz a cieszy. Na zakończenie chciałbym pozdrowić Panią Izabelę i Pana Filipa. Nie miałem i nie mam innych zastrzeżeń dot. ostatniego przeglądu. Zapłaciłem ustaloną wcześniej cenę, do FV dołączono wykaz czynności serwisowych ( co do tego tez mam 2 pytanie które poruszę w innym wątku), samochód odebrałem umyty.
  7. W moim XV również czysto choć na prawym gwincie już pierwsze oznako korozji. Kapturek bardzo łatwo zdjąć więc w 100% raczej nie jest szczelny. Zdjęcia wykonane świeżo po myciu samochodu.
  8. To nie jest 1 auto w którym zmieniam olej ale 1 w którym serwis nie potrafi wlać odpowiedniej ilości.
  9. Jak długo obowiązuje gwarancja lub do jakiego przebiegu?
  10. Cenę miałem ustaloną za kompleksową usługę. Na FV enigmatycznie nazwano kpl.
  11. w dodatku w miejscu osłoniętym. Jutro zaglądam pod maskę.
  12. Ktoś mnie oświeci o co kaman?? Jak przed serwisem nie wydrapiesz na masce napisu „ nie przelewać oleju” to zrobią po swojemu. Nie zgłosiłem tego przed usługa uznając to za oczywiste i znowu przelali. Skąd ta nadgorliwość? Może walą ponad stan aby przy kolejnej wymianie było w granicach normy? W moim przypadku w ciągu 15 tys km prawie nic nie ubyło.
  13. MaMis

    Nowy XV e-boxer 2019

    Mój Comfort ma przejechane dopiero 30 tys. Za 110 oddam bez wahania.
  14. MaMis

    Nowy XV e-boxer 2019

    Dokładnie to mam na myśli. Źle zidentyfikowałem problem. Kłopot jest nie w mocy a niskim momencie obrotowym. Nie mam kompleksów ani potrzeby brylowania na obwodnicy. Jeżdżąc motocyklem mam trochę inny pogląd na przyspieszenie. Piszecie dużo o bezpieczeństwie itp na którym mi również zależy. Średnio zwinny XV bywa mało bezpieczny zanim wkręci się na obroty i znajdzie galopujące konie w silniku.
×
×
  • Create New...