Jump to content

Wretched

Nowy
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

About Wretched

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. Wszystko co mi zostało jest na sprzedaż jedynie wał korbowy już sprzedany, może ktoś śledzący wątek czegoś potrzebuje ?
  2. Generalnie temat sam się rozwiązał bo trafił się swap z ej207 więc mam nadzieję że do tematu remontu nie wrócę za szybko
  3. Potrzebuje wsparcia, mianowicie czy jeżeli mam rozebrany silnik i generalnie mój wał nadaje się do dalszego użytku (trzyma nominał) to czy jest sens wydawać więcej kasy i profilaktycznie kupowac wał spec-c? W aucie zamontowana będzie nowa pompa oleju 11mm, czy nowy wał coś wnosi do tematu?
  4. Wretched

    Spalanie stukowe?

    Na moje też nie wygląda to jakoś drastycznie, konkretne spalanie stukowe robi dziurę w tłoku albo ślady jakby ktoś w niego punktakiem napieprzał.
  5. Generalnie dochodząc do kwoty 13-14k to nie lepiej było by kupić po prostu nowy shortblock ?
  6. Też nie widzę sensu wymiany wału jeżeli obecny nie uległ awarii bo niby czemu? Jeżeli pomiary oczywiście wyjdą w tolerancji producenta.
  7. Siema wszystkim, ostatnimi czasy doszedłem do wniosku że w moim gc8 nie zaszkodzi zrobić remontu silnika. Jak sprawy mają się obecnie? Silnik ma przejechane jakieś 270k i na zimnym ma dość mocny piston slap (mechanik twierdzi że słyszał gorsze ale jednak jest), no i wciaga jakieś 700-800ml oleju na 1000km. Zakładam że silnik nie był jeszcze otwierany i jeżeli po otwarciu okaże się że wał trzyma nominalne wymiary planuje: - tłoki HBR w odpowiednim nadwymiarze - nowe panewki główne i korby (waham się między KING racing a OEM) - nowa pompa oleju 11mm - ogarnięcie głowic - kompletny nowy rozrząd wstępnie kalkulując cała impreza powinna się zmieścić w 8k polskich złotych, jednak jeżeli na tym etapie jest coś co warto zrobić dodatkowo/ponadto/wymienić na inne żeby były z tego wymierne korzyści to z chęcią się dowiem co począć. Auto to impreza MY99 używana w 99% do jazdy na codzień, jeżeli to istotne to ma skrzynię 4.44 i generalnie poruszam się raczej dynamicznie. Ktoś jakieś sugestie?
  8. Czy ktoś ze zgromadzonych przerabiał temat strokera na 2.1L w ej205? Bo mój planuje remontować ale dostałem opcję na shortblock zrobiony na 2.1L i rozważam czy to nie lepszy pomysł.
  9. Też z chęcią bym się dowiedział co i jak dalej bo pewnie będę podobny temat przerabiał jakoś niebawem.
  10. Generalnie podepnę się pod temat, miałem wyjącą w ten sposób jedynkę,no i co prawda dalej mam ale do kompletu parę dni temu zaczęła stukać dwójka więc skrzynia idzie na śmietnik ;/
  11. Może zacznij od tak prozaicznych tematów jak bezpieczniki ?
  12. Mam małą zagwozdkę. Generalnie wymieniłem w aucie skrzynie z dyfrem plus w całym zawieszeniu wylądowały poliuretany miękkie, a samolot mocowany jest do budy twardymi "żółtymi", po odebraniu auta od mechanika stwierdzam nowe dźwięki wydobywające się z napędu. Mianowicie na pierwszym biegu słychać odgłos zblizony do tego jaki wydaje napęd na wstecznym, i tu pytanie czy możliwe że to po praca dyfra etc niosąca się na budę przez poliuretan, czy też skrzynia ma downa? Biegi wchodzą ok nic nie wyskakuje nie strzela, itd. Zagadkowy jest sam dźwięk jaki wydaje teraz napęd na pierwszym biegul. Skrzynia jak i dyfer zalane oczywiście świeżym motulem gear 300.
  13. Na moje jeżeli nie leci z magla itd jak z kaczej dziury to nie powinni robić problemu.
  14. Pomysł z pompą paliwa generalnie wziął się z obawy o niewydolność starej pompy paliwa i tym samym obawy przed dziurą w tłoku A i czasu mam właśnie mega mało więc wolę zrobić coś na górkę niż czekać co się wysypie kolejne i co chwila poprawiać.
×
×
  • Create New...