CEL pokazuje, że jest błąd - ale nie precyzuje jaki, to trzeba dopiero odczytać. Wzrost spalania zauważyłeś po spawaniu tłumika czy wcześniej?
Może być problem z odczytem stanu wiatraka przez moduł nim sterujący. Trzeba sprawdzić czy dobrze kontaktują wszystkie kable do wentylatora, oraz czy wszystkie styki przekaźnika dobrze pracują.
Tutaj niestety mogę napisać jak to powinno być w Legacy II: Jeżeli ryglując drzwi kierowcy nie blokuje reszty drzwi, to trzeba sprawdzić, czy stycznik w drzwiach kierowcy jest sprawny - on daje sygnał do sterownika centralnego zamka, by zamknąć resztę drzwi. Jeżeli stycznik jest sprawny (i cały obwód elektryczny), to trzeba wymienić sterownik. Raczej jesteś skazany na fabryczny ze względu na kształt wtyczek, ale pewnie uda się na jakimś szrocie wydłubać. Potem kwestia synchronizacji pilota.
Tak , wzrost spalania zauwazylem op spawaniu tlumika.