Skocz do zawartości

sentex

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sentex

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Auto
    Legacy I Turbo

Ostatnie wizyty

86 wyświetleń profilu
  1. Spot Radom

    Podjechać nigdy nie zaszkodzi... ja mogę
  2. Spot Radom

    Jak co roku, po wigilii pod OBI jest spot ogólny wszystkich marek... mnie raczej nie będzie no chyba, że spadnie śnieg
  3. Turbodziadek - opcje zwiększenia boostu i zmniejszenia dziury

    Daj znać jak będzie na turbosmarcie bo sam się nad nim zastanawiam... teraz mam noname, który nie jest najgorszy, ale i tak czasami robi niezłe niespodzianki.
  4. Legacy N/A zapach benzyny.

    Dopiero co ja miałem taką usterkę... obok puchy z filtrem powietrza i pod rurami kolektora ssącego jest wąż paliwowy, +/- 4cm dochodzący do listwy... u mnie był pęknięty i śmierdziało strasznie z nawiewu gdy znów poczujesz wache otwórz maskę i sprawdź czy nie jest tam mokro i czy sam wąż nie jest czasem mokry... wymiana rozwiązała problem.
  5. Zamek centralny / siłownik - Legacy I - problem

    odnośnie centralnego to jednak nic na tablicy bezpieczników... centralka zamka złapała wilgoć i zmarła (typowa usterka) - teraz jest centralny z pilota i w sumie wygodniej z dmuchawą też miałem problem i po prostu zmieniłem panel na inny sprawny od kolegi z forum... co do podświetlenia zegarów polecam żarówki w SMD - ładnie rozpraszają światło
  6. Zamek centralny / siłownik - Legacy I - problem

    wymieniłem siłownik - podziałał miesiąc i znów kaput tyle, że siłownik jest ok, a z elektryką coś siadło na tablicy bezpieczników coś nie styka i trza to rozebrać nie ma jak 20 letnie auto
  7. Spot Radom

    Słyszałem opinie, że mają bardzo małe doświadczenie jeśli chodzi o STI czy GTki, a i swojego antyka też im w łapy nie dałem, gdy miałem problem doładowaniem... natomiast przeglądy, naprawy zawieszenia, wymiany filtrów i oleju myślę, że jak najbardziej można polecić... Kolega kiedyś robił u nich poliuretany i nie skasowali go bardziej niż by to zrobili w każdym innym warsztacie
  8. Spot Radom

    To zależy co chcesz zrobić w aucie... z silnikowych napraw, a szczególnie uturbionych jednostek raczej bym odradził.
  9. Witam, ostatnio zaciął mi się zamek od drzwi kierowcy na tyle, że w ogóle nie mogę ich odblokować z pozycji lock na open (nie da się wcisnąć nawet od wewnątrz tego przycisku) wcześniej bywały problemy, że centralny przestawał działać, ale dało się przynajmniej kluczykiem czy od wewnątrz normalnie otworzyć drzwi... teraz muszę zastosować trochę siły by przekręcić kluczyk, a drugą ręką otworzyć klamkę... zdjąłem boczek i mam wrażenie jakby siłownik był jakiś przyblokowany i nie da się wcisnąć nawet pociągając za cięgno... 1. czy miał już ktoś podobny problem i go rozwiązał? 2. czy aby wyjąć siłownik muszę wybebeszyć całe drzwi z szyby itp. ? 3. czy możliwa jest wymiana samego silniczka w siłowniku?
  10. Dodatkowe zegary STi

    Właśnie zmieniam mechaniczny boost Depo na elektroniczny Defi... po niecałym roku wskazówka dziwnie skacze zamiast chodzić płynnie, choć ciśnienie pokazuje dobrze (tak myślę) a AutoGaugan to już w ogóle tragedia :]
  11. Legacy I - wymiana żarówki pozycyjnej przód

    Fakt, dobrze, że się z tym nie siłowałem ... dzięki za pomoc.
  12. Witam, jak w temacie - jak wymienić żarówkę pozycyjną? za cholerę nie wiem jak rozpiąć tę wtyczkę (foto) jedyna co mi przychodzi do głowy to już wyjąć całą lampę :/ ps. nie znalazłem nic na forum w tym temacie
  13. Panel sterowania nawiewu legacy II

    Tylko zegarek
  14. Lekki klekot silnika

    wygląda na piston slap... u mnie jest podobny dźwięk - na dobrze rozgrzanym już nie słychać... po prostu jeździj i tyle
  15. 1.5 bara w wrx ej20 ? duży problem czy mały problemik ?

    czyli takie ogranicznie mbc nie jest gwarancją, że ciśnienie jest prawidłowe? sam niedawno wymieniałem silnik - tłok w 4 cylindrze powiedział "na razie", ale myślałem, że to przez 1.3 bar... teraz mam silnik od GT, mbc staram się ustawić na 1.1 tylko nie do konca jest ok... poodpinałem wszelkie wężyki, przeczyściłem i dobrze pozapinałem by wykluczyć nieszczelności i zdaje się, że jest ok, tylko po odpaleniu auta przy pierwszym bucie ciśnienie potrafi przebić na 3 biegu do 1.4 (co oczywiście działa jakby mnie coś w stopę oparzyło) po czym przy kolejnych doładowaniach już jest ładnie max 1.1 i nic nie przebija... WTF?
×