Wydech chce robić z paru przyczyn: dżwięk, wyglad, lepsze osiągi, przystosowanie pod zwiększanie mocy silnika lub ewentualną przyszłą jego wymianę.
Katalizator mam seryjny i zastanawiam się czy go wsadzac (później moga być problemy z przeglądem technicznym). Wydech mój obecny składa się z 2 calowej rury, tłumika środkowego, nowej końcówki od Legacy i sporej ilości nieszczelności :? Jest on przy tym trochę głośny.
Ponawiam pytanie: czym się różni zwykły wydech od rasowego sportowego? Piszecie o tlumikach przelotowych rozpręzających itd. itp. Wy wiecie o co chodzi aje ja nie za bardzo i boje się żeby osoba która będzie mi robić wydech wiedziała co to jest (typ który robił obecny mój wydech ewidentnie nie wiedział)
Jutro jadę do mechanika zeby uszczelnił cały wydech, mam mu kazac wkładac ten katalizator?
Tłumik taki wybrałem bo mi się podoba i mam wizję jak komponuje się z szerokimi oponami. Jednak zamieszczając linka miałem na uwadze jego użytecznośc oraz jakosć, a nie kształt. Czy lepiej kupować trochę droższe produkty renomowanych firm czy nie (zaznaczam tutaj że docelowo chce mieć 2 końcówki)?
Co do silnika to wiem że lepiej by było cały wymienić, jednak narazie to odpada ze względów finansowych oraz innych powodów odemnie niezależnych. Jednak mam odłozone trochę grosza i chciałbym się trochę pobawić w tym co mam. Jeśli jednak piszecie że naprawdę nie ma sensy ingerowac w silnik to skupie się na innych elementach (hamulce zawieszenie, styling) żeby przygotowac furę pod przekładkę silnika.
Jednak sprzęgło i tak będe musiał zmienić niedługo i prosze doradźcie co włożyć żeby lepiej czuć te marne 90 kucyków? 8)
Mam jeszcze pytanie odnosnie oleju w skrzyni biegów i tylnim dyfrze. Jaki mam kuić żeby był dobry? Nie mam pojęcia jaki był lany poprzednio.
Acha. W serwisie stwierdzili lekki wyciek z pompy wodnej. Przy wymianie rozżądu warto by było się tym zając. Wymieniac całą pompę, uszczelniać ją? Jak pojadę do mechanika to powie żeby wymieniac ale wiadomo jak to z nimi jest :?