Skocz do zawartości

areka9

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia areka9

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Chcę usunąć ISR Keratronika. Czy to może mieć jakiś wpływ na mój samochód? Na działanie komputera, poduszek powietrznych (jest podłączony do czujników przechyłu), etc... Robił to już ktoś? Arek
  2. No ja tam nie wiem co oni zrobią, ale ma przestać rozładowywać mi akumulator
  3. Po problemach moich http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60577-keratronik-rozladowuje-akumulator/ i innych ludzi na forum zdecydowalem się już na usunięcie ISRa - czy ktoś się na tym znacz i czy to jest bezpieczne? On jest chyba podłączony do czujników przechyłu więc czy to nie będzie miało wpływu np. na działanie poduszek powietrznych? Druga rzecz, to muszę wstawić na jego miejsce jakis autoalarm - co polecacie?
  4. Czesc. Ja mialem ten sam problem: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60577-keratronik-rozladowuje-akumulator/ Za 2 tygodnie ide na pierwszy roczny przeglad i wycinam ISRa. Tobie sie problem jakos rozwiazal? Arek
  5. A jaki autoalamrm zamontowales?
  6. Podsumowując: - wszyscy potwierdzili, że to "normalne działanie ISR". - producent ISRa się na mnie wypiął (bez komentarza..) - jestem przekonany, że ta firma długo nie pociągnie, bo po co klientom taki syf. I dobrze. - serwis Subaru dogadał się ze mną całkiem uczciwie na wywalenie tego syfu i montaż zwykłego alarmu. Dzięki - szukałem, ale mi umknęło
  7. Nie no ludzie, nie wygłupiajcie się. Rozładowany akumulator w 2 tygodnie?? Przejdźcie się po parkingu pod supermarketem i spytajcie się normalnych ludzi, a nie zapaleńców dłubaczy, co o tym sądzą. Jak dla mnie grzebanie kluczem przy nowym samochodzie jest niedopuszczalne. I co - nie mam prawa wyjechać na 2 tygodnie? A jak odepnę aku, to co z ubezpieczeniem? Przecież ten system to jedno z dwóch działających zabezpieczeń wymaganych przez ubezpieczyciela. W ciągu ostatnich 3 lat miałem z 5 samochodów - nowych i starych i żadnych tego typu problemów. A trybu życia nie zmieniłem Moi kumple mają nowe samochody. Czasem stoją w garażu miesiąc. I nic. Z nadprzewodników są zrobione? I nie będę podpinał się żadnym miernikiem do samochodu. To nie prom kosmiczny, nie muszę mieć miernika, żeby mi samochód działał. Czekam już 2gi tydzień aż się Keratronik łaskawie do mnie wybierze i powoli tracę cierpliwość. Potem oddaję samochód do naprawy gwarancyjnej, bo mam dosyć.. Niech serwis pomierzy prądy. O rany, jak mnie to frustruje. Jak można tak zepsuć taki fajny samochód, jak można tak nie mieć wyobraźni... To jest bezprzedmiotowa dyskusja akademicka, ale potrafię sobie wyobrazić czujnik przechyłu, który w momencie przechyłu zamyka obwód i wszczyna alarm, włącza GPS i komunikację GSM. jestem absolwentem PW, a nie technikum, nie muszę umieć posługiwać się miernikiem za to rozumiem, że zbudowanie systemu antykradzieżowego, które przestaje działać razem z całym samochodem w 2 tygodnie jest pozbawione sensu a już na pewno rada, żeby to urządzenie wyłączać przy dłuższym wyjeździe Moje działania będą poprzez serwis, sam nie będę dłubał, bo się nie znam i jeszcze mi gwarancję zabiorą. Zawsze mogę też włączyć w działa absolwentów kierunków humanistycznych. A tu na forum liczyłem, że się dowiem, czy ktoś miał taki problem. Z nowym, nie 8 letnim, samochodem. Nikt się nie odezwał, co napawa mnie nadzieją, że jest to po prostu uszkodzenie, które da się naprawić.. (choć wcześniejsze zachowanie infolinii Keratronika wskazywało, że jest to raczej przypadek typowy )
  8. Nie zapoznałem się Napiszę więc, że trzeba być słabym inżynierem Sorki. Ale tak na poważnie, to jeżeli tylko ja mam taki problem, to może po prostu jest to uszkodzenie, a nie wada projektowa? Bo przecież cała masa ludzi trzyma Subaru z Keratronikami w garażach i chyba też by mieli podobne problemy? Ja po prostu do Keratronika zadzwoniłem i mi powiedzieli, że ten system tak działa, że w 2 tygodnie rozwala aku i to nie będzie podstawą reklamacji - stąd moje zdziwienie. No nic - czekam na ich serwismana.
  9. Ta dyskusja nic chyba nie wnosi do tematu... Nie chce mi się już pisać że prąd może płynąc np dopiero po zamknięciu obwodu nie rozładowując aku, ani że nie obchodzi mnie, że inni jeżdżą na urlopy samochodami. Ponawiam pytanie do magików - czy słyszeliście o podobnych przypadkach i czy jest sensowny sposób poradzenia sobie z tym..
  10. Nie no jasne, ale to chyba powinni też wiedzieć projektanci systemu. Po jaką cholerę on cały czas bierze prąd? Skoro czujniki nie wykrywają ruchu, przechyłu, etc pojazdu, czyli nie ma wypadku ani kradzieży, to po co on cały czas działa? Przecież to normalne, że człowiek wyjeżdża na urlop i samochód stoi! Garaże podziemne też są standardem dla samochodów w tej cenie też już od jakiś 10 lati każdy wie, że tam GSM nie ma zasięgu.. Jeżeli czujniki potrzebują zasilania, to można zamontować jeden wzbudzany właśnie ruchem na takie okazje. W ten sposób wylali dziecko z kąpielą - mam system antykradzieżowy, który nie działa, bo akumulator jest rozładowany i można samochód spokojnie wsadzić na lawetę i ukraść. I niech nikt mi nie mówi, że mam sobie odłączać akumulator - to już nie te czasy, że przy samochodzie się biega z kompletem kluczy.. Mówię to z całą odpowiedzialnością, jak absolwent elektroniki na Polibudzie; trzeba być debilem, żeby tak to zaprojektować. I chętnie powiem to w twarz projektantowi tego czegoś..
  11. Nie no to jest jakiś cholerny skandal.. Jak można tak zaprojektować urządzenie antykradzieżowe, żeby się rozłączało. To po cholerę mi one.. Chętnie bym spotkał tego "inżyniera".. Walczyłeś jakoś z serwisem Subaru lub Keratronika?
  12. Witam, Mam półrocznego Forestera, parkuję go w garażu podziemnym, gdy zostawiam na ok 2-3 tygodnie rozładowuje mi się akumulator. Czy to może być Keratronik (czyli urządzenie zabezpieczająco - ratunkowe montowane w nowych Subaru w PL, komunikujące sie po GSMie z centralą)? Miałem sprzeczne informacje z serwisów.. Jeśli ktoś miał takie problemy, to jak je rozwiązał? Pozdrawiam Arek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...