rysioo

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O rysioo

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 01.11.1972

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza WRX 2005
  1. Jęsli wchodzimy w sytuację: a co projektant miał na myśli? To w moim pustym łbie kołacze się myśl, że te namalowane trójkąciki to są po to aby ustępować autobusom skręcającym na przystanek ( bo on jest tą rozbiegówką). Bo jakby była linia P-2 to nie byłoby wjazdu na przystanek. Rozumiem przepisy, ale jak to w życiu: trzeba kierować się rozsądkiem. Wyobrażam sobie co by się tam działo jakby przy zapalonym świetle czerwonym ( w kierunku centrum) ci co mają zamiar skręcić w prawo w Dźwigową stali by w oczekiwaniu na światło zielone. No to takiej osoby to ja tam w życiu nie widziałem jakem Yelonkers. pozdrawiam
  2. witam. na wstępie powiem "przepraszam" - nie było moim celem robienie gównoburzy. Skąd w ogóle ten problem w mojej glowie? przeciez tak jak lojszczyk (pozdrawiam) codziennie tędy jeżdżę. Otoż mój syn zdał ostatnio na prawo jazdy ( oklaski) i w inauguracyjną jazdę pojechaliśmy to uczcic. On prowadził. I zatrzymał się na znaku bo cytuję tak go uczyli na kursie i że równiez cytuje egzaminatorzy zwracają na to uwagę. ja tam jeżdzę na ogniu bo jest tam rozbiegówka i zawsze zdążę sie wbic na lewy pas. Ale tak mnie coś tknęło. Skrzyżowanie z Powstanow z Conrada jest trochę inne bo nie ma rozbiegówki. pozdrawiam m.
  3. Aha. No i zapomniałem dodać, że jest taki cykl że nam się czerwone na wprost zapala (ja skręcam w prawo) a z przeciwka mają zielone. Pozdrawiam Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  4. Witam serdecznie. Czytając poprzednie wpisy rzuciła mi się dyskusja a propos skrzyżowanie Conrada/Powstancow Slaskich w Warszawie. Na to samo kopyto mam zagwozdkę. Warszawa. Skrzyżowanie Połczyńska /Dźwigowa. Skręt z połczyńskiej w prawo w Dźwigową. Ja mam zielone światło do jazdy na wprost. ( nie ma kierunkowego sygnalizatora w prawo). Ci z przeciwka skręcają sobie w lewo. No i pytanie, kto kogo puszcza. FAkt, ja mam znak poziomy; linia warunkowego zatrzymania. Spróbuje dwa zdjęcia wkleić. link na wszelki wypadek: https://www.google.pl/maps/@52.2198573,20.9158868,3a,75y,93.98h,84.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0nZBrciwnF2ptm1_mVcrXQ!2e0!7i13312!8i6656
  5. Dzięki za info. Tak, dobrze zrozumiałeś moje wywody i mapkę. U nas na święta nie ma dyskusji o polityce i religii jest za to interpretacja przepisów o ruchu drogowym i sport pozdrawiam Marcin PS.
  6. Witam. Mam temat. Nie daje mi on spokoju od dłuższego czasu ( nie na tyle żebym po nocach nie spał - ale przy każdorazowej wizycie u teściów). Akcja dzieje się w Płocku, DK60 od skrzyżowania Trasa Popiełuszki/Wyszogrodzka w stronę Kutna. na dole wkleję linka z googlemaps ( nie ma dobrego streetviev). Po wjechaniu na tę drogę mamy dwa pasy w jedną stronę. Zaraz za skrzyżowaniem mamy podwyższenie dozwolonej prędkości do 70( jestesmy w terenie zabudowanym) oznaczonej znakiem B33. po ok 400m mamy zjazd do centrów handlowych ( na widoczny wiadukt). Za wiaduktem mamy wlot drogi podporządkowanej ( z centrow handlowych) oznaczony odpowiednim znakiem(A6d). Po zakończeniu rozbiegówki pasa wjeżdżającego mamy znak B33 i 70. Dotąd dla mnie jest jasne. Za dosłownie 200 metrów mamy znak kończący teren zabudowany (D43). Moje pytanie brzmi: Jaką mogę rozwinąć prędkość za znakiem o końcu obszaru zabudowanego?? pozdrawiam rysioo obiecany link ( jak czegos nie po...le) https://www.google.pl/maps/@52.5345948,19.7400121,16z