Skocz do zawartości

adamlass

Nowy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adamlass

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    podlaskie
  • Auto
    Legacy IV / A4 B7

Ostatnie wizyty

106 wyświetleń profilu
  1. adamlass

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    Co niestety czyni zakup tego auta nieopłacalnym. Szkoda. Byłem bliski zakupu Levorga i stosunek mocy do spalania jest całkowicie nieakceptowalny.
  2. adamlass

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    Super, dziękuję za informację. Przy tych 2500 obrotów, naprawdę pali 12l/100, jak to pokazują niektóre testy? Nie chce mi się wierzyć.
  3. adamlass

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć, jakie są obroty silnika przy prędkości 140 km/h, w wersjach odpowiednio MY16 i MY17? Wiem, że MY17 ma więcej wirtualnych przełożeń, co może się przekładać na niższe obroty w trakcie jazdy autostradowej, to prawda?
  4. adamlass

    Jak wycenić 2-letniego Levorga GT S Comfort na gwarancji ?

    Myślę, że cenę masz dobrą (po numerze telefonu widzę, które to ogłoszenie). Gdyby była pełna FV, auto byłoby sprzedane. Niedawno pojawił się podobny Levorg z wyposażeniem Sport, chyba za 89 brutto. Po 5 dniach auto sprzedane. Na Subaru trzeba mieć zapaleńca. Sam zastanawiam się nad Levorgiem i cholernie mnie kusi to auto.
  5. Cześć wszystkim potrzebuję rozwiązania, które mógłbym zastosować do Legacy IV. Aktualnie mam fotele seryjne, materiałowe, z krótkim siedziskiem. Przy wzroście 193 cm, w dłuższych podróżach, pojawia się problem krótkiego siedziska. Chciałbym rozpoznać kwestię zmiany przednich foteli w Legacy - na coś z dłuższym (regulowanym siedziskiem), a także z lepszym trzymaniem bocznym. Mile widziana byłaby także niższa pozycja za kierownicą? Czy ktoś z Was podejmował temat? Z góry dziękuję za wskazówki
  6. adamlass

    Impreza STI max 50k PLN

    Jakieś konkretne przyczyny? Jak pisałem wyżej, auto nie będzie służyło do upalania. Raczej do jazdy na co dzień (ca 12000 km rocznie). Nie chcę wchodzić w bardzo wysokie koszty utrzymania, co w przypadku STI jest wręcz pewne, a z drugiej strony liczę się z kosztami utrzymania WRX.
  7. adamlass

    Impreza STI max 50k PLN

    @turdziGT - bardzo chętnie ale poza budżetem. Taki to właśnie mam dylemat, czy rozglądać się za młodszym ale jednak doinwestowanym WRX w budżecie czy oczekiwać (i zbierać) na starsze STI.
  8. adamlass

    Impreza STI max 50k PLN

    Dzięki za odpowiedzi. Auto zostałoby zakupione na okres mniej wiecej 2-3 lat. Czy istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że w tym okresie posypie się skrzynia i/lub silnik, biorąc pod uwagę, iż auto nie będzie upalane ale jeżdżone raczej żwawo, z wykorzystaniem potencjału? Do częstych serwisów olejowych jestem przyzwyczajony i przykładam sporą wagę do stanu technicznego auta. Wolę dmuchać na zimne. Jak więc będzie z eksploatacją tego dokładnie modelu w codziennym użytkowaniu?
  9. adamlass

    Impreza STI max 50k PLN

    @KamilP, widziałem właśnie, że jest temat o sprzedaży tego auta. Interesuje mnie jednak czy jest to dobry zakup pod kątem pierwszego Subaru, w takim właśnie mniej więcej budżecie, no i w kontekście używania tego auta do jazdy na co dzień. Jednym słowem, czy warto iść w tych pieniądzach w kierunku WRX 2.5.
  10. adamlass

    Impreza STI max 50k PLN

    Podpowiedzcie koledzy czy zakup z linka poniżej, jako pierwsze Subaru będzie w porządku? Silnik 2.5 trochę poprawiony, auto wydaje się być w dobrym stanie (wszystko do sprawdzenia). Auto nie będzie służyło do upalania, a wyłącznie do jazdy po mieście (+dojazd do miasta) aczkolwiek dynamicznej, a także na sporadyczne wakacyjne wypady. Nie ukrywam, że bardzo zależałoby mi na STI, jednak wiem, że to jeszcze nie ten budżet utrzymania. Przeczytałem już chyba wszystko o wadach i zaletach tego modelu i nie wiem czy mam naprawdę się go bać i ciągle myśleć kiedy padnie skrzynia i kiedy wybuchnie silnik. Ktoś pisał wyżej, że trochę dłubnięty WRX to idealne auto na początek przygody z Subaru, którą mam zamiar rozpocząć. http://otomoto.pl/subaru-impreza-subaru-impreza-wrx-prodrive-C30603328.html
×