Skocz do zawartości

Damian Kaczmarek

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia Damian Kaczmarek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Swietnie wyglada. Wiadomo, z czasem podejscie sie zmienia. Maske z wlotem bym raczej odpuscil, skoro brak IC, ale jakas lotka to podstawa w Subaru jak dla mnie a dokladanie znaczka STi, to jak M3 do BMW, czy Type-R do Hondy. Takich rzeczy sie nie robi Ja tez Del Sola kupilem za 4500 dokladnie ze sprzeglem do wymiany. Teraz moge 7 za niego krzyczec spokojnie. Fajnie jakbym znalazl egzemplarz sprawny mechanicznie, ale np. Z blacharka do zrobienia. Bym powoli inwestowal, ale autkiem juz bym jezdzil.
  2. Dokladnie, ogranicza mnie budzet. Wiadomo, ze wolalbym GT, a dysponuję sumą ze sprzedazy CRXa plus to co zarobie do sierpnia. Wolalbym jednak zeby cos zostalo na rozrzad i podstawowe sprawy. W sumie niebieska niekoniecznie, ale juz na pewno sedan i pakiet STi(?) Tak to sie nazywa? Chodzi mi o ten ladniejszy zderzak, chyba z GT i wieeelką lotke z tylu. Mozna taki zestaw ospojlerowania dostac za rozsadne pieniadze, gdybym kupił "golasa"?
  3. A wlasnie zimą moja Honda jest bezuzyteczna. A jak patrze co się dzieje za oknem to sie zastanawiam czy zaraz aukcji na allegro nie wystawiac. Po co mi samochod bez dachu skoro 5 dni w tygodniu pada deszcz? Zeby sie tylko znalazl jakis niebieski sedanik.
  4. Dokladnie, literowka. Sorry. Nie wiem, szukam czegos nowego, nowych doznan z prowadzenia samochodu. W okolicy mam sporo szutrowych drog, gdzie ja Solka, czy koledzy obnizonymi Civiciem czy Celica jadą po 5km/h a taką imprezą bym przefrunął zostawiajac tylko kurz za sobą. A na wieczorny lans po miescie rowniez sie jak najbardziej nadaje. Nie chodzi bron Boże o robienie ronda bokiem czy palenie gumy na swiatlach. Chodzi o zabawę, a myslę za ta moze byc spora jak koledzy bedą szukac trakcji i wpadac w podsterownosc a ja wlece sobie na szybkosci. Heh, rozmarzylem się. Dzieki za podpowiedzi. Trafic w dobre 2.0 dbac i nie dlubac. Da się zrobic
  5. Dzieki za info. Polatam w tam razie jeszcze Del Solem poki slonce a po wakacjach zaczne sie rozgladac za Subbkiem.
  6. Ok. Teraz widze ze ten beton troche piaskiem posypali. Tak czy inaczej jaram sie, bo CRX nadaje sie tylko na wieczorne wypady na miasto, a Impreza jest o wiele bardziej wszechstronna, a jak trzeba to nie wstyd sie nia pokazac w towarzystwie innych japoncow. Dwa oblicza. Tylko zebym nadazal za tymi civicami, ale z tego co widze z danych katalogowych 2.0 ma mniej wiecej tyle samo do setki co moje 1.6 wiec bez lipy. Jeszcze jak z cena? Te 125 to mlode roczniki, ile mniej wiecej za egzemplarz dobry+? Ta 115 konna rozni sie znaczaco od tej po lifcie? I jak z modyfikacjami w boxerze? W hondzie wsadzajac dolot, kolektor i caly wydech mamy szybkie, latwe dodatkowe konie, jak jest z Subarakami?
  7. No wlasnie tego chcialem uniknac, nie chce piszczec z pod swiatel. Crx daje rade ale juz mnie FTW nie bawi. Na filmiku widze ze koles dobrze ogarnia, a kazdy zakret bierze poslizgiem. CRXem bym mogl tylko nieudolnie dupe zarzucic na recznym w takich warunkach. Fajnie sie bawia. Da rade tak sobie pozawracac miedzy beczkami? Rozumiem, ze naped 4x4 ma jednak byc pomocny w poslizgach a nie je powodowac, no ale jednak.. Na zuzlu, polnych, lesnych drogach mozna kurzyc bez strachu?
  8. A to? Nie chce wyjsc na jakiegos maniaka latania bokiem, ale ciekawi mnie czy dzieki napedowi na 4 kola i mocy 125km pobawie sie w malego rajdowca, czy na kazdy poslizg bede czekal za ulewą niczym wlasciciele E36 316i
  9. Witam. Jesli zly dzial to z gory przepraszam i prosze o przeniesienie.. byle nie do kosza Impreza jaram sie od dziecka, ale zawsze myslalem ze powazne imprezy to wrx albo chociaz GT. Dzisiaj poogladalem kilka filmikow co wyprawia GC w marnym 1.8 i jestem pod wrazeniem. Jak to jest, ze BMW w 2 litrach i 150km pod maska ledwo piszczy na suchym, a Impreza z niewiele ponad 100km wije sie jak mala zmija? Magia 4x4? Jestem coraz bardziej podjarany i zaczne szukac jakiejs GC w sedanie. Mam jednak obawy co do zrywnosci. Celowalbym raczej w 2.0 125km. Obecnie mam 125 w CRXie i jakos to lata. Ale jak wiemy konie koniom nie rowne, a Honda kreci sie do 7400. Podsumowujac, bedzie frajda z jazdy czy nie? I czy znajde jakiegos sedana do 7.000zl? Sorry za glupie pytania, ale dziecko we mgle potrzebuje wsparcia mentalnego, zeby oodjac jakies kroki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...