Skocz do zawartości

malin

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Nyskie Księstwo Jezior i Gór
  • Auto
    Outback H6 MY12
    XV MY16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia malin

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Poniżej link do oryginału z USA https://parts.subaruonlineparts.com/oem-parts/subaru-cup-holder-92134aj01b
  2. Mam podobną przypadłość. Outback H6 MY12. W gorący dzień przy około 1750 obr/ min, 80-90 km/h (5 bieg) i delikatnym przyspieszaniu silnik wpada w wibracje. Przy wyłączonej klimie mniej odczuwalne.
  3. Dziękuję. U mnie jest dokładnie ten sam problem co opisywany w linkach. W lecie nie zwracałem na to zbytnio uwagi ale w teraz warunkach podwyższonej wilgotności powietrza pozostaje mi jazda z włączonym nawiewem wyłącznie na szybę. Samemu nie chce mi się tego ogarniać ale przynajmniej wiem co powiedzieć mechanikowi.
  4. Dzięki serdeczne. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  5. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Nawiew powietrza działa w dziwny sposób. Nawiew w pojedynczych ustawieniach szyba, nogi, centralny działa ok. ale w trybie kombinowanym szyba-nogi działa tylko na nogi, centralny-nogi działa tylko centralny. W trybie full auto mieli nawiewnymi dając powietrze losowo tylko z jednego źródła. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  6. Outback H6 MY12 Europa w danych technicznych V max to 230 km/h. Moim doszedłem do 220 licznikowych, był jeszcze lekki zapas. Dalej się bałem. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  7. Płyta stalowa pod silnikiem, poliuretany, +3cm prześwitu, trening na poligonie. Nie ma, że bez napinki [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. malin

    Diesel Outback 2015

    Miałem podobny przypadek. Jeżeli SBD to polecam MTS w Dzieżoniowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...