Skocz do zawartości

Pzab

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Legacy 3.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pzab

0

Reputacja

  1. Właśnie zauważyłem
  2. Pzab

    Tarcze, klocki, napinacze

    Witam, Czy możecie polecić mi producenta, firmę itp, jeżeli chodzi o dobrej jakości tarce hamulcowe, klocki i napinacze do Legacy 3.0 H6? Muszę wymienić komplet, ale chciałbym żeby to pożyło przez jakiś czas. Może jakiś dobry sklep? Pozdrawim Piotr
  3. Odpowiedz dla obu Panów. Od roku jeżdżę Legacy 3.0 H6, przewspaniały silnik i samochód sam w sobie. Szkoda tylko, że nie kombi bo mógłbym wiele zabrać jadąc z dzieckiem i żoną. Na co nie zwróciłem uwagi przed zakupem a dziś już wiem na co powinieme patrzeć, to: - nie wiele serwisów ASO bez dobrego oprogramowania będzie w stanie powiedzieć coś na temat silnika przed zakupem, na silnik należy zwrócić najwięcej uwagi bo tam jest najwięcej naszych pieniędzy mogę policić jedno miejsce, ale nie będę robił reklamy bo jeszcze ktoś mnie zbanuje - często ludzie którzy jeżdżą subaru nie szanują samochodu, dlatego poźniej wychodzą różne problemy. Proszę zwrócić uwagę na stan płynu w zbiorniczku do chłodnicy, jeżeli jest wysoki ponad stan (powinien być minimalny) to znaczy, że chłodnica się zapowietrza tj; uszczelki pod głowicą do wymiany - zazwyczaj 95% przypadków. Bardzo droga naprawa. Brzmi śmiesznie, ale pamiętam jak człowiek w ASo powiedział mi, wszystko jest ok z samochodem tylko za dużo płynu w zbiorniczku. Później wyszły uszczelki po tygodniu jazdy. Zagrzewa się silnik itd. - przy próbnej jeździe proponuję spokojnie pojeździć na prostej w przedziale 60-80 km/h jeżeli wyczujecie jakiekolwiek drżenia, "padaczkę" pracy silnika to mamy doczynienia, albo rozrząd, albo sondy lambda, - jak odpalicie samochód przy otwartej masce i słychać metaliczne dzwięki, brzęczenie to mamy doczynienia z rozrządem 100% naciągnięty łańcuch, spieprzone napinacze.... - W pozycji P, przy odpalonym siłniku, wyczuwalne drżenia pod tyłkiem, to może być- poduszka pod silnikiem, rozrząd, sondy. NIEPRAWDĄ jest że H6 tworzy wyczuwalne wibracje. - jeżeli jest problem z płynem chłodnicy i głowicami to możecie przewidzieć już cewki do wymiany, Te są podstawowe na których ja wpadłem. Troche zjadłem na tym samochodzie zębów ale "Im love in it" Spalanie na mieście średnia 11,5L na trasie przy tempomacie 150 km/h na autostradzie 9L W razie dalszych pytań zapraszam. Piotr
  4. Pzab

    Blad P0011

    Witam, Subaru Legacy 2005, 3.0 benzyna Ostatnio pokazuje mi się błąd P0011. Z tego co udało mi się ustalić jest to związane z czujnikiem walka rozrządu. Na kilku forach przeczytałem, ze jest to bardziej wada mechaniczna niżeli elektroniczna. Serwis Subaru i znajomy mechanik upierają się przy wymianie tego czujnika na nowy. Blad wskazuje na czujnik numer 1. Ani salon ani mechanik nie są w stanie ustalić który to jest. Pominę ich wiedzę... Dlatego tez chciałbym skorzystać jeszcze z opinii fachowca od subaru. Czy możecie polecić jakiegoś super fachowca od Subaru w okolicach Bielsko Białej? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...