Jump to content

Kical

Użytkownik
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kical

  1. Temat stary odgrzejmy kotleta JAkieś nowe dobre rady
  2. Kical

    Stabilizatory Forek

    To zaraz sie zacznie może jakiś grupowy zakup Oprócz stabilizatorów na W jakie inne firmy mogą robic??
  3. Dziś mi w nie-ASO nagadali że auto diametralnie zmienia sie na plus po zamontowaniu stabilizatorów przór i tył. U nich na zamówienie W coś tam w cenie 550zł/sztuka Może wiecie gdzie wcześniej dostane? ALbo kto mi taniej załatwi Czy tylko ww. firme warto zainwestować czy są jakieś alternatywy??
  4. JA robiłem na syreny 14 multiglass czy jakoś tak ale mam podgrzewane. Lepsza alternatywa kupić na allegro za 20zł.
  5. No właśnie czy nikt nie praktykował wiekszej mocy w automacie?? NIe mam natury odkręcania auta na każdych światłach ale od czasu do czasu fajna sprawa
  6. Kical

    ile wam pali ?

    Tak z grubsza tylko miasto 18l/100km
  7. NUmerki, oznaczenia itp poprosze Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
  8. Czyli ogólnie odradzacie A z czystej ciekawości jest jakieś turbo przy którym nie trzeba aż tylu rzeczy zmieniać co przy vf36?
  9. Witam Mam dylemat w głowie Pacjent to forester 2.5 XT AT. seryjnie koło 211KM. Szybko zaczeło mocy brakować i teraz do was pytanie Biore pod uwage dwie opcje: 1. Kompletny wydech i remap, 2.Turbosprężarka od STI vf36 + wydech i remap. ( Kompletnie nie wiem ile w takim setupie mozna bezpiecznie dla tego silnika uzyskać ?) Ewentulanie jaka inna suszarka?? Z racjonalnego punktu widzenia co jest sensowniejsze polecenia?? Inne propozycje mile widziane Dzieki.
  10. Fakt coś w tym jest Trafiam głównie na najwieksze korki
  11. To co ja mam powiedziec jak 2.5 T na pelnym baku robie max 300km przeważnie około 280 a jazda max do 4.500 obotów Jakieś sugestie??
  12. Hej , mialem mozliwosc jazdy tym autkiem i na pierwszy rzut oka wszystko jest ok. A moze znasz jakąś osobe co może mi sprawdzić ten numer ??W razie czego podaje go : jf1sg63684h710722 za wszystkie rady wielkie dzieki.
  13. Dżieki za odp. a co jeśli wyskoczyło mi na stronie Vin 18 record czy trzeba zapłacić te 20$ za szczegółowe dane czy jak?????
  14. Cześć Wiem że było juz kilka topiców odnośnie kupna foresia ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:) Mam na oku forestera koniec 2003r ,60000km , automat w wersji 2.5 X. - Jak miewa sie sprawa spalania w tych silnikach - Jak sprawdzic czy autko nie było bite w USA jaki numer potrzebuje i gdzie moge to skontrolować. - czy seryjnie ta wersja miała 4 poduszki - i ostatnie pytanko nigdzie nie moge znalezdz danych technicznych tej wersji nawet na oficjalnej stronie Dzieki za all odp. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...