Skocz do zawartości

lvki

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lvki

  • Urodziny 02.10.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Impreza GD

Ostatnie wizyty

322 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lvki

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuje wszystkim za pomoc i rady. Auto po wymianie na nowy czujnik położenia biegu jałowego jest jak nowe. Można się cieszyć jazdą i piękną pogodą! Pozostaje lekki zgrzyt który pozostawił po sobie poprzedni serwis. Trochę boli gdy serwis chwalący się specjalizacja subaru po wymianie czujnika na czujnik uyuwany i zepsuty stwierdza, ze kolejnym krokiem jest wymiana całej skrzyni. A pan "Mirek" z multimetrem zmierzył i zawyrokował dobrze. + inny błąd komputera, który także pozostał po serwisie a mianowicie odpięta kostka od silnika krokowego. Jeszcze raz dzięki wszystkim i do zobaczenia w drodze!
  2. Update: Byłem u innego mechanika. Błąd biegu jałowego zamienił się na błąd wiatraka turbiny (?). Tyle, że ja turbiny nie mam. Szarpanie wciąż występuje, a przy zmianach biegów gdy jest włączona klimatyzacja obroty wariują rosnąc do ok 3000 na luzie i powoli opadają.
  3. Sorry za głupie pytanie, ale w jaki sposób znajdę nr części po VINie tak bym miał pewność, że to ta część?
  4. Rok 2001. Z tego co wiem to mechanik rozróżniał czujniki po kolorze końcówki. Tak przynajmniej wspominali. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Zaleje nowy olej do skrzyni i dyfra. Spróbuje się dowiedzieć jaki czujnik był wstawiony na miejsce starego. Jestem zawiedziony tym serwisem. Po drugiej wizycie w celu sprawdzenia luzów na przekładni kierowniczej pojechałem do domu z przekrzywiona kierownica.
  5. Problem pojawia się już w okolicy zera. Objaw był od początku gdy kupiłem auto. Poduszki silnika i skrzyni są w porządku. Szarpania są bardzo uciążliwe, ostrzejsza jazda wydaje sie je eliminować. Nie wiem czy dalej się tym martwić czy po prostu jeździć tak jak mi radzi serwis. Zajmują się subaru, w okolicach Jeleniej Góry. Rozwiązanie jakie mi zaproponowali to zamiana skrzyni.
  6. Dzień dobry. Jestem szczęśliwym posiadaczem wolnossącej Imprezy GD. Są w niej jednak pewne mankamenty, które mi bardzo przeszkadzają a które serwis uznaje za coś normalnego dla tego samochodu. Ostatnie subaru miałem pięć lat temu, nie jestem znawcą a na mechanice samochodowej się nie bardzo znam, dlatego postanowiłem zapytać. Nie wiem już czy to co ja odczuwam jest czymś poważnym. Dla mnie jest jednak dyskomfortem. muszę siłować się z lewarkiem przez pierwsze kilometry na zimnym silniku. Czuć wyraźny opór przy zmianie biegu. błąd czujnika biegu jałowego p1507. Czujnik wymieniony na nowy, nie pomogło. Panowie z serwisu rozłożyli ręce i powiedzieli by jeździć Być może związane z poprzednim: Przy wrzuceniu na luz obroty nie spadaja natychmiast, a rosną do poziomu 2.5-3tys obrotow. O dziwo dzieje się tak tylko przy włączonym AC (przynajmniej tak zaobserwowałem). AC samo się włącza podczas jazdy. Przy równej jeździe delikatne operowanie gazu jest bardzo uporczywe. Przy leciutkim dodaniu gazu jak i puszczeniu go, samochodem albo szarpnie dwa razy do tyłu i słychać lekkie uderzenie gdzieś przy skrzyni. albo w ogóle zacznie się lekka zabka. Jakby auto za szybko odcinało po odpuszczeniu gazu. Serwis powiedział, że tak ma być. że są to normalne opory napędów i brak dwumasy. Nie chce mi się jednak wierzyć by tak niekomfortowa jazda była normą. W korku, a nawet na prostej drodze szlag mnie trafia gdy przyjdzie mi puścić na chwile gaz. Natychmiast czuć szarpnięcia a dopiero potem hamowanie silnikiem. W korku jest o tyle gorzej, ze tam atu po prostu zaczyna robić lekką żabkę.
  7. Jakoś od teraz jedno z zakupionych na forum autek znalazło się w jeleniej. Zielony Bug wagon. Pozdrawiam i do zobaczenia
  8. lvki

    legacy II 2.0 97r eksploatacja

    Wkurzyłem się dzisiaj bo sklep mi rozrządu nie może wybrac do mojego Legacy. Powiedzieli mi, mimo podania modelu silnika z tabliczki znamionowej, że są różne wersje rozrządu w roczniku 97 tego modelu. Różnią się podobno napinaczem paska. Kazali dzwonic do serwisu, który oczywiście podał cenę z kosmosu i odmówił udzielenia jakichkolwiek informacji. VIN: JF1BD5LJ3VG026021 Pomóżcie, proszę. Jaki dobrej jakości rozrząd kupic do tego modelu. (najlepiej dokladny model)
  9. lvki

    Moje Subaru

    No to i ja sie pochwalę moim Legasiem. Póki co staram się go dopieścic mechanicznie, za rok zjade nim do Polski i zajmę się naprawą blacharki i polożę nowy lakier. No i kupie porządne alufelgi bo z tymi kołpakami to wstyd po wiosce jezdzic!
  10. lvki

    legacy II 2.0 97r eksploatacja

    Witam. Sorki, że odkopuję i marudzę, ale znalazłem przyczyne rzegotania wydechu, ale nie mam pojęcia co z tym zrobic. Mianowicie rzegorze osłona (?) kolektora dolotowego, po obydwu stronach. Poza tym zaniepokoił mnie stan gum przy tylnym moście.
  11. lvki

    legacy II 2.0 97r eksploatacja

    Dzięki. Planuje zakup nowych hamulców. Jakie tercze i klocki będą zadowalajcące? A także, jak poznać czy sprzęglo kończy swój żywot? Bo moje lapie przy samym końcu.
  12. lvki

    legacy II 2.0 97r eksploatacja

    Zauważyłem, że po deszczu coś piszczy na progach zwalniających w przednim zawieszeniu. To normalne?
  13. lvki

    legacy II 2.0 97r eksploatacja

    Bodajże Łódź, ale nie jestem pewien. No i mi walnęła szyba z przodu dzisiaj !
  14. Witam. Poprzednio pisałem w temacie Zakup Kontrolowany, gdzie pytałem się na co zwrócic uwagę kupując legacy. Teraz jestem już szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego subaru. Dzwoniłem do polskiego ASO lecz miły pan mi powiedział żebym zalał go mineralnym i zajezdzil bo to staroc. Dla mnie jednak samochody to coś więcej jak maszyny które się eksploatuje, dlatego też piszę tutaj. Samochód ma przejechane 195tyś, nie wiem kiedy był wymieniany rozrząd - prawdopodobnie po 100tys km. Więc to jest na pierwszym miejscu do wymiany. Jakiej marki rozrząd kupic, czy kupic cały komplet z pompą wody? Przydałaby mi się dobra strona z częściami do subaru. Olej - zalac 10W-40 czy 15W-40? Jaka marka oleju silnikowego oraz skrzyni biegów/dyferencjałow? Wydaje mi się, że potrzebuję też kupic kompletny wydech, gdyż coś jakby pokrywki latały mi pod silnikiem przy 1000/1200 obrotów. Na autach się nie znam. Lecz chciałbym jak najlepiej zadbac o ten samochod. Wszystkie części będę sprowadzał z polski więc chcę zrobic jedno większe zamówienie. Co mógłbym jeszcze ewentualnie kupic? Są jakieś słaby punkty tego legacy, które przy przebiegu 195tyś należałoby wymienic? Zdaję sobię sprawę, że będzie to kosztowac. Lecz planuję jeździc tym samochodem przez długie lata, dlatego na niego nie żałuję. Najpierw biorę się za mechanike, potem blacha. Zrobi się go na błysk i będzie super . Czy przeciętny mechanik poradzi sobię z wymianą rozrządu? Przepraszam za chaotyczny tekst, lecz w sumie nie mogę zebrac myśli do kupy Dzięki za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...