Skocz do zawartości

Berni

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawerski Las
  • Auto
    Legacy D+ MY10

Osiągnięcia Berni

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Seryjne sprzęgło kończy się przy 380Nm a to daje 165KM, nie ma możliwości osiągnięcia 180KM z tej właśnie przyczyny. Temat dokładnie przetestowany. Pozdrawiam
  2. Minusy LGC3.6US są dwa , ale istotne - leniwa praca skrzyni oraz miękkie zawieszenie. Zapewne wgranie odpowiedniego softu poprawiłoby sprawę skrzyni ale z zawiasem nie jest już tak prosto i tanio. Jeśli chodzi o tuning D, to o hazardzie nie ma mowy jeśli robi się to z głową, $$ też nie są duże jeśli poprzestaniemy na 190-195/420Nm ( wzmocnienie sprzęgła, program, większy TMIC lub alternatywnie natrysk wody na standardowy TMIC), dopiero powyżej tych wartości robi się drozej (DPF, układ wydechowy). Pozdrawiam,
  3. Tak, nie mam wątpliwości , że są różnice na korzyść EUSpec zarówno jeśli chodzi o pracę skrzyni jak (brak SIDrive w US) jak i zawieszeniu - jednak mój przypadek jest o tyle skomplikowany, że nie wybieram między OBK3.6EU a OBK3.6US (którego nigdy nie brałem pod uwagę). Myślałem o zakupie Legacy 3.6US, ale po test drive ta opcja odpada . Zostaje OBK3.6EU - o ile właściwości jezdne mnie przekonają lub dalszy tuning mojego Legacy 2D (są przetarte ścieżki nawet na 225KM/450Nm, kwestia $$). Maciek, ciekawy wątek tuningowy - chętnie posłucham jak uwolniłeś brzmienie H6, ale raczej nie w Krynicy ( w której do końca sierpnia nie będę) ale w Wwie. Liczę na TestDrive, może być Bemowo :-) Pozdrawiam,
  4. Jak najbardziej użyłem szukajki, ale nie znalazłem niczego na temat bezpośredniego porównania LGC 3.6US vs OBK 3.6EU. Może nie do końca precyzyjnie się wyraziłem ale moje pytanie to czy LGC 3.6US ma inne nastawy zawieszenia względem wersji europejskich (wiem, nie ma 3.6 EU spec, ale niech będzie względem zwykłego 2D). Jeżdżę latem na 215x45x18 a ten LGC 3.6 którym robiłem test drive był na 17'' w związku z tym nie mam pewności czy różnice w prowadzeniu wynikają z profilu opon czy różnic w zawieszeniu. Drugie pytanie to różnica w zachowaniu skrzyni AT w wersji US (tylko takie są w LGC 3.6) a skrzyni AT w OBK 3.6 EU (SI-Drive). Najlepiej byłoby przejechać się takim OBK 3.6 EU, ale w salonach same diesle stoją. Pozdrawiam, Berni
  5. Witam, byłem zdecydowany na zakup Legacy 3.6 US ale po przejażdżce zarówno praca skrzyni jak i nastawy zawieszenia nie zachwyciły mnie ( choć co do zawieszenia to być może róznica wynikała z rozmiaru kół - 17cali względem 18 na których jeżdżę na codzień). W związku z tym rozważam również OBK 3.6 EU - rozumiem że SI-Drive czyni różnicę, natomiast jak prowadzi się auto z 20cm prześwitem w szybkich zakrętach tego nie wiem. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w kwestii bezpośredniego porównania OBK/Legaś, albo jeszcze lepiej - chętnie spotkałbym się z użytkownikiem takiego OBK w celu małej przejażdżki testowej :-) Obecnie jeżdżę Legacy 2D z wirusem i jestem pod wrażeniem tego jak auto się prowadzi, choć brakuje mi czasami prześwitu (zwłaszcza zimą) i cześciej - osiągów przy szybkiej jeździe autostradowej. Pozdrawiam, Berni
  6. Zapomniałem pozdrowić kolegę w białym Legacy BoxerD. Pięknie ogarniasz auto !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...