Skocz do zawartości

zbyszek29gadnsk

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    gdansk
  • Auto
    Forester 2.0 xt 04

Osiągnięcia zbyszek29gadnsk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witajcie, coz nastapil powrot z trasy dosyc dlugiej 6000km wakacyjnej i lista problemow z jakimi bede musial sobie poradzic z wasza pomoca: - brak mocy przy dodawaniu gazu, tzn zanim silnik na wyzszych biegach odnajdzie sie w sytuacji to mija ok 1-2 sek -przy ruszaniu szarpie z jedynki, musze bardzo powoli puszczac sprzeglo, i podobnie przy znianie z 2 na 3 , dopiwro na wyzszych biegach efekt duzego szarpania zanika -jadac na jedynce, tzn toczac sie, musze co jakis czas wcisnac sprzeglo bo zaczyna szarpac samochodem, po wcisnieciu sprzegla i ponownym powolnym bardzo puszczaniu efekt zanika, i podobnie jest na 2 -gdzie w trojmiescie sprwdzic turbine, bo cos zaczyna swiszczec i zastanawiam sie czy nie bede musial dokonac regeneracji?? -ruszajac pod gore musze dosyc dynamicznie wcisnac gaz i puscic sprzeglo, bo jak robie to powoli to mam wrazenie ze juz calkowicie sprzeglo jest odpuszczone a samochod nie idzie do przodu, czyli powolne ruszanie pod gore zaczyna odpadac, efekt zauwazylem dopiwro teraz na drogach szutrowych Chorwacji gdzie byly na prawde duze wzniesienia ( maly offroad:-) , nie mam na mysli hillholdera!!! -nastepnie ( gdzie w Trojmiescie lub okolicach okleic samochod interesuje mnie czarny mat, bo zajebicie porysowany jest od suchych badyli na wyspach lakier i w koncu nadszedl czas na oklejenie calego samochodu)!! - niestety cofajac delikatnie przytarflem blotnik tylni plastkikowy i czy mozna takie cos zeszlifowac, chodzi mi o wygladzenie tego przed oklejeniem czy trzeba nowy zakupic? - NO I dziwny metaliczny dzwiek z komory silnika przy dodawaniu gazu!!!! -Ewentualnie z kims z TRojmiasta sie spotkac aby samochodem sie przejechal i powiedzial co i jak trzeba naprawic bo samochod sprawdzil sie na 300% w terenowych zakatkach Hvaru i nie chce go sprzedawac a caly naprawic Zaznaczam ze silnik nie jest zagazowany a obecny przebieg to 118tys , byl juz przy 75 przez Roadrunnera z forum robiony tzn, sprzeglo i pare innych rzeczy wiec nie sadze aby nagle wyszy jakies dziwne "ukryte" wady:-)
  2. Witajcie , zastanawiam sie czy uda mi sie wsadzic opony 225/65 r17 do mojego Forka? jakies sugestie czy wejda , jakie rozstaw i osadzenie musze dobrac? mam samochod na sprezynach Ironman jakby co:-) ewentuanie 235/50 r 17 wiem duza rozpietosc i zastosowanie ale ma wygladac:-)
  3. Hej chciałbym podnieść moc mojego forka na seryjnej turbinie do ok 220-230 km, co najlepiej zrobić, gdzie, i przykładowe koszta?? Proszę o wszelkie wskazówki!! Florek jest juz podniesiony na Ironmanach i jest super, chciałbym go trochę usztywnic także, i okleic carbon folia , gdzie najlepiej i przykładowy koszt, pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
  4. Hejka wszystkim, poszukuje namiarow na "specjalsow" od naglosnienia , chcialbym wymienic seryne radio na cos nowego i fajnego+ głosniki, czy ktos moze polecic jakies Caraudio w Trojmiecie, no i z checia jakies propozycje przyjme:-), zasobnosc portfela ok 2.5tys:-)
  5. ja moge z czystym sumieniem polecic 2.0 XT, zakupiony od Roadrunnera, sporo zabawy po lesie juz bylo w granicach rozsadku, spalanie :dom-praca-zakupy-dom:-) 12L, a na trasie do Warszawy : Gdansk-Warszawa-Gdansk z korkiem od Łomianek i 50min na max 2 biegu wyszlo : i teraz pelne zaskoczenie 7.69l:-). Po przestudiowaniu wszytskich za i przeciw, wymienione zawieszenie na 4 sprezyny ironman+ tył Kayaba Exel G +, wyglada i jezdzi mega:-) a jak jestesmy przy temacie 2.0 Xt to jaki akumulator kupic najlepiej???Bo obecny jest od nowosci i zimy nie przeytrwa:-(
  6. mam pytanie drodzy forumowicze. czeka mnie wymiana tylnich amorkow do suboru Forester XT. amorki byly juz z tylu regenerowane wiec niestety teraz wymiana tym bardziej ze w lewym wyszlo na sprawdzeniu 60%. czytalem ze w nie-ASO maja jakies fajne patenty z amorkami i sprezynami Ironman. co mozecie polecic zamiast SLS-ow, bo te po pierwsze sa drogie a po drugie nie trwale. Tak wiec mam prosbe aby ktos mogl napisac co dokladnie musze kupic aby bylo oki? mam tu na mysli dokladnie caly komplet, co musze procz samych amorkow zakupic, jakie do konkretnego modelu sprezyny, czy cos potrzebne bedzie do ich zamocowania, generealnie zalezy mi na podpowiedzi o caly komplet do wymiany tych amorkow na tyl mojego Forka z 2004 roku XT. prosze o jak najdokladniejsze odpowiedzi a jezeli ktos sie orientuje gdzie w Gdansku lub okolicach mozna to zrobic to rowniez bede bardzo wdzieczny:-)
  7. nie normalna benzyna, z tym ze dzwiek turbinki to taki piekny syk a to jest trykanie:-(
  8. Witam, czy moze ktos polecic najlepszy warsztat w ktorym moglbym zregenerowac turbine w trojmiescie? w pon jade do edycja moderatora z dziwnym dzwiekiem z komory silnika , nie powinien byc to pistonslap bo sa nowe panewki bo roadrunner bardzo dbal o wszystko wiec podejrzewam ze moze chodzic o turbine, chcialbym wiec za wczasu dowiedziec sie czy ktos moze polecic najlepszy warsztat i moze zna koszty takiej regeneracji? chcialbym nadmienic ze dzwiek ten nie wystepuje przy odpaleniu silnika , dopiero , czy to na postoju czy w trakcie jazdy, przy wejsciu silnika na obroty ok 2000-2500 . postaram zalaczyc sie filmik gdzie w tle z kabiny slychac ten dzwiek! niestety filmik nie chce sie wgrac:-(
  9. Nie wiem bo ze mni mechanik jak z koziej...:-) roadrunner mowil ze panewki sa od sti wiec nie powinno to byc to. Chyba sie umowie na czwartek i podjade aby go obejrzal ktos.
  10. Hej TZD. Widze ze jestes z trojmiasta zapewne. Masz jakies opinie i jestes w stanie sie wypowiedziec o OES SERWIS Z KARTUSKIEJ. PODOBNO W SUBARU SIE SPECJALIZUJA? Mam nadzieje ze z tym abs to snieg bo wczoraj jechalem przez poligon na morenie w glebokim a podobno jak tam sie snieg dostaje to taki blad wychodzi. Ale i tak bede musial podjchac ro serwisubo na minusowej temp przy chlodnym silniku slychac trekotanie ktore pozniej zaniklo. Kupilem od Roadrunnner ktory potwierdzil ze tez tak mial jak byl moz rok temu ale jak przyjechal odebrac samochod to byla odwilz i juz tego ni bylo slychac. Sprawdzali w aso koper. Moze wiec jakis spec w trojmiescie by na to spojrzal. Coz nadmieniam ze to moje pierwsze wymarzone subaru ktory od zawsze mi chodzil po glowie wiec nie chcialbym aby cos sie dziwlo w nim. Moze wiec procz bardzo praktycznych wskazowek roadrunnera co do jazdy, ktos bedzie chcial podzilc sie swoimi uwagami co robic a czego nie z forkiem. Tak to auto roadrunnera No i faktycznie czujnik abs byl chyba zasniezony bo 30 min w hali i kontrolka sie juz nie swieci no ale to trekotanie caly czas slychac:-(
  11. Hej dwa razy tylko z powodu zamulenia kompa bo nie pokazalo wpisu za pierwszym.
  12. Ok dzieki tak pojezdzilem troszke i juz sie przyzwyczajam. No ale wrocilem wlasnie z pracy i zapalila sie kontrolka ABS. Zastanawiam sie co teraz wyjdzie z tym? Niestety zapalila sie kontrolka ABS ZASTANAWIAM SIE CO TERAZ WYJDZIE?
  13. Witam jestem nowym szczesliwym posiadaczem forka 2.0 Xt manual z 2005 r. mam pytanie praktyczne co do operowania skrzynia biegow. w jakim przedziale obrotow zmieniac biegi przy jezdzie , tak aby bylo bezpiecznie dla zarowno sprzegla jak i skrzyni biegow?? prosilbym o rzeczowe odpowiedzi znawcow i nie odsylanie mnie do innych watkow gdyz duzo znalazlem opinii i odpowiedzi co do jazdy automatem a nie MT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...