Jump to content

pawel74

Nowy
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Forester MY08
  1. Dziś ja odkopię. Forester MY08 nowe sprzęgło (przebieg 1000km od wymiany) - "świerszcz" pojawił się po ok 500km. Znika po choćby muśnięciu pedała, czy dotknięciu wyprzęgnika w komorze silnika Pablo40 opisał bardzo czytelnie ale u mnie wygląda tak: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s12/type_11/manual_transmission/clutch/# Posmarowałem miejsce styku łapy i bolca wysprzęglika. Pomogło na dzień. Czy mam nasmarować 4 w 2? Będę wdzięczny za podpowiedź.
  2. Pozwolę się podpiąć pod "piszczy?". Czy może któryś z kolegów ma jakieś sugestie co do źródła dźwięku słyszanego na załączonym filmiku (link poniżej). Dźwięk słychać przy przy przekręconym kluczyku w pozycji ON. "Na ucho" dochodzi z za kolektora. Prawdę mówiąc nie pamiętam czy piszczało wcześniej (przy zamkniętej klapie nie słychać) ale dzisiaj otwarłem i mnie zaintrygował. Będę wdzięczny za konstruktywne rady. Jeśli rozbawiłem, cóż...śmiech to zdrowie. https://drive.google.com/file/d/0B5fQ4x72EDpscXpzeWVwLUtKeE0/view?usp=sharing
  3. pawel74

    LPG w Subaru

    Witam czytających i piszących na forum. Od 3,5 roku jestem posiadaczem forester MY08. Dotychczas wszystko co chciałem wiedzieć wyczytałem na forum. Za co serdecznie dziękuję. Dziś chciałbym zapytać użytkowników i monterów vialle liquid Si o ocenę instalacji we współpracy z forkiem III (My08-13 150kM 2,0l). W szczególności ciekawi mnie, czy wydłuża się okres między regulacją zaworów w stosunku do sekwencyjnej instalacji LPG. Z góry dziękuję za fatygę. Pozdrawiam Paweł.
×
×
  • Create New...