Skocz do zawartości

w1c10

Użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O w1c10

  • Urodziny 28.04.1979

Profile Information

  • Skąd
    Skwierzyna
  • Auto
    Subaru Impreza GT

Osiągnięcia w1c10

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam. Nikt nie wspomniał o tym, że jadąc normalnie bez szaleństw w zakręcie auto trzyma się lepiej drogi niż ośka. Na plus napędu subaru: - ruszanie z miejsca o czym było już wspomniane, - hamowanie silnikiem uważam, że też lepsze jak w ośce po odpuszczeniu gazu na biegu auto lepiej zwalnia, - jadąc w zakręcie na biegu bez gazu auto równomiernie zwalnia, a obroty kół pilnowane są przez obroty silnika przez co lepiej trzyma w zakręcie i lepiej można je kontrolować. W ośce np. przód napęd silnik pilnuje/trzyma tylko przednią oś, a tył robi co chce. Bardzo często jest, że w takiej sytuacji odpuszczonym gazie na zakręcie auto idzie bokiem, tylne koła tracą przyczepność(sprawdzone w Hondzie crx )
  2. Cześć. Jakimś dużym problemem nie jest zrobienie samemu takich dystansów, a możesz sobie zrobić jakie chcesz w zależności jak głębokie głośniki masz. Ja kiedyś zrobiłem sam, oto fotki: http://wicio.eu/subaru@work/Car-Audio/
  3. Cześć Tłumik końcowy kupiony i już założony, już wszystko wiem i nie było tak kolorowo jak by się zdawało. Na pewno nie pasuje P&P. Trzeci wieszak który jest przyspawany do tłumika trzeba odcinać i spawać w innym miejscu. Pierwszy i drugi wieszak te przy końcu tłumika też trzeba przerabiać chociaż są na opasce skręcanej to jednego trzeba było podgiąć a drugiego odciąć i przyspawać w lekko innym miejscu i dogiąć. Rura za tłumikiem jest gięta troszkę inaczej jak oryginalna przez co idzie bardzo nisko auta pod mostem z boku. Jak dla mnie to nie jest dobre rozwiązanie bo znając mnie wkurzałbym się później że obcieram ta rurą w co nie których miejscach. Aby trochę poprawić sytuacje trzeba odciąć flansze, obrócić tłumik o parę stopni w lewo i przyspawać flansze. wtedy rura jest troszkę wyżej, nie można dać jej całkiem wyżej bo wtedy zbliża się do mostu i by o niego pukała, aby było idealnie to trzeba by inaczej giąć tą rurę. Sama puszka i końcówka pasuje, prezentuje się ok, a w porównaniu do seryjnego tłumika brzmi bajecznie. Zrobiłem dopiero parę km to jeszcze trudno mi coś więcej napisać o brzmieniu. Spodziewałem się lekko cichszego tłumika. Na luzie ładnie bulgota
  4. w1c10

    Stuki przy skrecaniu

    Cześć U mnie w GT bardzo podobne objawy przy skręconych kołach i jeździe po dziurach słychać stuk i czuć na kierownicy luz. Prawie zawsze wjeżdżając do firmy w prawo 90 stopni wolniutko po dziurach słyszę ten stuk. Mój mechanik zdiagnozował, że to przekładnia kierownicza ma luz, nie duży ale już się powoli odzywa.
  5. Jeżeli tylko to, to nie ma o czym mówić, gorzej jak by rurę trzeba było np. skracać, lub inaczej puszczać itp.
  6. Dzwoniłem, pytałem i nic nie dopasują. Produkują tylko do Imprezy WRX, nie są pewni czy pasuje do GT. Powiedzieli mi tak, że ludzie kupują do GT i nie było zwrotów, ale nie wiem jak mocną zostały te tłumiki przerobione aby pasowały
  7. Cześć Także zastanawiam się mocno nad wymianą tłumika i po Waszych opiniach zaczyna mi się podobać oferta ULTERa, znośna cena, nowy tłumik itp. Wiecie może coś więcej o pasowaniu tego tłumika do Imprezy GT 2000 r. ?
  8. Cześć Miałem ten sam dylemat parę miesięcy temu, jeszcze przed zima, kombinowałem tak samo, aż lepsze założyłem na przód, a gorsze na tył, bo przecież zawsze je później można zamienić Przy normalnych warunkach drogowych wszystko jest ok. Przy takich warunkach jak mamy teraz za oknem(śnieg,dużo śniegu:D) to przy każdym przyspieszaniu tył auta chce mnie wyprzedzić, każde wyjście z zakrętu i auto idzie bokiem. Frajda niesamowita, nawet da rade jakoś kontrolować ten tył tylko trzeba mieć zawsze trochę więcej miejsca. Czasami po zarzuceniu tyłu leci i leci i leci leci ..eci...i...iii. Trochę więcej gazu i obraca, czasami czuje się jak w aucie tylno napędowym :>
  9. Cześć. Mam możliwość podłączenia imprezki pod komputer diagnostyczny Launch lub samodzielnie przez kabel i notebooka. Mogę obserwować na żywo bardzo dużo parametrów takich jak np. dane z przepływomierza z którym jakiś czas temu miałem problem, który został niby poprawiony ale pewności nie mam. Problem polega na tym, że sczytane dane nic mi nie mówią, jak np. dane z przepływki, pierwsze to obroty, drugie to dane z przepływki w V, auto rozgrzane. "776","1.40" "767","1.34" "809","1.38" "789","1.36" "794","1.32" "778","1.36" "780","1.40" "784","1.28" "769","1.38" "776","1.32" "758","1.28" "772","1.36" "783","1.36" "789","1.30 Czy macie może takie dane jakie wartości powinna mieć przepływka przy jakiś tam obrotach ? u mnie jak widać powyżej na biegu jałowym wartości skakały od 1.28 do 1.40 V, nie mam pojęcia czy to dobre wartości. Zrobiłem test na drugiej przepływce z którą coś jest nie tak, auto gorzej się zbiera przy pełnym gazie, tak jak by go coś trzymało, zalewał się lub coś takiego. Wartości wyglądają tak: "763","1.32" "782","1.38" "779","1.34" "772","1.28" "774","1.32" "780","1.36" "778","1.32" "768","1.28" "766","1.28" OD 1.28 do 1.38 V, ale częściej 1.28 V. Może wiecie gdzie znajdę wartości z innych czujników w Subaru Impreza GT 2000 rok ? takie jak sonda lambda i inne. Tak abym sam mógł zdiagnozować czy coś jest nie tak, mając jakieś tam wskazania sondy i porównać je z tabelą czy to jest w normie czy może coś jest nie tak.
  10. w1c10

    Audio w subaru

    Cześć Jak kogoś z Was interesuje montaż głośników w Subaru Imprezie w drzwiach przednich, to zapraszam na linka poniżej. http://wicio.eu/subaru@work/Car-Audio/index.html Wykonane wszystko samemu dość amatorsko, ale jest o niebo lepiej jak było, do pełni szczęścia brakuje wzmacniacza, bo samo radio to za mało na takie głośniki.
  11. w1c10

    ile wam pali ?

    Cześć. Też strasznie się dziwie widząc spalanie poniżej 10 litrów ;> U mnie w SI GT norma to te 14-15/100 km jeżdżąc tak normalnie do 4 000-5 000 obr./min raz na jakiś czas mocniej wcisnąć gaz, 2/3 miasto. Sam się zaczynam zastanawiać czy to nie za dużo ? W trasie traktując gaz delikatnie utrzymując stałą prędkość między 100 a 160 km/h spalanie spada do około 10 litrów na 100 km. Wszystko sobie ładnie notuje tutaj http://www.spritmonitor.de/en/detail/272086.html
  12. Cześć Obyło się bez większych kosztów Przeczyściłem przepływomierz i jest dużo dużo lepiej, auto stało się zrywniejsze jak by lepiej przyspiesza powyżej 4 000 obr./min i nie ma żadnych szarpnięć. Tak, że jak by ktoś miał podobne objawy to wystarczy dwie śrubki wykręcić, wyciągnąć czujniczek, przeczyścić i jak ręką odjął
  13. gdzie kupiles ?? Z oficjalnej strony http://www.tactrix.com/ W ciągu tygodnia paczka dotarła, tak że ja polecam Kabelek z EcuExplorer działa bardzo dobrze z programem Enginuity też działa, tylo program chyba ma jakieś błędy bo nie zawsze startuje logowanie i różne takie drobne problemy są, ale działa. Wiele parametrów można logować, czytać na żywo tylko trzeba mieć jakieś doświadczenie i wiedzę, żeby coś z tego wywnioskować, dlatego prosiłbym o pomoc przy diagnostyce
  14. Cześć Postanowiłem samemu sprobować zając się problemem i prosiłbym o pomoc. Kupiłem kabelek tactrix, ściągnąłem program EcuExplorer i Enginuity, uczę się ich obsługi. Ecuexplorer wszystko ładnie czyta, już wiem jak zapisywać dane do pliku, sprawdziłem doładowanie i po przeliczeniu z PSI na BAR wyszło około 0.9 maksymalnie. Program Enginuity potrafi rysować różne wykresy, czytać bardzo dużo danych. Aaa najpierw sprawdziłem żadnych błędów nie wyświetla. Świece wymieniłem parę dni temu, poprawa jest ale szarpanie przy przyspieszaniu dalej jest. Za pomocą programu Enginuity zrobiłem dwa testy z obrotami i doładowanie Manifold Absolute Pressure i Manifold Relative Pressure. Proszę zerknąć na wykresy czy doładowanie takie poszarpane to norma ? i co mógłbym sprawdzić jeszcze, które z parametrów które mogą coś więcej powiedzieć ? Próba była robione na drugim biegu z gazem do końca. Pierwsza próba: Obroty: Doładowanie: Druga próba: Obroty: Doładowanie: Nie potrafiłem połączyć tych wykresów razem, a wiem że napewno łatwiej czytało by się obroty i doładowanie z jednego wykresu.
  15. Ok dziękuje za rady Trzeba będzie odwiedzić serwis, podłączyć auto pod komputer i zobaczyć co i jak, mam nadzieje, że wykryją usterkę i pójdzie sprawnie. Chociaż trudno to nazwać usterką, jest to trudno wyczuć, każdego kogo przewiozłem był pod wrażeniem i nie wyczuł żeby było coś nie tak. Jak ktoś z okolicy może mi polecić jakiś pewny serwis Subaru w Lubuskim lub Wielkopolskim to poproszę bardzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...