Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/11/08 in Article Comments

  1. Jakie zalety? Te skrzynie mają jedynie ekonomiczne uzasadnienie w przednionapędowych wynalazkach, Jeździłem tym wynalazkiem w RAV4 i Outlanderze. Nazywać je porażką, to za mało powiedziane. Nie wiem, dlaczego japończycy (poza Mazdą) trzymają się kuroczowo tego rozwiazania.
    1 point
  2. Mam Comforta na razie docieram - przebieg 1500 średnie spalanie 10.6 do 11, głównie żona jeździ ponieważ nie lubi drugiego autka, którym od 2 lat się poruszała - Forester diesel i teraz się zamieniamy. Różnica pomiędzy FBD i FXT to przepaść. Dzisiaj pierwszy raz jadąc autostradą widziałem zdumienie na twarzach kierujących samochodami, które wyprzedzałem. Było to oczywiście w Niemczech i jadąc 180 k/h pod lekką górkę za jakimś Audi pomyślałem że go wyprzedzę, ale gość zaczął przyspieszać .Osiągnęliśmy ok.190km/h i sądził że to mój kres. Jechałem w trybie S i po chwili zobaczyłem na liczniku 22
    1 point
  3. Jestem po jeździe testowej OBK diesel lineartronic i niestety jestem rozczarowany osiągami. Ta skrzynia nadal nie jest w stanie konkurować z DSG VW/Audi, czy też automatami BMW (np. 8 biegowy w 320.d). Szkoda, bo gdyby nie skrzynia, to pewnie bym się zdecydował.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...