Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/01/21 in all areas

  1. Świętujemy Święto Pracy . Trochę szlifowania, malowania, naklejania i na koniec letni setup z nowiutkimi oponkami. Trzeba jeszcze umyć świnkę.
    10 points
  2. Odebrałem felgi z malowania proszkowego
    8 points
  3. Screena zrobiłem P.S. Tak, znam dokładność pomiarów telefonem
    8 points
  4. Wizyta u białych tygrysów i innych albinosów - zoo w Borysewie oraz cząstka trasy wierzb #15 :-)
    8 points
  5. z jednej strony fajnie, z drugiej już niekoniecznie - prawdopodobnie niedostępna w europie niestety w europie zaczyna się robić mega słabo i za chwilę nie będzie co kupić mocnego/ciekawego oprócz elektryków
    7 points
  6. A co? Pogsda słaba, trzeba sobie jakoś radzić
    7 points
  7. Pojechałem XV do Norwegii na dwa tygodnie, w 4 wysokie osoby, z wielkim namiotem, boksem dachowym i całym sprzętem biwakowym - bez większych kompromisów dało radę. Relacja z 2019 w wątku "gdzie zabieracie Subaru". Tak to wyglądało po zapakowaniu/biwakowaniu
    7 points
  8. Jak są to pewnie parę groszy warte. Auto na potrzeby przemieszczania się po placu zostało wzmocnione.
    6 points
  9. Wyczyściłem przepustnicę i odtjuningowałem czerwonego po poprzednim właścicielu (jakoś nie przemawiał do mnie ten stożek i umiejscowienie czujnika temperatury powietrza zasysanego po za dolotem). Wpadła oczywiście nowa uszczelka przepustnicy. Wszystko poskładane, jazda testowa zaliczona
    6 points
  10. To skoro tutaj zagląda sporo fanów ciężkiego grania to zapraszam do przesłuchania płyty z zeszłego roku, na której można mnie posłuchać (gitara)
    6 points
  11. Tak. Ta wajcha to od reduktora, poszukaj na forum, jest o tym sporo wątków Teraz czekamy na pytanie o przełącznik na kolumnie kierownicy
    6 points
  12. Zdjecia auta byly w tym watku wczesniej. Bede go mial w poniedzialek na 24h to zdam relacje co i jak w porownaniu do mojego obecnego muła:)
    5 points
  13. I tak wyszły felgi dopiero odebrałem ale myślę że fajnie
    5 points
  14. @loki166Witamy w naszej kochanej, szyderczej społeczności Jako, że mam bliźniaka, tym chętniej podpowiem (foto dla uwagi ) Co do pasowania zderzaków, masek, lamp Oczko odpowiedział - dobry chłop, uderzaj do niego po graty i zabawki Co do gazu - i tak i nie. 2.0 z mocą 150/160km to jednostki DOHC, w którym regulacja luzów zaworowych polega na szlifowaniu tzw. szklanek. Dość kosztowna operacja - sprawdzenie luzów 300/400zl, regulacja (najczęściej z wyciąganiem motoru) od 2 do 3 tysięcy. Teraz tak. Jednostki o tych mocach oznaczone są kodem ej204 lub ej20f. Rozważając
    5 points
  15. Pozdrawiam wszystkich odpoczywających:)
    5 points
  16. Jaki to bez sensu? Jeden tor inny niż wszystkie, mniejsza przyczepność, zobaczymy, kto jest Panem Kierowcą, a kto tylko ma Superlicencję. W zeszłym roku Kimi zrobił na pierwszym kółku z P16 na P6. Zobaczymy, co się jutro wydarzy.
    5 points
  17. Z wiadomych względów Forka nie ma na zdjęciu, za to jest rarytas dla @mechanik’a
    5 points
  18. Spokojnie, podobno w Subaru w PL popyt przewyższa podaż A poważnie, pomimo znacznie wyższej ceny, w segmencie podniesionych kombi z dobrym wyposażeniem, cena wcale nie jest jakaś odjechana. Tym bardziej, że ten silnik daje nadzieję na długie, bezproblemowe użytkowanie. A że mocy brak? To już przerabiane wiele razy, tak, brak, ale jest wiele osób, którym to co jest wystarcza. IMHO dobrze, że jest w PL i dobrze, że nie e-boxer z nadwagą.
    4 points
  19. Skończą się podsmiechujki w paddocku że zostaną bez silnika. W sumie już focha mają na Renault, Merc i Ferrari im nie sprzedadzą motoru ,a Honda out. To jakie mieli wyjście. Z drugiej strony fajnie że F1 traktują mega poważnie. Będzie siara jak producent oranżady zrobi lepszy silnik niż koncerny automotive
    4 points
  20. Drodzy! Zapraszam Was do obejrzenia krótkiej relacji z organizowanych przeze mnie zawodów Race Day. W materiale zobaczycie czym się zajmuję poza rajdami, a jest to moim zdaniem ciekawe Premiera za 30 minut - zapraszam!
    4 points
  21. I nawet można odbyć jazdę testową
    4 points
  22. Dawno nie znalazłem tylu wspaniałości po zajrzeniu do tego wątku [emoji57]. Ostatnio dużo słuchałem Kreatora, i jest w spotifaju wydanie „Coma of souls” z opublikowanym zapisem bardzo fajnego koncertu z Furth. Nie wiem, czy to wychodziło na płycie bo mam akurat pierwsze tłoczenie tego fantastycznego albumu, ale fajna rzecz, polecam [emoji57].
    4 points
  23. Ale to chyba pierwsza generacja, w drugiej auto jest znacznie stabilniejsze niż mój stary Legacy kombi. Czuję wiatr jak głośniej szumi na relingach, ale ku mojemu zaskoczeniu nie na kierownicy. Jest w standardzie w każdym Subaru z polskiej sieci dealerskiej. Odpukać, nigdy nie musiałem używać. @jakubeczko Odnośnie spalania, to w 2019 Kraków - Piza, przez Słowację: 7,7l/100km (wynik rzeczywisty na skalibrowanym komputerze pokładowym). Dwójka dorosłych i dwójka dzieci (wtedy 4l + 6l), boxem na dachu i pełnym bagażnikiem. Dodatkowo spalanie mocno poszło do góry we Włoszech jak
    4 points
  24. Do Chorwacji śmigam co roku, byłem tam różnymi autami i zawsze to wygląda tak samo. Auto załadowane na full W XV zawsze zapinałem tempomat na 130 czasami 140km/h średnie spalanie około 9-10l/100 z pełnym obciążeniem i boxem na dachu. Trzeba uważać jak mocno wieje za tunelem mala kapela bo XV zachowuje się jak żagiel i jest mocno podatny na wiatry boczne. Warto wziąć ze sobą 1 litrową butelczynę oliwy ( tylko raz w życiu w trakcie powrotu z Czarnogóry na oleju eneso sustina 5w30 XV poprosił mnie o dolewkę , dlatego nie polecam tej oliwy bo mi jej ubyło ) Klima oprócz tego że działa 0/1 (
    4 points
  25. Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.
    4 points
  26. Regeneracja rozrusznika ... najgorzej było wykręcić nakrętkę trzymająca dół rozrusznika.
    4 points
  27. "i ja wtedy siedziałem trzy stoliki dalej..."
    4 points
  28. Ostatnio nieco głośniej zrobiło się o mortal kombat, więc zapodaję coś z pierwszej prawilnej części Johnny Cage vs Scorpion
    4 points
  29. Taki tylko wniosek - może dealer z Wrocławia przyjmie handlowców z Gdańska na kurs sprzedaży? Nie mówię tu nawet o 24 godzinach a 2 - 4 godzinach jakie dla mnie są minimum przed kupnem auta za cenę kawalerki. Generalnie ciężko się przyczepić do obsługi, bo standardowa jazda próbna nie jest i nigdy nie była problemem, wręcz przeciwnie, przy pierwszym podejściu wręcz zostałem namówiony na pokaz możliwości Subaru w lasach oliwskich, jednak brakuje elastycznego podejścia do stałych klientów. Nawet jeśli nie kupiłem tam auta, to je serwisuje regularnie od 4 lat, a salon i serwis to dwie kieszenie j
    3 points
  30. To był taki dzień, gdzie odważni faceci siedzieli na fotelach pasażera
    3 points
  31. Tabletki brałeś? Ten wątek jest o różnych liftach i prawdopodobnie 90% tu piszących ma mniejsze lub większe lifty. Ostatnie komentarze dotyczą liftu 4 CALE, to trochę więcej niż 4cm i w grę wchodzi dużo więcej modyfikacji.
    3 points
  32. Co prawda nie w 4 a w dwójkę, nasz XV wyjazd do Chorwacji podołał bez problemu. Z racji tego, że boxa dachowego nie było, to i na autostradach można było sobie poszaleć [emoji41] spalanie wyszło 8,3 l/100km na całym dystansie tam i z powrotem (specjalnie sprawdziłem archiwum [emoji2]) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    3 points
  33. I trochę coverów słucham czasem. ...i oglądam też
    3 points
  34. Nie wszyscy wiedzą, że Subaru testowało łopatki do zmiany biegów już w Imprezie A-grupowej w 1993 roku. Co ciekawe była to kłowa skrzynia, a po naciśnięciu łopatki (kciukiem) dźwignia zmieniała położenie w normalnym układzie H. Kierowcom to nie przypadło do gustu i zrezygnowano z tego rozwiązania. tu to widać od 12:58 https://youtu.be/mSnaI13JtfU
    3 points
  35. By do cna wyczerpać temat: 1. z reguły zrażamy się do marki (rzadziej do modelu) - bo coś skrzypi, bo wlew płynu do spryskiwaczy jest w miejscu podparcia maski (autentyk z Octavii III), bo rdzewieją śrubki pod osłoną kielicha amortyzatora, bo co chwila klęka drążek stabilizatora (Pechot 307), bo kiepski serwis, bo....i skreślamy markę na amen konewka (ja tak mam z Pechotem i francuzami) 2. Wybieramy sobie super extra nową markę: piękny model. komfort nieziemski, przyspieszenie liniowe, cisza, wybieranie nierówności jak z bajki, szampan od sprzedawcy i całusy od żony...aż tu nagle zna
    3 points
  36. Jakiś czas temu wycieraczka z tyłu pracowała opornie. Do momentu jak zatrzymała się. Dzis to rozebrałem. Mimo iż psikalem specyfikiem od paru dni, nie chciała zejść z ośki. Dorobiłem ściągacz, poszło bez problemów. Ramię wyczyściłem, i maluje się powoli
    3 points
  37. Zapraszam do obejrzenia krótkiego videoclipu z ostatnich testów. Dla mnie film jest petarda! Jestem pewny, że Wam też się spodoba
    3 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...