Skocz do zawartości

Jarekk

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.jkracing.pl

Profile Information

  • Skąd
    Tychy/Kraków

Osiągnięcia Jarekk

0

Reputacja

  1. Nie wiem - przypuszczam, że minimum ok 130K PLN licząc transport, cło, VAT i akcyzę... Jeśli jest taniej, i ktoś z Was ma na to SPRAWDZONĄ metodę to wyprowadźcie mnie z błędu. :roll:
  2. Dzięki za odpowiedzi. Losy mojego auta wciąż się ważą. Z jednej strony przydałoby się coś o parametrach WRXa a z drugiej, Legacy kombi jako samochód lepiej spełnia moje oczekiwania względem pierwszego auta w rodzinie. Nie wiem jeszcze jaki byłby koszt części bo nie wiem co jest potrzebne ale podejrzewam, że za ok 30K PLN (bo taka wychodzi mi różnica w cenie między Legacy a WRXem) to można już myśleć o swapie... Piszecie, że nie ma wiązki europejskiej do Legacy 2,5T - a nie może być amerykańska? Spróbuję jeszcze dowiedzieć się więcej w na ten temat... No i jeszcze jeden pomysł: Możnaby kupić Legacy H6 (za ok 100K PLN wydaje się to realne) i zmienić skrzynię na Manual 6 z STI... tylko, że taki Swap może też nie być prosty - tu akurat nie mam większego doświadczenia. Wiem, że w jednych modelach to bułka z masłem i wszystko pasuje, trzeba po prostu przełożyć wszystko z manuala a w niektórych trzeba ciąć przegrody, wzmocnienia, drutować a na koniec komp się buntuje, że nie ma skrzyni automatycznej...
  3. Przymierzam się do Subaru, żeby napęd był na odpowiednią oś i wogóle żeby moje auto jechało wreszcie tam gdzie ja chcę. Problem polega na tym, że chcę mieć w miarę komfortowe kombi, za ok 100K PLN i nie chcę auta sprowadzonego (przynajmniej na razie). Są fajne i niezbyt drogie Legacy kombi, podobają mi się i wogóle mógłbym takie kupić ale niestety nie jesteśmy w USA i nie ma wersji 2,5T H6 po pierwsze jest bardzo drogie, po drugie słabe a po trzecie nie ma perspektyw na moc (specB to już wogóle jest zbyt drogie dla mnie). Wpadł mi do głowy pomysł żeby kupić Legacy kombi 2.0 za dokładnie tyle, żeby się niezbyt nadwyrężyć finansowo i "pokulać się" nim trochę. Potem już bez presji czasu czyli przez kilka miesięcy, może rok zebrać części potrzebne do swapa (nie wiem jeszcze co) na 2,5 STi, może od razu zakuś blok... na spokojnie. W efekcie mogłoby powstać ciekawe i w miarę niepozorne szybkie kombi - turbo i z wciąż sporymi perspektywami. Pytanie jest następujące: czy ktoś z was natknął się na taką przeróbkę lub wie co trzeba zmieniać a co może zostać? Napewno silnik, wiązka silnika, skrzynia, dyfer tylny ale co jeszcze? Mocowania? W sumie powinny chyba pasować bo to 2.0 a nie 3.0... Od razu zaznaczam, że mam trochę doświadczenia z różnymi przeróbkami silników, "tuningiem" i swapami. Wiem jakie wiążą się z tym niebezpieczeństwa i jak to wygląda (kiedyś ścigałem się "po prostej" Volvo V40 T4 z dobrymi rezultatami a potem założyłem w Krakowie ProjectXs - potem odszedłem... i teraz sam przerabiam ale Volvo). Chodzi mi tylko o to, że nigdy nie przyglądałem się Legacy 2.0 i Imprezie STi pod kątem swapowania. Jest Legacy 2,5T. Jest H6 ze skrzynią od STi. Powinno się to dać zrobić w miarę bezboleśnie (bez cięcia karoserii, kabli i "drutowania"). Będę wdzięczny za KAŻDE info na ten temat. Wiem, że to może to wyglądać głupio ale z różnych względów nie chcę teraz ładować więcej kasy w nowe auto (z resztą i tak nie ma takiego modelu) a muszę kupić samochód teraz. Legacy kombi 2.0 pasuje mi idealnie ale nie lubię kupować aut "bez perspektyw" czyli takich, które w celu podniesienia mocy trzeba sprzedać...
  4. Witam wszystkich z tego forum. Czytałem je czasem ale dopiero teraz się zarejestrowałem, bo postanowiłęm się zaiteresować bliżej Subaru...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...