-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
centrum
Ostatnie wizyty
443 wyświetleń profilu
Osiągnięcia MichałXT
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
-1
Reputacja
-
1.6 bez turbo, te klilkanaście zmian w silniku , dało sporo,
-
Tak informuje Mazda :
-
Jeździłem ostatnio tym nowym XV, rewelacyjne auto, Subaru wróciło do dawnej tradycji, nowa płyta podłogowa, sztywna , zawieszenie 2 półki wyżej, .. Chyba tego brakowało , tej prawdziwej japońskiej subarowatości ... co przekłada się na odczucia z jazdy ...
-
Mam pytanie czemu dopiero teraz kolega opisuje takie rzeczy , czym teraz jeździ ? czy ma dalej to auto ? ,,Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji'' Prawdziwy tytuł tematu : Subaru XV 1.6 po gwarancji , z 2013r, wyszedł nowy model więc odgrzewamy starego kotleta.
-
Tak montowal w Levorgu i nowym XV 2019, teraz są konstrukcje modułowe, ramka i kable do danego , we wszystkich starszych modelach kupuje się ramki i kable i w Subaru póki co można do każdego modelu zamontować, W zestawie jest cały zestaw kabli i przejścówek do 3 modeli bodajże, także fabryczna kamera, USB, wszystko chodzi, montaż około 30 minut.
-
Witam, Znajomy ostatnio montował urządzenie GMS 8910, 8 rdzeni 4GB Ram, wbudowany procesor , jakość dźwięku masakruje Pioneera za 3500zł , którego miał wczesniej, produkt z polskiej dystrybucji 2 lata gwarancji, prędkość działania jak nowy smartfon.. To jest 10 cali ale mają też z normalnym wymiarem, http://www.gms.pl/pl/173/GMS_8901_Connect
-
Samo auto rewelacja, prowadzenie 5+, ultra niskie opory toczenia , aczkolwiek znacznie cichszy od np .Suzuki Vitary nowej, fakt porównuje do mojego auta wyciszonego na 3 warstwach mat..
-
Realnie wygłuszałem już kilka swoich aut, najskuteczniejsze jest dokładne wyklejenie nadkoli, bagażnika, jeżeli chodzi o audio można zakupić głośniki za 300zł które zagrają jak inne za 1000zł, Jechałem ostatnio levorgiem , mega głośny , silnik super, ale przód przy 140km/h z wiatrem hałas ogromny..szum od kół
-
A nie lepiej kupić ramkę od starego forestera różni się minimalnie i zamontować dobre stabilne radio z AutoMapą ?? STARE RADIO TO PORAŻKA, zawieszające się foldery i USB, .. ADAYO wygląda i ma takie same funkcje jak GMS , robiłem też przymiarkę do Kenwooda ale z ramką wygląda to brzydko, stacja ma wejścia z tyłu na USB i wszystko działa ( USB w schowku) kierownica , no i jakość dźwięku na tych samych głośnikach bardzo duża różnica w stosunku do oryginału, Dodatkowo będzie pełne wygłuszanie i zmiana głośników z przodu i tyłu, w chwili obecnej jest tylko wytłumiony bagażnik i przy okazji wymiany radia pianki wygłuszające zostały zapakowana na maxa pod deskę i nic już nie stuka pod deską , spasowanie ADAYO CE4KK2 z deską co do milimetra , kolorystycznie także , gałki i lekki grafit wygląda estetycznie. wkurza mnie tylko dyndający panel sterowania od systemu ratunkowego , panel odklejał się w lato codziennie,.. czy u was także ten panel od systemu montowany fabrycznie w Subaru tak dynda ??? wydaje mi się że to trzeszczenie co miałem pod deską od nowości to robota kogoś kto montował system ratunkowy ....
-
Teraz już rozumiem .. Wiem co jest przyczyną wydmuchiwania uszczelki , czy też desynchronizacji silnika, być może przekręcanie panewki jest także tego konsekwencją. Bark wtrysku bezpośredniego, jest bezpośrednią przyczyną problemów w tych silnikach, we wtrysku pośrednim kiedy przelewa mieszankę , gromadzi się jej zbyt dużo i bum, ciśnienie rozsadza dany obszar, tak jest to wytłumaczone na stronie firmy z USA która poprawia fabrykę.. https://www.facebook.com/IAGPerformance
-
Teraz już rozumiem temat , doczytałem że 2.5XT miały problemy, i fabrycznie są źle składane, stąd muszą być problemy, i jak znajdziemy dobrego mechanika który to raz jeszcze poskłada będzie good .. silnika padają bo jakiś ekspert korporacyjny wziął kasę za to żeby zastosować zamiennik , prawie taki sam..to by się zgadzało , ...już wiem o co chodzi..
-
Z ciekawości zapytam , po jakim przebiegu nastąpił UPG ?
-
Znalezione w internecie test tarcia elementów metalowych , w rolach głównych oleje: Shell, Castrol, Mobil i Motul. zdecydowanie wygrywa Motul. Nie jestem fanej Rosyjskich pomysłów ale ten test jest ciekawy:) Praca oleju w wysokiej temperaturze , CASTROL i fabryczny olej BMW: I tu jeszcze jeden filmik który jest ciekawy:
-
@@MichałXT, Ciepło zawsze unosi się, nie opada, ani tym bardziej cytuję:' ulatnia dołem' (!?), turbosprężarka najzwyczajniej jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią - nie jestem tym faktem zachwycony. Rozumiem nawet bezmierne zachwyty nad XT wobec wersji wolnossącej ale nie naginajmy fizyki i rzeczywistości. Jakby co link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwekcja Kwestia pokonywania autem wody w średnim terenie również wobec powyższego nie napełnia optymizmem. Szczerze mówiąc fakt umieszczenia turbokompresora tak nisko bardzo mnie martwi i nie wiem czy w tej konkurencji (pokonanie brodu) wolny ssak nie jest po prostu bezpieczniejszy. Przy okazji wymiany ciepła - całościowo jeszcze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiana_cieplna Jeżeli chodzi o jazdę w terenie i brodzenie to może i racja, że wolnyssak bez turbiny będzie bezpieczniejszy, ale czy kupując XT na 19'' feldze ktoś szykuje się na brodzenie ?? może 2% klientów , ... A CZY PAN MECHANIK SŁYSZAŁ KIEDYŚ O DYFUZORACH ?? KTÓRE FORMUJĄ STRUMIEŃ POWIETRZA POD SAMOCHODEM I CAŁE CIEPŁO ODPROWADZANE JEST DOŁEM ???????????????A DYFUZOR FORMUJE STRUMIEŃ POWIETRZA ABY WYKORZYSTAĆ PODCIŚNIENIE ZA SAMOCHODEM I ZWIĘKSZYĆ WYCIĄG I CYRKULACJĘ SPOD SILNIKA ????????????? Jeśli Pan mechanik uważa że ciepło oddawane jest górą to się podwójnie myli , Tak wygląda dyfuzor : No i odpowiedź na pytanie jak zachowuje się turbina pod silnikiem a jak w komorze silnika ,..