Skocz do zawartości

kamil

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    OTB 2.5 MY04 EU & Peugeot 106 GTI

Ostatnie wizyty

181 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamil

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. no nie wnikam z czego jest K&N, dla mnie lepszą przepustowość ma gąbka, minus to, że częściej musisz go czyścić, ale z drugiej strony to 20 min. Wyciągasz, myjesz, nakładasz olej i po problemie
  2. no o rombach nie pisze Pisałem o stożku, ale o ile K&N bazuje na papierze czy czymś takim to ITG na gabce i o takim stożku pisałem.
  3. ja w swoim 106 czyściłem co 10 kkm, ale miałem gąbkę
  4. Kable, świece, cewka i sprawdzić czy nie ma oleju w kanałach świecowych
  5. Millers , najlepszy olej jaki do tej pory używałem. Idealnie trzyma parametry. Chyba idealny byłby XF longlife 5W30
  6. Sherif, ostatnio widziałem twoje H6 u Jarka Ostatnio wymieniłem cały zapłon i samochód teraz jeździ jak trzeba. Mój jest z wywalonym dwumasem i musze przyznać, że jak do codziennej jazdy+ trasy OBK 2.5 super się sprawdza. Spalanie: Warszawskie korki 12l, Miasto: jazda mieszana + korki to 11,6 max. Trasa do 120 km/h 8 l. Trasa - przeloty autostradowe pow 140-150 km/h to 9,6 l
  7. albo po prostu poszukaj środka z H6 i wsadź do 2.5. Tak najtaniej i najprościej
  8. no, jeżeli mam OTB 2.5 to raczej tak. Pytam, bo nie wiem czy ktoś to robił, jakie odczucia. Widziałem tylko w programie jak to działa. Tam to robili w Jagu XK 4.0
  9. Czy ktoś z Was robił dekarbonizacje ukladu paliwowo wtryskowego ? Podłącza się przy filtrze paliwa, czy gdzie kto ma złączki. Pompuje do paliwa lub zamiast tego jakiś płyn czyszczący na pracującym silniku. Trwa to pompowanie ok 35min + podłączanie i rozłączanie. Czyści cały układ + wtryski + komorę spalania. Podobno dużo to daje w szczególności jak ma się LPG Coś takiego robił Ed China w programie Fani 4 Kółek na Discovery.
  10. u mnie po przeglądzie z czyszczeniem cewek i przepustnicy też wywaliło błąd + delikatne szrpanie przy zmianie z benzyny na gaz. zastanawiam się czy to kwestia teraz regulacji LPG czy mimo wszystko jechać do serwisu żeby zdiagnozował ?
  11. Witam wszystkich ! Jestem z Warszawy. Na codzień jezdżę 106 gti. Chcę dokupić rodzinne auto - Legacy, Outback ...Stąd moja obecnośc na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...