Skocz do zawartości

mynthon

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    qtno
  • Auto
    akordeon 2.0 + corolla 1.4

Osiągnięcia mynthon

0

Reputacja

  1. cybel, informacja, że 2,5t jest od 2005 roku rozwaliła mi cały plan , chciałem kupić coś z początku produkcji i liczyłem, że dzięki temu nie będzie to tyle kasy. No nic będzie trzeba zbierać dalej. Co do cen napraw to są jak w innych japończykach. A jak byśmy chcieli jeszcze do tego dopisać objawy, po których można zdiagnozować, że coś się psuje: - UPG, na rozgrzanym są bąbelki powietrza w zbiorniku płynu chłodniczego - panewki, cyka sobie i jeszcze coś czytałem o jakieś mazi w zbiorniczku z płynem chłodniczym (tego nie jestem pewien??) - turbo, też pewnie jakieś cykanie - wiskoza, na postoju przy maks skręconych kołach przeskakuje - SLS, samochód siedzi z tyłu, lub z jednej strony, po której jest padnięty amor.
  2. Jak widać jestem nowy na forum i nie posiadam żadnego subaru, ale mam wszystkie objawy choroby subarowej i duży zamiar dokupienia sobie forestera w najbliższym czasie. Jak każdy szukam swojej wymarzonej sztuki w międzyczasie douczając się na forum co gdzie i jak w forku piszczy. Brakuje mi jednak miejsca w którym można by zebrać koszty różnych napraw forestera, co by na pewno pomogło przy podejmowaniu decyzji o kupnie - powiem szczerze, że zaczynam się zastanawiać czy nieraz nie lepiej jest kupić dużo tańsza przechodzoną sztukę i ją doprowadzić do kultury i wiedzieć co się ma, niż przepłacić i kupić kota w worka. Będę szukał modelu od 2002 roku, ten najbardziej mi sie podoba, oczywiście 2,5XT, bo marzenia się realizuje w całości a nie po łepkach Wracając do tematu, czy pomogli by klubowicze w stworzeniu takiej listy, jak co można naprawić, poniżej to co mi przychodzi do głowy (oczywiście kwoty przybliżone +/- 20% i naprawienie do tego samego stanu, żadne zmiany dodatkowe): - SLS - oba nowe 2 tyś, regeneracja 1 tyś, wymiana na niepoziomujące 1,4 tyś. - UPG prewencyjne lub jak ktoś szybko zdiagnozuje bez dużych szkód dla silnika - 5 tyś, z wymianą szpilek - UPG, które doprowadza do remontu silnika, koszt 15 tyś. - panewki - tutaj pewnie podobnie jak wyżej - turbo - używki od kilkuset złoty, nowa parę tysięcy - wiskoza - regeneracja 600 zł - skrzynia - używka około 2 tyś, remoncik kompleksowy 5 tyś - wymiana rozrządu 1,2 - 1,5 tyś (nie ASO) - druga lambda - zamiennik 800 zł - wydech - około 1,5 tyś - mapa - około 3 tyś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...