Skocz do zawartości

Wretched

Nowy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wretched

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Proponuj bo leży mi to i zawadza
  2. Wszystko co mi zostało jest na sprzedaż jedynie wał korbowy już sprzedany, może ktoś śledzący wątek czegoś potrzebuje ?
  3. Generalnie temat sam się rozwiązał bo trafił się swap z ej207 więc mam nadzieję że do tematu remontu nie wrócę za szybko
  4. Potrzebuje wsparcia, mianowicie czy jeżeli mam rozebrany silnik i generalnie mój wał nadaje się do dalszego użytku (trzyma nominał) to czy jest sens wydawać więcej kasy i profilaktycznie kupowac wał spec-c? W aucie zamontowana będzie nowa pompa oleju 11mm, czy nowy wał coś wnosi do tematu?
  5. Wretched

    Spalanie stukowe?

    Na moje też nie wygląda to jakoś drastycznie, konkretne spalanie stukowe robi dziurę w tłoku albo ślady jakby ktoś w niego punktakiem napieprzał.
  6. Generalnie dochodząc do kwoty 13-14k to nie lepiej było by kupić po prostu nowy shortblock ?
  7. Też nie widzę sensu wymiany wału jeżeli obecny nie uległ awarii bo niby czemu? Jeżeli pomiary oczywiście wyjdą w tolerancji producenta.
  8. Siema wszystkim, ostatnimi czasy doszedłem do wniosku że w moim gc8 nie zaszkodzi zrobić remontu silnika. Jak sprawy mają się obecnie? Silnik ma przejechane jakieś 270k i na zimnym ma dość mocny piston slap (mechanik twierdzi że słyszał gorsze ale jednak jest), no i wciaga jakieś 700-800ml oleju na 1000km. Zakładam że silnik nie był jeszcze otwierany i jeżeli po otwarciu okaże się że wał trzyma nominalne wymiary planuje: - tłoki HBR w odpowiednim nadwymiarze - nowe panewki główne i korby (waham się między KING racing a OEM) - nowa pompa oleju 11mm - ogarnięcie głowic - kompletny nowy rozrząd wstępnie kalkulując cała impreza powinna się zmieścić w 8k polskich złotych, jednak jeżeli na tym etapie jest coś co warto zrobić dodatkowo/ponadto/wymienić na inne żeby były z tego wymierne korzyści to z chęcią się dowiem co począć. Auto to impreza MY99 używana w 99% do jazdy na codzień, jeżeli to istotne to ma skrzynię 4.44 i generalnie poruszam się raczej dynamicznie. Ktoś jakieś sugestie?
  9. Czy ktoś ze zgromadzonych przerabiał temat strokera na 2.1L w ej205? Bo mój planuje remontować ale dostałem opcję na shortblock zrobiony na 2.1L i rozważam czy to nie lepszy pomysł.
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Też z chęcią bym się dowiedział co i jak dalej bo pewnie będę podobny temat przerabiał jakoś niebawem.
  13. Wretched

    Wycie na dwójce

    Generalnie podepnę się pod temat, miałem wyjącą w ten sposób jedynkę,no i co prawda dalej mam ale do kompletu parę dni temu zaczęła stukać dwójka więc skrzynia idzie na śmietnik ;/
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Może zacznij od tak prozaicznych tematów jak bezpieczniki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...