Skocz do zawartości

losmarianos

Nowy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O losmarianos

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pomorze
  • Auto
    Subaru Impreza

Ostatnie wizyty

97 wyświetleń profilu
  1. Witam. Zaraz po kupnie auta zauważyłem problem - nie działa ani zamykanie, ani otwierania auta z wbudowanego w kluczyk pilocika. Centralny zamek chodzi bez zadnych zastrzezen po przekreceniu kluczyka. Wymienilem bateryjke w pilocie - zadnych zmian. Dzisiaj przebadałem go skanerem i niestety pilot w ogole nie wysyla zadnych fal, jest martwy. Teraz pojawia sie pytanie: czy mozna go w jakis sposob zreanimowac? Jezeli tak, to gdzie? Czy istnieje mozliwosc zakupu jakiegos innego pilota od imprezy i przekodowania bebechow? Jak rozwiazac ten problem najmniejszym nakladem sil i pieniedzy? Pozdrawiam!
  2. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Oto obiecany efekt mojego rzeźbienia :-) http://www.youtu.be/W6sWAYDNI4g
  3. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Ja jestem umówiony na rzeźbienie jutro rano, zdam relacje jak już bedzie po operacji :-) U mnie została wybrana metoda z puszczeniem jednego ramienia kolektora dookoła miski olejowej (coś na wzór Borli). Zobaczymy, czy zabulgocze :-) PS. Dzięki @SubBlackbird za materiał filmowy! Na końcu jest zdjęcie jego kolektora, będę się na nim wzorował. http://www.youtube.c...z_owoMVw#at=154 Aktualizacja 9.07.2013: Panowie, sukces 100% :-) Kolektor przerobiony według Waszych sugestii, za co serdeczne dzięki (szczególnie dla SubBlackbird)! Efekt jest nieziemski, bulgot masakruje. Dzisiaj postaram się nakręcić krótki filmik i podrzucić Wam tutaj do oceny. Dzięki raz jeszcze za pomoc!
  4. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Wtedy powstanie prawie ze replika Borli. A słyszałem od jednego z forumowiczów, że w przypadku Borli trzeba zdejmować osłonę silnika, bo nie pasuje, ewentualnie coś w niej wycinać...
  5. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Z tymi 20cm to bardzo cenna informacja - to znaczy, ze tyle by wystarczyło. Będę mierzył. Dzięki za info :-)
  6. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    U mnie raczej padnie na rzeźbę oryginalnego kolektora więc być może zastosuje się do Twojej sugestii. Póki co jestem już po kilku konsultacjach z forumowiczami (dzięki chłopaki!) i chyba najbliżej mi do koncepcji Koziołka i Tomulusa. Póki co gromadzę info i po weekendzie zacznę działać w temacie. @ppzuko Nie wiem, czy u mnie zabawa poza kolektorami nie zakończy się też wymianą tylniej puchy (mam strasznego wyjca w dodatku bez silencera...), ale zanim zapadnie decyzja to pewnie już swoją pogonisz :-) PS. Że niby coś takiego? W sumie to byłoby najprostsze, ale nie wiem, czy ta jedna rura będzie wystarczająco długa.
  7. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Dzieki za odpowiedź, WueM Sam jeszcze nie wiem, co zrobię, ale na pewno będę majstrował. Autko kupiłem z seryjnym wydechem, tylko końcowy jest jakiś inny, przelotowy ze średnicą wylotu 125mm... (ciężko powiedzieć co to za monstrum). Na tym zestawie slychac ten bulgot, ale w bardzo wąskim zakresie obrotów - w większości bardziej ryczy/buczy jak Golf z przelotowym tlumikiem, niż bulgocze jak wrx. Najtansza opcja bylby pewnie kolektor z Legacy, ale tak jak mowisz są one zazwyczaj w średnim stanie... Nie wiesz może, czy gdzieś tutaj na forum krąży jakiś schemat z wymiarami repliki borli lub czegoś podobnego? Mam dobre układy z tłumikarzami, może ulepiliby coś z nierdzewki za rozsądnę pieniądze. Najlepiej jakbym dał im gotową rozpiskę co i jak, bo inaczej będą rzeźbić pół dnia.
  8. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Aktualnie jestem poza domem, wskoczę pod auto i cykne fotkę najwcześniej koło czwartku/piątku - do tego czasu chętnie usłyszę jakieś sugestie. Na tą chwile wiem tylko tyle, że na 100% mam kolektor równoodległościowy, seryjny GX 125KM. Delikatnie bulgocze na postoju i gdzieś koło 1800obr./min, ale to nie to...
  9. losmarianos

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Witam serdecznie wszystkich miłośników aut spod znaku plejad Od 3 tygodni jestem szczęsliwym i zakochanym po same uszy posiadaczem pierwszej Subaryny. Model GX z 2003r w sedanie, silnik N/A, 125KM - tylko na taki jest mnie niestety stać... Za to w gratisie mam kompletną grafikę WRC i stylizacje na STI :-) Autko oczywiście troche zamulone z powodu wolnego ssaka, ale jest do przeżycia. Mam natomiast pytanko w kwestii bulgotu, który chce zaaplikowac w swojej strzale - na tym zakończe jakiekolwiek modyfikacje. Przebrnąłem przez kilkanascie stron tego tematu (albo i więcej) i juz conieco wiem. Pytanie bedzie więc proste: co na chwilę obecną jest najlepszą metodą uzyskania bulgotu? Czaić się na kolektory Borla, zakupic gdzies ich replikę, samemu ulepic coś na ten wzór czy poszperać za kolektorami od Legacy I? Co na tę chwilę jest najprostsze i daje najlepszy efekt według Was? Pozdrawiam!
×