Skocz do zawartości

koko

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ecutek-polska.pl

Profile Information

  • Skąd
    poznan
  • Zainteresowania
    subaru

Osiągnięcia koko

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mniejwięcej rok temu miałem okazję rozmawiać z nim przez telefon. Teraz nie ma go wśród nas. Pozostanie w naszych myślach i wspomnieniach. R.I.P
  2. koko

    STi w telewizji

    Czy to ten program, w którym co drugie słowo to "OBCIACH"? Mam nadzieję, że redaktor prowadzący zajrzy do słownika i znajdzie jakiś synonim, bo to OCIACH!
  3. Gorąco polecam Motul. Ma najwyższe ciśnienie podczas pracy i jest oficjalnie stosowany przez Prodrive właśnie z tego powodu. Poza tym każdy syntetyk o odpowiednich parametrach będzie OK.
  4. koko

    Tuning WRX'a

    Jeśli ktoś coś robił przy swoim samochodzie i doszedł do ciekawych wniosków to proponuje podzielić się tą wiedzą. Osobiście znam jednego Pana który zamontował w swojej GT ponad 15 różnych wydechów własnej konstrukcji. wszystkie sprawdzał na hamowni. okazało się, że nie zawsze teoria zgadza sie zraktyką. Teoria jest potrzebna ale doputy nie zostanie sprawdzona to jest martwą wiedzą. Mam nadzieję, że wymiana doświadczeń pozwoli na poszerzenie naszych horyzontów, a o teori pogadamy kiedyś przy piwie. :wink:
  5. koko

    Tuning WRX'a

    Proponuję aby każdy kto ma jakieś doświadczenia w tuningu subaru podzielił się nimi. Osobiście znam pewnego Pana który w swojej GT zamontował ok. 15 różnych układów wydechowych i za każdym razem wszystko sprawdzał na hamowni. To daje jakąś konkretną wiedzę. Teoretyzowanie jest fajne przy piwie ale jeśli nie sprawdzimy tego na samochodzie to może sie okazać, że nie wzieliśmy pod uwagę jakiegoś elementu i teoria się nie sprawdza. Teorię każdy może przeczytać, lecz wiedza dana jet nielicznym.
  6. koko

    Tuning WRX'a

    Zgadzam się z Tobą, ale prawda jest taka, ze jest więcej ludzi którzy na ten temat mówią niż to robią (czyli się znają). Jeśli ktoś coś już wie to tanio tej wiedzy nie sprzeda (musiał kupić narzędzia do tuningu, rozwalic parę silników, rozebrać je i zrozumieć co się mogło stać). Jest naiwnością myśleć, że nagle podzieli się tą wiedzą. Oczywiscie przy wymianie poglądów następują liczne przecieki informacji i z tego mozna skorzystać. Jeśli trafi się prawdziwy partner do rozmowy to zdarza sie, że może dojśc do współpracy i staniemy się mądrzejsi Tego właśnie życzę wszystkim!!!
  7. koko

    Tuning WRX'a

    A co tam wyświetla ten monitorek? To prawda, że jeździłeś Imprezą STI która miała ponad 460 PS? co jest lepsze według Ciebie LINK czy przeprogramowanie?
  8. koko

    Tuning WRX'a

    Tak. To są właśnie uroki szybkiego "wkręcania" się turbiny. Bez porządnych (czyt.: takich jak w GTR) korb może być smutno. Zestaw korb produkcji STi, wytrzymujących ciśnienia ładowania rzędu 1.5 bar @ 2500rpm kosztuje około 6.000 PLN. A to tylko 4 korby, dodaj wał - 8.000, dodaj panewki, dodaj tłoki, dodaj resztę. Uleczony? przy takich kosztach to lepiej kupić kute bebechy z prawdziwego zdarzenia, mocniejsze od STI. Można sie pokusić o zestaw do zwiększanie pojemnosci do 2,2 l Prawda jest taka, ze dużo więcej kosztuje bezpieczeństwo silnika niż zwiększenie mocy. Ale jak się silnik rozpadnie to okaże się, że lepiej zapobiegać niz leczyć (często oprócz bebechów trzeba wymienić blok)
  9. koko

    Katalizator w uppipe?

    Posiadam gotowe prekaty z nierdzewki. Świetnie poprawiają przebieg momentu obrotowego 8)
  10. koko

    Tuning WRX'a

    Do uzyskania pożądanego efektu należałoby zmodyfikować cały układ wydechowy, najlepiej przed i za turbiną. Pozwoli to osiągnąć max. mom.obr. jakieś 700 obr. niżej. Dobrą inwestycją jest kolektor wydechowy. Zastosowanie większego intercoolera, wtryskiwaczy i wydajniejszej pompy paliwowej umożliwi osiągniecie 280 koni w bezpieczny sposób. Można wyposażyć się również w wyświetlacz ciekłokrystaliczny który bedzie pokazywał parametry pracy silnika i ewentualne błędy. Po zamontowaniu tych elementów przeprogramować sterownik i można jechać 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...