bjks88

Nowy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O bjks88

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    8L AGR
  1. Dzieks. A to odpuszczenie gazu dalej na skręconych kołach czy już na wprost?
  2. Akurat jestem z Krakowa a auto z okolic Olkusza. Resztę wszystko rozumiem, ale jak sprawdzić wiskoze? Dogadam się z facetem, bo ciężko go złapać i dam znać co i jak. Prywatny sprzedawca, o handlarzach mam podobne zdanie
  3. Dzięki. Właśnie w innych egzemplarzach nie widziałem aż takiej korozji na tych elementach i to trochę mnie nurtowało. Recki jakieś rady jeszcze? Co do testu szczelności - w każdym sklepie winiarskim/leroy merlin można dostać plastikową rurkę fermantacyjną, koszt <2zł, do tego korki gumowe. Za 15zł jeszcze trzeba kupić płyn reakcyjny CO2 i zestaw gotowy.
  4. SKP przeprowadza takie operacje? oj niekoniecznie w tym przypadku w moim obecnym 20 letnim aucie, silnik nie był myty chyba od nowości. Nie ma nigdzie rdzy, tylko ciemny brązowy nalot, jakby z kurzu.
  5. Cześć, wybieram się niedługo oglądać Legacy III 2.5 AT. Ogólnie na zdjęciach wszystko spoko, ale martwi mnie jedna rzecz. Silnik jest trochę pokryty jakby takim białym nalotem (szybko odparowała woda - ciecz chłodząca?), też płaskowniki które trzymają chłodnicę są lekko przyrdzewiałe. Niby auto ma wlot powietrza na masce, któryś tam właściciel zamontował maskę z Legacy Turbo chyba, nie pamiętam. To mogło by trochę tłumaczyć nalot, podczas jazdy z deszczu dostało się trochę wody którą miałby zatrzymać intercooler ale go nie ma. No i tutaj moje pytanie: jak można sprawdzić domniemane przegrzanie silnika i UPG? Standardowy myk z twardością węży znam, ostatnio też znalazłem, że przegrzanie może wyjść na toksyczności spalin. Macie jeszcze jakieś wskazówki? Zdjęcie silnika w załączniku
  6. Poproszę JF1BE9LR51G017138