Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/17/21 in all areas

  1. Jestem właścicielem subaru Outbacka 2021 od kilku dni i na razie nie mam większych zastrzeżeń. Funkcjonalnie do czego mógłbym się przyczepić to drażni googlemaps na AA na połowie tego przepięknego 11 calowego ekranu i tak samo spotify też poprzez android auto - nie jest do końca wygodne gdy tak małe są ikony na tak duży ekran. Marzyłoby mi się, abym mógł poprzez ten system rozrywki dodawać aplikacje tak jak to jest przy Android Auto, gdy samochód mam podłączony do wifi mógłby być szerszy wybór aplikacji dostępnych muzycznych, do audiobooków itp. Obecnie z aplikacji dostępne jest tylko android auto i apple car (który działa na cały ekran). Druga rzecz to mapa tomtom...w obecnych czasach już pobieranie natężenia ruchu powinno być standardem...po Warszawie w większości przypadków nie po to używam nawigacji, bo nie wiem gdzie dojechać, ale po to aby sprawdzić gdzie jest korek i jak to można ominąć. W KIA też miałem Tomtoma i tam jak podłączałem wifi to traffic online od razu się wyświetlał... Poza tymi drobnymi niedogodnościami, jeździ się naprawdę mega komfortowo !! Cicho i człowiek czuje się naprawdę pewnie i bezpiecznie ! . Wnętrze jest pięknie zrobione - głośniki Harmon robią robotę i aż nie chce się pędzić do domu Stąd może właśnie brak silnika turbo na Polskim rynku . A propo mocy to na pewno nie czuć że jest to "muł " ale też nie jest to demon prędkości... jak trzeba przyspieszyć aby wyminąć auto to Subaru to zrobi, na autostradzie spokojnie 150-160 jechałem i nie było jakoś mega głośno wewnątrz. Co najważniejsze jadąc czujesz się mega komfortowo i bezpiecznie i to naprawdę czuć. Ogólnie jestem naprawdę zadowolony i cieszę się że dołączam do rodziny Subaru !!
    14 points
  2. 12 points
  3. Ogarnąłem koledze lampki w forku [emoji28] przed i po. Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    11 points
  4. Na liczniku 1500 km, więc tak sobie pomyślałem, że zrobię krótką recenzję mojego własnego Subaru XV 1.6 z rocznika modelowego 2021. Może komuś te parę uwag pomoże w podjęciu decyzji zakupowej: za lub przeciw. Przebieg zrobiony wokół komina plus trasa Łódź – Krynica Morska i z powrotem. Zawieszenie: super komfort jazdy, wyśmienite wybieranie nierówności. Na łódzkich drogach jak znalazł. Żadnych odgłosów pracy, stabilność w zakrętach, składasz się na raz w zakręt, wchodzisz w łuk i samochód jedzie jak po szynach. Kiedy na łuku pojawi się nierówność, uskok na jezdni, itp. czuć pracę układu jezdnego i napędowego, auto kompensuje szykanę i wraca na zadany tor jazdy. Na pofalowanych nierównościach (kolega Szary Mnich będzie wiedział o co mi chodzi) takich np. jak między przekopem Mierzei a Krynicą Morską, Subaru nie dobija, ma spory zapas elastyczności nawet przy szybszej jeździe. Na autostradzie zawieszenie jest mega komfortowe przy praktycznie każdej prędkości, nie robi na nim wrażenia deszcz, czy podmuch wiatru. Zawieszenie jest po prostu genialne. CVT: już @Dyrekcja pisała, że XV 1.6 MY 2021 po zmianach oprogramowania bardzo zyskał. I tak jest. Jeździłem na testach MY2020 i było bardzo dobrze. Teraz jest bardziej przewidywalnie a praca symulowanych przełożeń jeszcze bardziej aksamitna. Start ze świateł: wciskasz nieco mocniej pedał, zero laga przy ruszaniu (nawet z auto holda), wystrzał do przodu i ze zdziwieniem konstatujesz, że masz 40-50km/h na liczniku. Auto wtedy nie „zmienia” biegów, a cały peleton z tyłu. Do tego „gorącego” pedału trzeba się przyzwyczaić. Kiedy ruszasz z delikatnie naciskanym pedałem pojawiają się „zmiany” biegów i jazda przypomina tą z najlepszymi skrzyniami DSG. Im mocniej naciskasz tym szybsze przyspieszenie (oczywiste), ale bez znaczenia dla lekkości symulowanych zmian biegów. Skrzynia pozwala z łatwością wkręcać się silnikowi na obroty, chcesz max. przyspieszenia – ładujesz obroty na ok. 3200-3500 i potem systematycznie dociskasz akcelerator. I dopiero, kiedy wskazówka obrotomierza idzie w okolice 4500-5000 obrotów pojawia się charakterystyczne wycie silnika. Poza takimi sytuacjami skrzynia/silnik są niesłyszalne. Silnik: aż trudno uwierzyć, że ma tylko 114 Km. W mieście zero problemów z przyspieszaniem, nawet na szybkich przelotówkach (np. Al. Włókniarzy w Łodzi) lub obwodnicach, nie ma mowy, by odstawać od peletonu i być zawalidrogą. Silnik bardzo szybko się nagrzewa (aż zaskakująco szybko) i robi się wtedy w normalnym użytkowaniu niesłyszalny. Jego praca nie przenosi się na budę, zero drgań. Robi się głośny w sytuacji jak opisałem powyżej. Na autobahnie przy spokojnej jeździe (o co w Polsce trudno) nie ma kłopotów. Samo rozpędzanie np. na rozbiegówce do tych 120-140 km/h nie stanowi problemu i nie trwa wieczność. Kłopotem jest elastyczność np. nabranie prędkości ze 120 do 140 km/h jest…hm…to teraz modne słowo bezobjawowe. Kiedy przyjdzie wyhamować za tirem i potem pójść na lewy pas trzeba brać poprawkę na niezbędny dla tego manewru czas. To nie jest żywioł tego silnika. Kiedy trafi się jakiś spokojniejszy fragment drogi, gdzie można sobie spokojnie wyprzedzać (a nie uciekać przed kierownikami, dla których wyprzedzanie z prędkością 130 km/h tira który jedzie 90 km/h to zbrodnia uderzona w honor jegomościa, bo on wszak ma super car i musi cały czas jechać 180) to jazda jest bezstresowa, a silnik wcale „nie wygląda” na zmęczonego. Obroty są w granicach 2600-3000 przy ok. 125-130 km/h (na płaskim). Uwaga natury ogólnej!! Jeżdżę sam lub lekko załadowanym autem. Wszystkie wymienione wyżej pozytywy nie są już tak oczywiste jak usiądzie 4 dorosłych i bagaż. Śmiem przypuszczać, że może być chwilami słabo, ale nie miałem okazji doświadczyć. EyeSight: co tu dużo mówić super sprawa. Na autostradzie rzecz nie do przecenienia – cały czas piszę o normalnej spokojnej jeździe wakacyjnej a nie ściganiu się z czasem – łatwo łapie pojazdy poprzedzające w kamery, zwalnia i przyspiesza elegancko. Nie wiem na jakim mam stopniu ową prędkość reakcji ES, ale na autostradzie działa to naprawdę szybko. Gorzej jest w miejskim mega korku, przyspieszenia i hamowania są zbyt ostre, zbyt gwałtowne. Sam te manewry wykonuję łagodniej. Nie umiem (na razie) zmienić tego a ponoć można? Cały system bezpieczeństwa: utrzymywanie w pasie ruchu, czujniki martwego pola, aktywny tempomat działają wyśmienicie. Generalnie po ok. 300 km na autostradzie dzięki ES z samochodu wysiada się wypoczętym. Super sprawą jest też RAB, parkując pod ogrodzeniem tyłem dojechałem do czerwonej linii na kamerze i RAB powiedział: dziękuję za współpracę, dalej nie jedziemy. Nie mogłem/nie chciałem go przełamywać na siłę – przecież nie rozwalę ogrodzenia i samochodu, żeby udowodnić, że jednak można….Fajna jest też kamerka z przodu, mega mi się przydaje przy parkowaniu i wyjeżdżaniu w centrum na milimetry. Multimedia: nie mam porównania, ani doświadczenia. Samsung po zwykłym kablu łączy się bezproblemowo z AA, a z telefonu: Yanosik bangla, GM bangla, Tidal we flacu bangla. Odbieranie połączeń git, czytanie SMS to jest…. przygoda!!! Językaci połamaci… Fabryczna navi działa dobrze i dość intuicyjnie. Dźwięk mimo braku HK jest zajebisty jak na moje ucho, szczególnie z płyt CD (dzięki ci Subaru, że jeszcze jest) i z Tidala. Dzięki temu nie słychać przesadnie hałasów podczas jazdy (lepiej jest po załadowaniu bagażnika, bo stamtąd idzie hałas najbardziej) i nawet średnio głośne słuchanie takiego np. koncertu z Pompei Davida Gilmoura załatwia sprawę. Ikonki na wyświetlaczu się responsywne i działają bez problemu. Jak dla mnie multimedia to mega pozytyw, szczególnie na trasie. W mieście i wokoło bez większego znaczenia. Reasumując: odcinając od zwoi mózgowych usterkę pt. wypadnięcie sterowania klapą powietrze z zewnątrz/obieg zamknięty (postój na światłach za śmieciarką…miodzio….), uważam Subaru XV za pojazd idealny dla mnie. Jeżdżę 80-90% czasu wokół komina, więc niedostatki silnika mi tak nie przeszkadzają. Cała reszta jest skrojona pode mnie, prześwit, wygląd, funkcjonalność, gabaryty, styl, wyposażenie etc. O ile tylko dalsza eksploatacja nie podetnie mi skrzydeł (a tu się poważnie lękam, że jednak podetnie ) to będzie hit. A teraz czekam na zimę i zaspy…. Pozdrawiam tych wytrwałych, którzy doczytali do końca.
    9 points
  5. minął rok od zakupu, kilka refleksji... czy kupiłbym jeszcze raz? jak najbardziej czy chciałbym jakieś inne auto / HH? tak, ale jeszcze nie teraz (już odkładam kasę na i20N) generalnie z autka jestem bardzo zadowolony, przy moim trybie użytkowania sprawdza się jak najbardziej i nadal sprawia radochę probiłem kilka delikatnych mod'ów (rozpórki, inne felgi), dosłownie wczoraj poprawiłem główną wadę tego autka, czyli nijaki fabryczny wydech - wleciał kultowy w tym modelu HKS SpecL (-6,6 kg względem serii), udało się wyrwać rozsądnie wycenioną używkę teraz sam czas zająć się "tjuningiem" kierowcy - chciałbym się doszkolić / pojezdzić Swiftem na rozecie u Wróbla (czy z jakimś innym dobrym instruktorem), czas od czasu wybrać się na jakieś amatorskie pojeżdżawki poglądowa fota wydechu
    8 points
  6. Jak pisałem ze chłopak będzie walczył z najlepszymi na świecie to się wielu śmiało. Na tym forum również. To jest nasz człowiek z papierami na WRC. A Pan Rogalski wypuścił w świat spod skrzydeł SPRT najlepszych polskich kierowców. Istna kuźnia talentów.
    8 points
  7. Niedawno wleciały nowe łączniki, hamulcownia z tyłu DBA, i kilka pierdółek. Wszystko u @irektob. Ostatnio mi teściowa mówi, czy nie chce sprzedać Subarki i kupić innego auta... Nie wziąłem tego zbytnio do siebie.
    7 points
  8. Pedders'y już na miejscu, jeszcze geometria i zobaczymy co to wyszło...
    6 points
  9. Ta ibiza wyglada jak zabawka…
    6 points
  10. Nie "przy", a "dla" odebrałem ocynkowane osłony wtrysków i szpilki mocowania aku
    6 points
  11. niepotrzebnie wchodzisz w tryb tlumaczenia - jestes zadowolony i to wystarczy sam bylem zaskoczony jak dostalem serwisowke xv 1.6 w rotterdamie i jak sprawnie to jezdzi jednoczesnie fascynuje mnie, jak natychmiast pojawiaja sie forumowi obrzydzacze tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone
    6 points
  12. Myśle, ze z motocyklami problem jest ten sam, co z hulajnogami i rowerami - w porównaniu do auta, pojawiają się nagle znikąd. I chyba nie chodzi stricte o prędkość, a o może jakaś zdolność człowieka do zarejestrowania kątem oka ze taki mały pojazd zbliża się dość szybko. Nie podejrzewam większości osób ze celowo nie ustępują pierwszeństwa jednośladom - nikt normalny nie chce mieć wypadku przecież
    6 points
  13. Lekko nagnę temat, ale chyba nie jestem pierwszy Jako, że gacka z okna nie widzę, sprawiłem sobie taki oto metalowy plakacik i w końcu dziś poleciał na ścianę. Światło słabe równie co fotograf
    6 points
  14. Odebrałem kilka rzeczy z ocynkowni A kilka innych rzeczy dałem do malowania proszkowego
    6 points
  15. Dzień dobry, witam forumowiczów wraz ze swoim nowym nabytkiem prosto z salonu - co prawda demonstracyjne ale wygląda jak nowe
    5 points
  16. https://youtu.be/D5U0qsI0jkU Trochę dla oka , ucha, i trochę info.. Miłego oglądania kto nie widział
    5 points
  17. No to Czarna Świnka doczekała się swojego logo
    5 points
  18. W jakich warunkach był problem by wyprzedzić coś co nie przekracza 30km/h? Ogólnie miałem okazję wziąć do testów nowe XV 1,6 głównie by porównać jak to się ma do poprzedniego 1,6i jak i do mojego 2,0i. Wziąłem rodzinę w Pieniny (bocznymi drogami) jak i poodwoziłem dzieci do szkoły/przedszkola. Po przepaleniu zbiornika paliwa wyrobiłem sobie opinię Ogólnie moc silnika nie wzrosła, nie ma co się więc spodziewać, że będzie to szybsze, ale.... nowa skrzynia robi robotę. Mam wrażenie, że to jest ta sama skrzynia co w 2,0i - łącznie z tym samym błędem w oprogramowaniu, co powoduje, że czasem auto potrafi zamyślić się z redukcją (tryb automatyczny ale bieg zmieniony łopatkami). Ale do sedna - jazda po naszych górkach na południu jest zaskakująco przyjemna Owszem z czterema osobami na pokładzie silnik ma co robić, kręci się wyżej niż w 2,0i by pokonać te same wzniesienia, ale dramatu nie ma, a możliwość precyzyjnego hamowania silnikiem na wszystkich zjazdach to jest to czego brakowało poprzedniej wersji. Jeździłem drogami bocznymi bo na autostradzie w Polsce, to nawet 300KM/500Nm może nie dawać poczucia komfortu, ale dla porządku napiszę, da się rozpędzić do 140km/h i nawet jechać z taką prędkością. Częsta zmiana 90 - 140 - 90 - 140 nawet w 2,0i jest już średnim doświadczeniem, więc tym bardziej w 1,6i nie będzie lepiej. Ale to nie jest auto na autostrady. Na drogach lokalnych, zgodnie z przepisami jeździ się normalnie, da się wyprzedzić traktor jak i kogoś jadącego 80km/h. Dla mnie ten test to miłe zaskoczenie, bo myślałem, że będzie gorzej. Tak więc fajne auto do jazdy wokół komina, nadające się też na jakiś weekendowy wypad po okolicy (wcale nie po płaskim). I nie wmawiam nikomu, że jest to rozwiązanie dla każdego, czy też zastąpi mocniejsze doładowane jednostki. Ale może mieć swojego zadowolonego klienta.
    5 points
  19. 5 points
  20. Dzisiaj nastąpił finał. Od soboty część czekała na mnie, więc rzeczywiście nie przekroczyło to 3 tygodni. Dzisiaj naprawa, ok. 40 minut roboty i voila, znowu mam w pełni sprawny pojazd. Wszyscy, jak jeden mąż, zarzekali się, że z taką awarią nie mieli styczności. No cóż, diler zachował się OK, nie mam uwag. Przyjmuję, że to był "wypadek przy pracy" i dalej cieszę się z XV. Obym tylko nie zapeszył.
    4 points
  21. Machnąłem jedne bliźniaki... Najdroższa inwestycja jaką przyszło mi mieć za darmo polecam
    4 points
  22. Znam gościa, który zna na to odpowiedź Od czasu do czasu jeżdżę, aby się o tym samemu przekonać i choć ceny na stacjach wydają się być wygórowane, to jednak transportowcy z TIRów i dostawcy chleba są zadowoleni, ponieważ dostarczają wysoką jakość usługi, które po przeliczeniu na pracownika wychodzi, że chętnie podnoszą pensję, a sami pracownicy nie narzekają, bo mogą za tę samą pracę zatankować więcej paliwa, a dzięki temu pojechać na wakacje, gdzie wcześniej był z tym problem.
    4 points
  23. rzecz gustu, mi się V90CC bardzo podoba - czasem żałuję, że nie potrafiłem namówić żony na nie... stwierdziła stanowczo, że nie będzie jeździła "katafalkiem"
    4 points
  24. Produkuje, ale nie dla EU. Zwyczajnie nie mają małego, doładowanego oszczędnego silnika. 1,6DiT był dosyć łasy na paliwo i emisją przekraczał 2,0i. EU jest za małym rynkiem by eksperymentować z nowymi konstrukcjami, a Subaru jest zbyt małą firmą by sobie pozwolić na blokowanie zasobów R&D pod rynek bez perspektyw na utrzymanie jednostek spalinowych. Dlatego uważam, że jak coś do nas wejdzie, to tylko dlatego, że ma niższą emisję niż konstrukcja, którą zastępuje i było już opracowane na inne rynki. Taki mamy niby eko klimat u nas. Całość będzie zmierzać do elektryfikacji, czy się nam to podoba czy nie. Solterra będzie pierwszym podejściem, czas pokaże jak będą wyglądały kolejne kroki i czy Subaru samodzielnie też zbuduje jakiegoś elektryka.
    4 points
  25. Widzę, że szanowny kolega za bardzo do siebie bierze co poniektóre teksty, no nic następnym razem walnę więcej buziek -> Jak nie dam rady "zrobić tak żebyś nie musiał tego czytać" to zgłoszę się na priva po pomoc <- tutaj jest buźka z oczkiem,
    4 points
  26. Patrzę na podstawowe założenie - przyjęto do porównania auto które uciekło z klasy kompaktowej. Tutaj powinni dać Superba, który ma podobne wymiary, praktycznie taką samą średnicę zawracania, a cenowo to pewnie OBK jeszcze przebije. Octavia bije na cenie - nic dziwnego, na średnicy zawracania - nic dziwnego. Dziwię się niskim notom OBK przy systemach bezpieczeństwa. Do tego nie zauważyłem aby wzięto pod uwagę testy zderzeniowe, tak samo nie widzę kluczowej pozycji a mianowicie punktów za wysokosć zawieszenia. Jak już robimy porównanie to bądźmy konsekwentni. BTW - 180 tys. zł. za średniej klasy Skodę to już chyba lekka przesada, skoro w pozycji jakość wykończenia jednak wygrał OBK. Nie chcę tu zbyt mocno bronić marki, ale byłbym ciekawy porządnego testu "cyferkowego" ze skodą Superb.
    4 points
  27. Jak widzę takie felgi to od razu przed oczami staje Escort Cosworth
    4 points
  28. Dodam, że z całej wyprawy po Chorwacji (autostrady, góry, przez tydzień bujanie się po wyspie, lokalne drogi itp itd) wyszło 7,9 l / 100 km z 3340 km przy 4 dorosłych osobach i bagażach. Wow!
    4 points
  29. Ja w ostatnich 2 latach włożyłem w mojego Forestera z 2009 - 41 tys złotych, przy wartości ubezpieczeniowej ok. 22 tys. Shortblock, dwumasa, sprzęgło, wtryskiwacze....Byłoby absurdem, aby go teraz sprzedawał.
    4 points
  30. Opisane w moim wątku na stronie 22. Zapraszam koszt: kruciec 10zł, trójnik rzad finansowy 3zł, kawałek węża BOA. Cytuję: Poprawa Chłodzenia Czwartego Cylindra Ja tego nie wymyśliłem, obszernie opisane na amerykańskich stronach: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2882734 http://shop.getadomtune.com/shop.getadomtune.com/cylinder-4-chamber-cooling-system/ Jak również też coś na naszym forum w kilku miejscach było np: Jak czytam takie wątki i widzę jak ludzie się majzlują nad wpięciem trójnika i jednego króćca do bloku w układ woddny lub kilka tygodni, czy miesięcy krążą wokół zagadnienia i bija pianę co dobre a co złe i czy to warte co, czy zrobić, czy nie, to krew mnie zalewa. Zrobiono to. - Czynność przepięcia trwała około 20 minut ze spuszczeniem i zalaniem płynu chłodniczego. Natomiast przygotowanie fruktów - jazda po lubelskich sklepach 3 godziny. Podsumowując podaję Wam na tacy: Potrzebujecie króćca na gwint zewnętrzny M20x1,5 na wąż 12mm do zakucia, średnica wewnętrzna nie może znacząco przekraczać 10mm, bo inne cylindry ucierpią na chłodzeniu np: trzeci. Koszt około dyszki. Bardzo popularnego w zakuwaniach dzikich węży w hydraulice siłowe, wręcz gwint ogólnie popularny. Ma chyba fiuu od 19,6 -19,8mm (przewodów - by nie odrazić któregoś z hydraulików siłowych) j. + jeden trójnik na prosto na wąż o średnicy wewnętrznej 16mm, na krzywo 12mm. Na początku uderzyłem do hurtowni gazowych LPG, ale jest bardzo rzadkim towarem. Ów trójnik to bardzo popularny trójnik stosowany w instalacjach nawadniających pola uprawne : ))) Wygląda dość solidnie, jak by wykonany a tworzywa ABS, ale ma opis 20 na prosto i 16 na krzywo, a wynika to z innego systemu wymiarowania połączeń (oni przyjęli standard podawania średnicy zewnętrze węża) Czyli idealnie pasuje nam na wężaaa 16mm i 12mm. I kosztuje ze dwa piwa. I dwa kawałki przewodu z rolnika ze wsiii. Wlot kupiono na Różanej w Łęcznej, mała zakuwalnia węży hydrauliki. Trójnik kupiono w Lublinie w firmie Valvo - tec L. Herc 7 chyba. Wyjście kanału wodnego na głowicy jest analogiczne np: w silniku 1,6 2,0 i przepuszczam że w innych czwórkach bok-serowych subaru będzie tak samo. Ale To Nie Rozwiązuje Mojego Problemu z Chłodzeniem Silnika. Przetestowałem i Wiem To i Wiem o Czym Mówię.
    4 points
  31. Update: Nie chodziło by zrobić z Forka gokart (no chance na sprężyny i amory) tylko poprawić co się da z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Mamy teraz: - ustawiona zbieżność auta na seryjnych nastawach by auto było mniej podsterowne (max co można wycisnąć z serii), - opony Dunlop SportMaxx 2 seryjny rozmiar, - stabilizator Whiteline tylny 22mm regulowany wzmocniony, ustawiony na średnim zakresie, - łączniki stabilizatora tylnego Whiteline, - hamulce klocki EBC Yellow i tarcze EBC Ultimax. Zostało z drobnostek ustawić stabilizator na najsztywniejszej (krótszej) pozycji. Ktoś pisał o wydechu, pewnie zaraz wejdzie głos o remapie. Coś jeszcze?
    4 points
  32. Na tematy modowe zapraszam do @Aga, do offtopa.
    4 points
  33. Zwyczajnie sobie gadamy o nowych szatach króla i jak już ktoś tu słusznie zauważył, w końcu po to to robi aby zwrócić na siebie uwagę aby o nim mówiono, było głośno, więc wypełniamy jego wolę. Chyba nie chcesz sprzeciwiać się woli jego i zaprzepaścić ilość pracy oraz wysiłku jaki wkłada w to aby było o nim głośno co? Czy akurat o tym to jednak mamy nie mówić z jakiś konkretnych powodów?
    4 points
  34. Gdyby ktoś w przyszłości szukał konektorów do tej kostki pod kierownicą to informacyjnie znalazłem pasujące na ukochanym Al....o - nazwane były "Konektory Toyota /10szt/", na aukcji nie podano wymiarów ale wygląd zasugerował mi, że mogą pasować. https://ouo.io/v05bVc Zamówiłem i bingo: są praktycznie identyczne jak te oryginalne w kostce (efektywnie 1mm krótsze) a najważniejsze, że działają świetnie Porównawczo specyfikacja tych, które linkował remuch oraz mój pomiar tych zakupionych "do Toyoty": Akurat w swoim przedliftowym Obk wstawiłem kierownicę z polifta i czekam na ładne radio od T'EYES (chinczyk ale premium). Gdy skończę projekt podzielę się efektem wizualnym!
    3 points
  35. to samochody też covid przenoszą, że takie odstępy?
    3 points
  36. Pozdrawiam właściciela niebieskiego Subaru XV spod apteki we Wrzeszczu, który przez kilka miesięcy był dla mnie inspiracją prowadzącą do zakupu XV. Wielokrotnie go oglądałem przechodząc tamtędy. A dzisiaj sobie zaparkowałem koło tej apteki prawie obok „inspiratora”. Po lewej on, po prawej YA.
    3 points
  37. Węgierski Polonez 2000 który startował w latach 80tych, obecnie został wyremontowany i znów można go zobaczyć w akcji: Zdjęcia z dawnych lat:
    3 points
  38. Dzięki za opinie na temat opon, oto też mój nowy nabytek.
    3 points
  39. 3 points
  40. Ostatnio widziałem Teslę z podobnym napisem, tylko końcówka była GO POLISH COAL
    3 points
  41. Ucinając dyskuje to sa idole bez znaczenia na osiągnięcia sportowe I adekwatnie ktoś kto ubiera firankę na nogawkę, bez znaczenia ile osiągnął w sporcie , co temu przyświeca i co chcę zamanifestować, jest nikim innym jak klaunem. Żeby być idolem trzeba mieć tez troche godności.
    3 points
  42. Z cyklu no words needed......
    3 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...