Skocz do zawartości

Dawid86

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubuskie
  • Auto
    wrx

Osiągnięcia Dawid86

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A jak z jazda po lotnisku?? Ma ktos jakies konkretne informacje?
  2. Jasne. Daj znac na PW o ktorej planujesz jechac.
  3. Jesli mozna to bardzo chetnie do was dolacze. Do Wiechlic mam cale 25Km I jeszcze jedno pytanie. Czy juz mozna bezproblemowo wjechac i jezdzic po lotnisku? W zeszlym roku byl zakaz wjazdu i spore problemy z panami w mundurkach...
  4. Dzieki wielkie za pomoc Teraz czas na przemyslenie i rozsadna decyzje.. I jeszcze jedno pytanie. Czy mozecie polecic jakis warsztat w blizszej lub dalszej okolicy Zielonej Góry ktory bedzie mogl to wystroic?
  5. Po tym czego sie od Was dowiedzialem to sam nie wiem czy moj plan kucia i robienia 300KM ma jakikolwiek sens... A co mozna max wyciagnac z silnika na seryjnych gratach? Tak, zeby bylo bezpieczne dla napedow i calej reszty...?
  6. OK a serynje graty ile sa w stanie wytrzymac? Jesli chodzi i napedy to musialbym sprawdzic jakie sa obecnie, bo poprzedni wlasciciel sporo dlubal przy tym aucie i niby przed zabiciem pieca tez mialo okolo 300KM. Hamulce niestety jeszcze seria ale biore sie za nie zaraz po zrobieniu silnika...
  7. Powitalnia juz ogarnieta Stan silnika juz zweryfikowany: zatarte panewki glowne, poza tym tarcza sprzeglowa totalnie rozpieprzona wiec pewnie uszkodzenie powstalo przy mocnym kacie. Nie mam wcale zamiaru robic z niego STI, chcialbym tylko zasiegnac porady fachowcow co najlepiej z tym zrobic... Czy jest sens remontowania,i kucia, czy te graty mozna spokojnie montowac do seryjnego zdrowego silnika bo tak naprawde one nic nie dodadza?? Auto bedzie traktowane jako zabawka, i raczej chcialbym osiagnac cos troszke ponad 300KM..
  8. Czesc wszystkim. Jestem Dawid z okolic Zielonej Góry, od niedawna jestem posiadaczem WRXa z 2002 roku. Moje auto ma zatarty silnik i wlasnie zabierem sie za przywracanie go do zycia Mam nadzieje, ze z Wasza pomoca mi sie to uda. Pozdrawiam
  9. Czesc wszystkim. Wiec sprawa wyglada tak... Kupilem WRX z zatartym silnikiem, poczatkowo myslalem nad wymiana na inny silnik ale z racji tego, ze auto ma kilka nieseryjnych dodatkow (wiekszy intercooler, turbo VF28, pompa paliwa walbro, wtryski 550cc, wydech MG Race) raczej wolalbym wyremontowac i przy okazji zakuc swoj silnik. I tutaj pojawiaja sie pytania czy to dobry pomysl?? Czy lepiej jednak wymienic silnik na inny i wlozyc te graty? Jaka moc mozna osiagnac po zakuciu a jaka bez? Wiem, ze moje pytania sa dla Was smieszne ale jestem zupelnym swiezakiem w tym temacie i prosze o wyrozumialosc i jakies podpowiedzi co najlepiej z tym zrobic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...