Skocz do zawartości

bobsynek

Użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubuskie
  • Auto
    Forester MY09 2,0 NA + Nissan Sunny N14
  • Zainteresowania
    Subaru, Subaru no i Subaru :D

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bobsynek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Kupiłeś też filtr polaryzacyjny? Ciekawi mnie rzeczywista różnica obrazu z założonym filtrem i bez niego. Gdzie kupowałeś? Witam Tak mam też filtr polaryzacyjny do niej. Kamerę mam od 4 dni i dopiero ją testuję. Filtr kupiłem bo niby w słonecznie dni mniej odbłysków jest na nagraniu. Jak będę miał czas to zrobię porównanie i dam ci znać. Kamerę kupiłem na Amazonie w niemczech bo cały czas tu siedzę. P.S. Osłona przy szybie schodzi lekko, ale i tak kamerę podłączyłem do oświetlenia w podsufitce. Nawet adapter z 2 metrami kabla się tam zmieścił.
  2. Witam Mam małe pytanko. Kupiłem sobie kamerkę Viofo A119S i teraz planuje ją podłączyć. Mam zasilacz z odcięciem zasilania w przypadku zbyt niskiego napięcia na akumulatorze (kamery chcę używać też na parkingach dlatego potrzebne ciągłe zasilanie). Chcę się podłączyć w skrzynce bezpieczników i poprowadzić kabel zasilnia lewym przednim słupkiem i podsufitką. Teraz moje pytanie czy blenda (osłona plastikowa) na tym słupku trzyma się mocno na 2 zatrzaskach, czy jest jakiś patent by ją zdjąć. Mam tam czujki alarmu poprowadzone ale myślę że to nie jest problem. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Z góry dzięki za odpowiedź. P.S. Pacjent to Forester SH
  3. bobsynek

    Cos nie teges

    Nie jestem pewny. Za pierwszym razem robili to "fachowcy" z aso wrocław. Niby były planowane ale na ręce im nie patrzyłem, więc muszę wierzyć na słowo. Więcej opisałem tutaj http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/64534-uszczelka-pod-glowica-forester-my09-20/
  4. bobsynek

    Cos nie teges

    Witam Forester SH 2,0NA bez gazu drugi raz padła uszczelka pod głowicą przy 174 tyś. km. One są z masła??
  5. Witam ponownie. W sobotę znów padła UPG. Przebieg 174 tyś km. Jadąc autostradą w nocy sam na tempomacie, z prędkością ustawioną między 130 a 140 km/h. Identycznie jak ostatnio. Kontrolka temperatury miga na czerwono. Zjazd na parking, wygotowana woda a na bagnecie mleko. Termostat i płyn chłodniczy wymieniany był w styczniu, po tym jak zalany jeszcze przez ASO płyn chłodniczy zamarzł przy -15 stopniach (SIC). Nie mam siły do tego samochodu . Oleje wymieniane co 10 tyś. km stan sprawdzany systematycznie. Podsumowanie 1 UPG przy 88 tyś km. 2 UPG przy 174 tyś.km. (przejechane 86 tyś. km) Auto gazu nie widziało. Haka holowniczego nie mam. Nie był przeładowany ani upalany. To tyle w temacie
  6. Witam po wymianie czujnika na nowy ustąpił problem z ogrzewaniem i teraz grzeje aż miło To tak w ramach informacji. Pozdrawiam bobsynek
  7. Witam Ja od wczoraj mam problem z moim Potforkiem Czujnik pokazuje dziś 50 stopni. Wczoraj pokazywał przez moment 47 po czym szybko temperatura wróciła do normy. Dzisiaj zauważyłem kolejny niepokojący objaw. Przy ustawieniu temperatury na 22 stopnie wewnątrz auta po rozgrzaniu silnika na ogół szybko leciało gorące powietrze. Dziś ustawiłem temperature na maksa i leciało co najwyżej ciepłe. Mam nadzieje, że to nie jest znów problem UPG bo od ostatniej wymiany minęło "aż" 30 tkm. Nie wiem czy to może jakiś problem z elektroniką bo nie wiem jak rozwiązane jest w Foresterze SH sterowanie ogrzewaniem (normalnie podejrzewałbym zapowietrzoną nagrzewnicę) W tym przypadku jednak nie jestem tego taki pewny. Jakie macie pomysly? Dzięki za każdą sugestię PS pacjent Forester SH 2,0 NA 2008 rok.
  8. bobsynek

    Cos nie teges

    Siemka wyjadacze. Mój nieteges jest taki, że dzisiaj zauważyłem dziwne zachowanie radia. Wczoraj grało ok, a dziś zaczęło przerywać. Szybka diagnoza i mi jakiś stwór antenę na dachu pogryzł. Na szczęście nie zauważyłem śladów ugryzień na uszczelkach i pod maską. Teraz szukam jakiegoś środka na kuny i inne tego typu stwory, oraz nową końcówkę anteny, ale z tym średnio Możecie coś doradzić jak i gdzie to dostać? Dla ułatwienia Subaru Fast mówi że numer części to 86323FG100 Dzięki za wszelkie podpowiedzi
  9. bobsynek

    Cos nie teges

    Niemiecki bank odmówił mi założenia konta, jak się okazało tylko obcokrajowcy mają taki problem, a sprawa jest w urzędzie do walki z dyskryminacją.
  10. bobsynek

    Ranking ASO Subaru

    Nie chcę nikogo bronić ani oczerniać, jednak jeśli już miałbym wrócić do serwisowania auta w ASO chyba bym chodził tam z dyktafonem, bo sam miałem sytuację, gdzie mnie okłamano (jedno z dwóch ASO ściemnia ale nie wnikam które). Właściciele stacji stają w obronie dobrego imienia, ale wydaje mi się, że żaden z nich nie da sobie ręki uciąć za rzetelność WSZYSTKICH swoich pracowników. Co do dzwonienia do klienta to w moim przypadku musiał interweniować dział techniczny SIP żebym doczekał się pierwszego telefonu z ASO (po prawie 4 tygodniach). Były także i pozytywne działania serwisu, ale byłoby miło, gdyby potrafili także przyznać się do winy. Nie mówię, że wszystkie warsztaty są takie same, a wiem że wina czasem leży po obu stronach, jednak chciałbym by opinie wszystkich klientów były brane pod uwagę w celu poprawy jakości obsługi. Oczywiście jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie wszyscy klienci potrafią zachować spokój i czasem w porywie emocji robią nie do końca przemyślane rzeczy. Czasem rozmowa (niekiedy bardzo bużliwa) i obiektywne podejście do sytuacji pozwoli wychwycić przyczyny nieporozumień i je wyeliminować ku dobru ogółu.
  11. bobsynek

    Ranking ASO Subaru

    Czyżby mnie coś ominęło? Płeć piękną widziałem tam tylko w osobie mojej narzeczonej. Kawy nie piłem, więc nie potwierdzę. No najlepiej wyszło im zniechęcenie mnie do kolejnej wizyty, w tym skuteczność 100%
  12. bobsynek

    Ranking ASO Subaru

    Potwierdzam, choć czasem mają dni, że coś im się uda.
  13. Częste wymiany? Ja w 2,0 NA wymieniam mimo spokojnej jazdy co 10 tysięcy i to Motula 300V Power 5W40. Może i powiedzie, że niepotrzebnie, ale jakoś nie bardzo mi się chce wierzyć żeby oleje były aż takie dobre by wytrzymywały większe przebiegi. Jakość silników jest coraz słabsza, a wymiany coraz bardziej wydłużone. Mój SH mnie już kosztował sporo nerwów i pieniędzy także może choć tak uda mi się przedłużyć jego żywotność. U mnie stuki w zawieszeniu były najbardziej od łączników stabilizatora. Wymieniałem przy przebiegu około 84 tyś km razem z gumami na wahaczach (były już spękane) Ja klimę napełniałem na początku maja (103 tyś km) i było połowa ilości czynnika z tego co powinno być, teraz chłodzi aż miło Jeszcze ozonowanie mnie czeka ale kazali mi trochę odczekać po wymianie czynnika i wtedy też sprawdzą szczelność układu od razu.
  14. Hej Ja miałem też przyjemność wymiany UPG i to w niby pancernym 2,0 N/A. Naprawa na oryginalnych częściach, tylko zaszalałem i kazałem zamontować szpilki ARP (choć zdania są podzielone na forum o konieczności ich stosowania). Na razie zrobiłem 15 tyś km od wymiany i wszystko hula. Naprawa oczywiście obejmowała planowanie głowic i wymianę kompletnego rozrządu z pompą wody włącznie. Powodzenia w walce z Subaryną
  15. Witam Czy jest może w planie sprzedaż takich oto rowerków?: http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/erlebniswelt/boutique/Flyer_Subaru_Bikes_2013-2014.pdf Nie wiem czy mam zamówić w Niemczech czy może u nas też będą, Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...