Skocz do zawartości

Booohal

Nowy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    ELW/ESI
  • Auto
    Forester SG 2.0 N/A 2004r
  • Zainteresowania
    Wędkarstwo

Ostatnie wizyty

419 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Booohal

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. No to znowu odpowiem sam sobie. Ale to dobrze pogadać z kimś inteligentnym. Oryginał Hitachi 22641aa280 został zamieniony na Denso DOX-0307 Na tę chwilę wszystko gra. Błędu nie ma. Wystarczyło odkręcić przednie prawe koło, rzucić dosłownie kilka maleńkich przekleństw i sonda wymieniona
  2. Hej. P0032. Pojawiał się i znikał po wykasowaniu błędu. Teraz już kasowanie nic nie daje, wyskakuje od razu po odpaleniu. Rozumiem, że to sonda regulujaca przed katem? Jak najłatwiej do niej się dostać? W 2004, 125KM szły różne wersje sondy czy mogę kupić w ciemno?
  3. Wie ktoś jak odłączyć Hill Holder? Przycina mi się i czasem nie chce puścić a nie mam czasu teraz się z nim bawić.
  4. Dziś głowice miały iść na planowanie. Nie pospieszam, ma być dobrze. Za to co pisałem mieliśmy się kręcić w okolicy 3200zł. Graty + robota. A jak wyjdzie zobaczymy
  5. Obie uszczelki pod głowicami poszły się kochać... Życie. Przy okazji zawory + regulacja, rozrząd kompletny, oczywiście uszczelki, płyny świece i takie tam. Nie ma tego złego...
  6. Przegub ogarnięty. Łatwo nie było ale znalazł mi ktoś chińczyka za 150zl. Gra i buczy Łożyska. Prawy tył jednak był całkiem całkiem. Po wymianie lewego nastała cisza. Gra i buczy Do czasu... Tym razem UPG... Podpowie ktoś jakich cen za części i robociznę się spodziewać? Tak pi razy oko oczywiście. Wolnossak 2.0 125KM. A myślałem, że kupiłem idiotoodporny silnik
  7. Poczytałem trochę i wychodzi na to, że sporo osób nie miało luzów po czym łożysko rozsypało się w rękach mechanikowi. Ja taki przypadek mam po raz pierwszy. Gdzie zamawiacie części typu łożysko, przegub zewnętrzny (zaczęło klikać )? Nie musi być najtaniej, ważne, żeby mieli rozeznanie w subarakach.
  8. Dodam, że to buczenie nie jest zależne od prędkości obrotowej silnika. Tylko i wyłącznie od prędkości.
  9. No, no. Pierwszy wpis w 2020r... Koledzy, strasznie coś mi buczy z tyłu. Przekonany byłem, że wyząbkowane opony/opona. Dziś już wiem, że to nie to. Łożysko też średnio pasuje bo nie wyczuwam luzów na kole ani w osi poziomej ani pionowej. Dyfer? Buczenie zmienia się z prędkością. Około 80 jest słabo, między 80 a 100 jako tako, 100-120 źle, 120-140 jako tako...
  10. Na dach ma docelowo wlecieć długa trumna bo na dłuższe wyjazdy nie mieszczę się z wędkarskim bajzlem. W innym wypadku kosz + kupka halogenów byłaby na pewno Dlatego bardziej myślałem o jakimś ledbarze bezpośrednio na zderzaku lub jakimś kangurku.
  11. Szkoda. Po plusie byłoby mi łatwiej. Myślałem jeszcze o lampach od USA ale brak elektrycznej regulacji je dyskwalifikuje.
  12. Łojezu. Zapomniałem w ogóle, że tu jestem. Forek wygląda jak wyglądał Każda wolna chwila na rybach... Zaraz minie rok jak Cobra stoi w garażu i czeka ma malowanie... Ale tyle dobrego, że w końcu mam kompresor i jak brat odda mi zastępcze auto to istnieje iskierka nadziei, że nadejdzie wiekopomna chwila, w której to w końcu pomaluję Forka. Muszę założyć jakiegoś LED bara bo światła drogowe przy tych soczewkach i zwykłych żarówkach to jakiś ponury żart... Nie wiecie czy "długie" są sterowane + czy -?
  13. Od przyszłego tygodnia będę miał auto zastępcze i ruszam z robotą. Jak się uda to napiszę co i jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...