Skocz do zawartości

MKV

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MKV

  • Urodziny 12.09.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Nadarzyn
  • Auto
    Suzuki Swift 1.3 GTi & Mitsubishi Galant V6 Avance

Osiągnięcia MKV

0

Reputacja

  1. Fabrycznie masz w nim 101km i 113Nm - SWAP jest plug&play bo G13Ba czyli 1.3 8V SOHC ma praktycznie identyczny blok co G13B 1.3 16V DOHC czyli ten z GTi. Podmieniasz wiązkę i komputer i latasz Jakby co kolega ma chyba jeszcze 3 silniki ze Swifta GTi na sprzedaż bo się tym zajmuje - kupno i rozbiórka skorodowanych Swiftów GTi. Koszt takiego silnika to około 1500zł Do tego jak ci zależy na momencie to bym przede wszystkim zrobił pełną obróbkę głowicy oraz dał jakiś dedykowany filtr stożkowy (sprawdziłem na hamowni - K&N daje 4.6KM względem seryjnego filtra). U mnie takie modyfikacje (nie pamiętam czy na seryjnym kolektorze wydechowym czy już na 4-1)dały taki oto wykres więc moment obrotowy chyba nie jest aż taki zły: I tak to jechało:
  2. MKV

    68KM vs 86KM

    Generalnie to jak wiadomo są to silniki Suzuki więc zgaduję, że będzie tutaj tak samo jak w Swiftach: - silnik G13BA czyli SOHC 8V był montowany w latach 1989-1997 - silnik G13BB czyli SOHC 16V był montowany w latach 1998-2004
  3. Cześć! Pomagałem teraz koleżance koszmarek wybrać odpowiednie Subaru Justy ale szukam również czegoś ze zdrowszą buda do przekładki z mojego Suzuki Swifta GTi mk2 1990r i cały czas rozważam czy ma być to Swift ze znaczkiem Suzuki i napędem na przód czy może jednak Swift(Justy) ze znaczkiem Subaru i napędem na 4 łapy :-) No to się przywitałem ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...