Skocz do zawartości

LMS

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kask
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 R 2006r.

Osiągnięcia LMS

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    mam, wyjąłem, włożyłem inną nową instalację, jak była dziura, tak znowu po wymianie oleju i filtrów (bez świec) dalej się pojawiła
  2. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Dać jemu pivka, wpis N` A tak serio rutra80, to święta prawda z tymi olewatorami. Zjeździłem 3 województwa i niestety, ale piękna kut...wka wyszła z tego. Oprócz dziury w obrotach, wyszła dziura w zaworze, i nikt nie pomógł, bo jak nie zaczynali od układu paliwowego, to od du.y strony. Osobiście gadałem z klientem ASO SUB ( w Wawie), który w Tribec`e wpindolił 8,5 koła, bo dzięki dziurze coś się dodatkowo zpsuło.. Urabus, dopomóż pls co i jak można zadziałać w temacie, by SIP podjęło jakieś godne jak na ludzi przystało działania. Niedawno pamiętam (ok. roku temu) była jakaś akcja z obrdzewieniem wahaczy, niby to mi sprawdzili i było ok, wrzucili jakiegoś niby środka, a dziś wyłazi. Czy coś takiego faktycznie nie można zorganizować jak napisał rutra80: "Wg. mnie SIP faktycznie powinien tu zadziałać. Powinni przyznać że mamy tu charakterystyczny problem, przeszkolić serwisy jak to naprawić i wypuścić aktualizację softu do wszystkich, nawet starych maszyn, tak żeby CEL się zapalał gdy ten problem występuje żeby ludzie wiedzieli że mają awarię a nie jeździli całymi miesiącami i kombinowali ze 100-oktanowym paliwem, wycinaniem czujników stuku, resetowaniem kompów i bóg wie jakimi jeszcze absurdami."???
  3. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    wydaje mi się, że powinieneś go sobie wziąć do serca że tak nawiążę do postów Cybla Zauważ tylko, że problem nie tylko dotyczy zagazowańców. A odnośnie cybela, czy jakiegoś carfixa, lubię jaja, ale nie po kostki.
  4. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    oki, jedyny serwis w Polsce już znamy, teraz może w końcu coś ze strony SIP poprosimy o jakąś pomoc w kierunku akcji dziura..
  5. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Spokojna głowa, miałem na myśli ludzika z ASO Subaru, ponieważ już się przejechałem na ludziach w ASO Koper (założono mi tam połamaną świecę i pupką wypięto na moje reklamacje). Dlatego chciałbym się dowiedzieć kto może być w jakiejkolwiek "stacji serwisowej należącej do sieci gospodarza form, czyli SIP" godny polecenia. Bo jak dotąd nie wyczytałem z forum by SIP czy jakiekolwiek ASO Subaru w Polsce na poważnie zajęło się problemem setki osób z dziurą w przedziałach obrotowych w samochodach SUBARU. Czy istnieje, lub czy będzie istniała jakakolwiek akcja zorganizowana przez SIP na temat tego problemu? Chociaż żeby poprawić bezpieczeństwo ludzi użytkujących markę Subaru. (mam na myśli wpis jednego z forumowiczów który wyjechał na bardzo ruchliwą ulicę, a tu...,klops, dziura pomiędzy 2 a 2,5 tyś. obr.) Na to pytanie chyba chciałby znać każdy odpowiedź myślę. Ja bardzo poproszę o taką akcję, i wiele osób również by się do niej z chęcią przyłączyło.
  6. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Podobnych wypowiedzi przy wypadaniu zapłonu i dziurze pomiędzy 2-2,5 tyś. obr. w jednym mówiło mi około 5-ciu "fachowców". Problem leżał jednak w braku sprężania na 4tym garze bo było po zaworze (wyjarany z zbyt bogatej/ubogiej mieszanki), ale to już było za późno (bo przejechałem z tym ok. 16 tyś.km) . Dlatego również nie polecam lekceważyć problemu. Grunt to znaleźć osobę w pełni odpowiedzialną za zajęcie się problemem.
  7. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    cybel: wierzę że nie wpakowałeś ok 6 tysi w za...nych diagnostów tego problemu, więc zrozum problem ludzików! Z tego co piszesz, "masz poważny problem z czytaniem i zrozumienie m tego co czytasz" . Myślę, że linki z forum.subaru.pl dot. problemu są znane każdemu już dotkniętym zamułką. Wskaż pls odpowiedniego ludzika w woj. lubelskim, lub chociaż mazowieckim (a byłem u wiekszości w tych dwóch) by to nam rozkminił i by to nie były pieniądze wyrzucone w błoto, z pewnością będziemy wdzięczni.
  8. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    vonda: myślę że nie tylko Ty wrócisz do niego.. Przeczytał kilka linków, opracował plan prób i błędów i może doszedł....(do siebie również )...i rozwiązania problemu, a z oczywistych przyczyn by nie tracić klientów na docelowej "dziurze w przedziałach obrotowych", nie powie/napisze za wiele.
  9. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Carfit, powinieneś chyba mieć tu na forum ksywe AlfaIOmega, bo potwierdzę co twierdzi mati2610: potrafisz TYLKO DOGRYZAĆ i się nabijać. Nie pisałem że oscyloskop rozwiązuje problem, tylko opisywałem jak rozwiązywałem problem z dziurą w zaworze, ale Tobie to daje jak widzę temat do zmiany sedna postu, więc może nie wprowadzaj innych w większe zakłopotanie z problemem wózka. Jeśli Ciebie to jara zmień post. Mati, badaliśmy problem z godzinę podczas jazdy, jutro jadę do człeka który być może pomoże, może nie. Być może Carfit (bo nie wpakował ok. 6 tysi w problem) się wypowie czy kąty wyprzedzeń zapłonu na poszczególnych biegach mają wpływ na czujnik stukowy i odwrotnie ??? Bo to jest akurat u mnie przyczyna od której chcemy zaczynać. Być może się mylimy, ale brak wyrzucanego błędu na komputerze (brak jakiegokolwiek) a istniejące zamulenie w przedziale 2-2,5 tyś. obr. oraz studiowanie wpisów forumowiczów z podobnymi problemami, wskazuje bynajmniej na ten obszar. To już dostałeś. A że nie chce Ci się jechać, to już inna sprawa. A kto powiedzial ze mi sie nie chce i kto mi zaproponowal zebym wogole przyjechal??? Bo zadnego zdania tego typu nie widze, Zasugerowalem jedynie ze najwygodniej by mi bylo w Lubelskim ale nic nie wspomnialem ze nie moge gdzies dalej pojechac jezeli tylko ktos rozwiaze problem. Myślę mati że nie popiszemy sobie tu za wiele, bo zaraz i tak skrytykują Ci co najwięcej pomagają. Napisz mi tylko please czy KasCar coś dopomógł. Najlepiej od razu tam zawitaj, u mnie mają 100% -owe zaufanie. Z braku czasu jeszcze nie dzwoniłem. Krótki reset z Akku dopomógł + czarny STP z paliwem Shell 100 oktan (50 km bez dziury:) )
  10. LMS

    Gary's Fix by Bergen

    Witam forumowiczów, ja zaś opiszę swój podobny problem: po wymianie oleju i filtrów tydzień temu, problem z przed 3-ch lat powtórzył się, zamułka od 2-2,5 tyś. obr. Dziś podczas podpięcia kopa, podczas jazdy co najgorsze w tym wszystkim, komp nie pokazuje żadnych błędów. Poproszę o info doświadczonych w tym problemie, czy problem również może dotyczyć (po tym co opisał Bergen - wymiana oleju i filtrów) wyprzedzeń kątów zapłonu? Pytam bo nie chcę mieć powtórki z rozrywki typu dziury w zaworze i wydanych 5700 PLN w silnik.
  11. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Widać mało widziałeś i mało słyszałeś..
  12. LMS

    nie przyspiesza plynnie

    Witam wszystkich, odpisuję do ..:: Bywalec :.. i innych. K upiłem swoją Imprezę 4 lata temu. Z uwagi na darmowe paliwo jakie posiadam typu LPG postanowiłem ją nim uraczyć. Założyłem instalkę u partacza na Lubartowskiej w Lbln`ie DT Gó..o Gas Syfstem. Życiowy błąd. Identyczny problem zaczął się dziać już przy ok 60 tyś km. DZIURA POMIĘDZY 2-2,5 tyś obr. Pomijając milion innych przygód u ASO Koper, i wyłożonych ok. 8,5 tyś zł w diagnozy i remont silnika (dziura w zaworze po 98 tyś. km, w tym ok. 50-ciu na gazie), proponuję Tobie się zatrzymać i zastanowić. W chwili obecnej, od wczoraj po wymianie oleju i filtrów (112000 przebiegu), po przejechaniu 3 tyś. km na całkowicie nowej instalacji, problem powrócił. J....a DZIURA pomiędzy 2-2,5 tyś. obr. (wypadanie zapłonu wg błędu z czytywanego podczas jazdy) Powtórka z rozrywki. Przyczyna ta zadziała się dokładnie po wymianie oleju i filtrów. (sam od zawsze to robię ze szczególną uwagą od kiedy jakiś głąb mi zalał minerala zamiast półsyntetyka). Obecnie jestem umówiony "najtaniej" do rodzinnego biznesu (sprawdzonego) autoelektronika w Chełmie. Napisałem sprawdzonego, bo niewiele osób sprawdzi Ci ciśnienie na cylindrach oscyloskopem. Nie będę jego reklamował by nie było.. Według mojej diagnozy, bo jest to moja trzecia Impreza, problem "musi leżeć" pomiędzy przepływomierzem (wymiana filtra) a komputerem sterowania. Dlatego też, czytając poprzednie wpisy: "po odpięciu klem problem zniknął do 25 tyś. km". Z przestrogi wiem, że muszę działać szybko zanim kolejna dziura w zaworze doprowadzi mnie że będę musiał opylić samochód za psie pieniądze, albo zakupić jeszcze z 5 silników, bo instalacja gazowa z problemu jest wykluczona przez już chyba 100 osób. Dziura pomiędzy tym przedziałem 2-2,5 tyś obr. to szatkowanie paliwa, stąd potem dziura w zaworze. Remont robiłem w KAS CAR W Lublinie, bo wiele ASO do nich prowadza samochody. W Subaru są mistrzami bo na stanie rozłożonych dzień w dzień mają wiele silników. Mi zrobili przynajmniej bardzo dobrze, tak uważam, a widzę że dziura to nie problem roboty, tylko inna przyczyna. Jak zakupiłem Imprezę trzecią z 2006r., to Check przed podaniem zapłonu zapalił się i zgasł na czas sprawdzenia błędów. Teraz i po kasowaniu wszystkiego Check gaśnie z chwilowym opóźnieniem. Być może coś z Softem...? Podaję do siebie kontakt, bo chciałbym również zgłosić ogólne poruszenie tematu do SIP Subaru by w końcu znalazła się osoba odpowiedzialna za pomoc związaną z wypadaniem zapłonu pomiędzy 2-2,5 tyś. obr. 666040732 - Łukasz Coś mi się wyśrodkowało..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...