Skocz do zawartości

m4niek

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Forester MY06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia m4niek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Po powyższych sugestiach za które dziękuje: - włączyłem silnik, - szarpałem, ruszałem itp... wszystkim co tylko mogło odpowiadać za brak styków, - i jest, przy uderzeniu w centralkę co mocniejszy wstrząs - silnik się wyłącza. Centralka to model: VAS: X-Safe typ XS01ADS.
  2. Masa jak w fabryce, idealnie - jedna do karoserii druga do silnika.
  3. Sprawdziłem klemy, wszystko OK, akumulator lat 3.
  4. 1 Czy problem występuje też na benzynie? - nie wiem, zawsze już jest na gazie przy atakach - za mało czasu i nie sprawdziłem co się dzieje przy przełączeniu na benzynę, (najważniejsze bezpieczeństwo, jak silnik nie działa to wspomagania również) czekam na kolejną okazję 2 czy auto gaśnie mając zawsze zapięty bieg czy np. w sytuacji zmiany biegu (wciśnięcia sprzęgła) ? - tak zawsze miałem na biegu w trakcie jazdy (na gazie, pierwsze wrażenie jakby stracił moc), (żonie raz się wyłączył silnik na parkingu - czyli na luz)
  5. witam wszystkich, zakładam nowy wątek - nie znalazłem nic o podobnym problemie na forum, Forester MY06 2.0 158KM 233000km LPG/STAG, objawy: - wyłączanie silnika występuje zawsze podczas jazdy z rożnymi prędkościami (20km/h-160km/h) - wyłączanie silnika nigdy nie wystąpiło na postoju - występuje spontaniczne i sporadycznie, pierwszy odstęp od zaniku ok trzech miesięcy, a teraz zdarza się raz na tydzień, (w jeden dzień miałem dwa razy i spokój na 2 tygodnie) - jadąc szybko masz wrażenie, utraty mocy, jednak na sprzęgle obroty natychmiast spadają do 0, - czas wyłączanie się to 1-5 sekund - po ataku słychać przekaźniki jak podczas przekręcenia stacyjki na zapłon - brak błędu po ataku - w trakcie ataku napięcie jest, urządzenia zewnętrzne działają (rejestrator trasy, miernik w zapalniczce). Reasumując, wrażenie jakby stacyjka miała problem ze stykami - jednak brak zapachu instalacji, podczas jazdy różnymi sposobami sprawdzałem czy kluczyk lub instalacja może mieć na to wpływ. Podejrzewam - pocięta instalacja przez kuny. Wiem, że mechanik pomoże, chcę tylko uniknąć zbędnych wymian i napraw metodą prób. (szukanie usterki która nie występuje w danym momencie jest trudne). Czy miał ktoś podobny problem i jak go rozwiązał.
  6. Na wstępie dzięki za wskazówki w powyższym wątku. Jednak w moim wypadku reset za pomocą klem nie sprawdził się 30 godzin i nic. Pomocnym manewrem w moim przypadku był zakup OBD2 ELM327 (kupiłem gadget na bluetootha). Po podłączeniu program nie wskazał żadnych błędów, mimo to skorzystałem z opcji wykasuj błędy: - natychmiast męczący spadek mocy (szarpanie pojazdu) ustało. - dodatkowo dzięki programowi na Androida "Torque" można cieszyć się rozbudowanym komputerem pokładowym. Mam nadzieje, że rozwiązanie za pomocą OBD2 będzie pomocne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...