Jump to content

DarkBlue

Użytkownik
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About DarkBlue

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Impreza MY99
  1. W dyfrze jest nowy olej a szum zaczyna być słychać miedzy przednimi fotelami a tylną kanapą. Oznaczenie mojego tylnego mostu to VA1RBF-XF. Decyzja zapadła na drugą skrzynie. Mam dostęp do skrzyni od 1.6, która była spięta z dyfrem o oznaczeniach VA1RBE-XE i teraz pytanie czy ten dyfer ma to samo przełożenie czy też nie...
  2. Panowie a gdybym zastosował skrzynię od sedana (bez reduktora) to różnica w przełożeniach na dylny dyfer będzie już inna? zakładam, że skrzynia pochodziłaby z silnika o tej samej pojemności...
  3. Witam. Problem wygląda tak, iż po przejechaniu około 50km z okolic skrzyni/tylnego dyfra zaczynać dobiegać dość głośny szum i samochód po wyrzuceniu biegu na "luz" w szybkim tępie sam wyhamowuje ( hamulce po naprawie, więc to na pewno nie one) tylny most jest gorący tak, że nie można go dotknąć i ewidentnie według mojej oceny to on wyhamowuje auto tak jakby się blokował. Dodatkowo przy próbie dalszej jazdy i skrętu auto "przeskakuje" tu obstawiam niestety wiskozę w skrzyni ale czy ona może blokować tylny most, który uniemożliwia jazdę? Dodam, że na zimno jest wszystko OK. Po przejechaniu tych
  4. W subarakach dużo elementów jest kompatybilnych więc i może tutaj wystarczy przełożyć elemencik
  5. Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość założenia skrzyni z modelu przed liftingiem (licznik napędzany linką) do modelu po liftingu (gdzie zegary już czytają obroty z czujnika). Pytanie jest proste czy w miejsce linki gdzie wychodzi ona ze skrzyni można założyć plug&play czujnik obrotów stosowany w nowszych skrzyniach po liftingu ?
  6. Chyba najtańszym sposobem i w miarę dostępnym jest wycięcie zdrowych progów z jakiegoś angielskiego nadwozia, które pójdzie "pod młotek" ... Materiał z którego są wykonane w oryginale jest zapewne inaczej zabezpieczony antykorozyjnie niż zwykła wygięta blacha na giętarce... A nowe fabryczne o ile można takie dostać pewnie będą kosztowały tyle co druga zdrowa buda
  7. Hehe to fakt Z tego co zauważyłem to jest właśnie, jasno-niebieski , ciemno-niebieski i buda 555...
  8. Tak jak w temacie. Potrzebuję informacji ile było fabrycznych odcieni niebieskiej Imprezy GC od jasnej do ciemnej oraz ich kod lakieru. Za pomoc z góry dziękuje
  9. Według mnie przepływomierz ma duży wpływ na równą pracę przy LPG jaki i przy benzynie. Jak masz możliwość to podmień sprawną przepływke z drugiego i wtedy będziesz pewny.
  10. Tak jak wyżej najprawdopodobniej konczy sie sprzęgło... przy okazji wsłuchaj się w łożysko sprzęgłowe. Wypadałoby zacząć tutaj pierwszego posta -> viewtopic.php?f=1&t=101962&p=1691193#p1691193 EDIT: Proszę o usunięcie tego postu ( podwojony ) dzięki.
  11. Tak jak wyżej najprawdopodobniej konczy sie sprzęgło... przy okazji wsłuchaj się w łożysko sprzęgłowe. Wypadałoby zacząć tutaj pierwszego posta -> viewtopic.php?f=1&t=101962&p=1691193#p1691193
  12. Dołączę się do tematu... Czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji gdzie fabrycznie są podłączone kabelki od czujnika w zbiorniczku z płynem hamulcowym? Niestety są one u mnie odcięte i chciałbym przywrócić je do oryginału
×
×
  • Create New...