Skocz do zawartości

tomgaw

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Forester 2.0

Osiągnięcia tomgaw

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. byłem w u speców od Subaru w Poznaniu - ci jednak nie zdiagnozowali problemu. Nie wiedzieli co jest przyczyną okopconych świec.
  2. hej hej To znowu ja ten od SWAPa jak wspominałem bez sensu. Mam kolejny problem. Okazuje się , że silnik wcale nie śmiga tak jak bym chcial. Tzn mam problem ze spóżnionym zapłonem, Jak wam wcześniej pisałem nowy silnik chodzi na starej wiązce i na całym starym osprzęcie. Silnik chodzi równo tyle że zdecydowanie wiecej pali i kopci swiece - przejechalem na nich ok 5 tys km i były tak zasyfione jakby przejechały 5 razy tyle. Czy ktoś z Was wie kto dałby radę zmienić ustawienia zapłonu (elektronicznie). Rozmaiwałem z kilkoma elektronikami ale mówili że może dałoby się wgrac jakąś inna mapę zapłonu ale żeby próbowac regulaowac zapłon elektronicznie to by trzeba się udac do Tuningowca.
  3. no może akurat tak się zdarzyło, że nie było nikogo z takimi doświadczeniami. Potwierdzam jeszcze raz , że silnik śmiga i auto chodzi bardzo ładnie. Tyle, że tak naprawdę cała akcja była kompletnie bez sensu. pozdrawiam
  4. widzisz gdybym wcześniej wiedział to też bym zakładał ten 2.2. ale jestem niestety w iinej sytacji - muszę dopasować ten 2.0 125 KM. Dla zainteresowanych fura jeszcze nie ruszyła - nie podaje iskry. Ale silnik już przełożony i złożony. Przerobiona stara przepustnica przepustnica i przerobiony nowy kolektor założona cewka od starego silnika. Teraz zadziałać ma elektryk. Zobaczymy co będzie jeżeli zaskoczy to będzie ok a jeżeli nie to będę próbował przkładać wiązkę i komputer. -- Pt wrz 07, 2012 4:29 pm -- wiele mi nie pomogliście. Ale dla ciekawych chciałem powiedzieć , że przekładka się udała. Wymagało to kilku przeróbek. Jak wspominałem wcześniej do przepustnicy trzeba było dospawać kawałek blachy no i dospawać mocowanie do cewki. Udało się to wszystko na starej wiązce starej przepustnicy i starej cewce. niektóre czujniki są nieużywane, trzeba było zaślepić kilka rzeczy zmienić kilka przewodów. silnik śmiga. Wymagało to sporo czasu, nerwów no i kasy
  5. hej a powiedzcie jeszcze co jeszcze bym musiał dokupić oprócz wiązki i komputera. Słyszałem że potrzebne będą tez zegary tylko czy będą pasowały do mojej deski ? a i jeszcze jedno czy instalacja gazowa będzie ok czy tam będzie też trzeba jakichs przeróbek dokonać?
  6. tak jest mój stary silnik ma małe głowice a nowy duże. Co mnie skłoniło? po prostu stary silnik padł auto jest zagazowane ma przejechane ponad 300 tys brało olej i cholernie klepie. Sprzedający silnik zapewnił mnie że będzie działać. Mechanik próbuje sobie radzić. zakłada że będzie działać. Jak pisałem kolektor jest z nowego silnika - ten aluminiowy a przepustnica ze starego silnika. Po przeróbkach przepustnice z kolektorem spasował. Cała akcja jest w toku zastanawiam się czy ma jakąś szansę. Oczywiście dziś już wiem że tego silnika bym nie kupił tyle że teraz to jest już trochę za późno. całość rozebrana w nowym silniku założony nowy rozrząd i silnik w trakcie przekładania. jeżeli ktoś miałby jakąś dobrą radę co teraz to z chęcią przyjmę. Zastanawiam się jak by wyglądała kwestia przełożenia wiązki.
  7. hej jestem na etapie przekładki silnika w Foresterze z 98 roku. zmieniam silnik 122KM na silnik nowszy 125 KM z 2001 roku. Gosciu od którego go kupiłem zapewniał mnie że będzie śmigać a pojawiają się problemy. Kupiłem silnik kompletny z całym osprzętem. Nowszy silnik niby wygląda tak samo ale są znaczne różnice. Silnik z 2001 r jest sporo nowszy ma więcej czujników , inna cewka, inny kolektor ssący (w starym był plastikowy tu jest aluminiowy) mam problem tez z dostaniem uszczelek pod ten kolektor ale największym problemem jest to , że nie pasuje wiązka. Mechanik, który to przekłada zaproponował rozwiązanie, że przełoży przepustnicę od starego silnika i połączy z nowym kolektorem. Przepustnica nie pasuje do końca ale po przeróbce przepustnicy (dospawanie blaszanego elementu) niby powinno chodzić. Co o tym sądzicie? A dodam jeszcze że auto jest zagazowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...