Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/21 in all areas

  1. Będę reprezentował naszych [emoji41] co prawda nie Yetim tylko jakąś tam seryjną N14 ex sprt ale niech będzie [emoji12] poważnie to nie mogę się doczekać. Dzięki Marasowi mam szanse wsiąść do nowego dla mnie auta. Ciekaw jestem bardzo porównania tego sprzętu do Yetiego
    10 points
  2. Zmieniłem ubezpieczyciela OC i wyszło 471zł, taniej o 36zł niż rok temu, taniej od najtańszej oferty na rankomacie o 77zł i taniej od oferty przedłużenia u obecnego ubezpieczyciela o 117zł Nie dajcie się dym..ć, zmieniajcie ubezpieczycieli na tańszych, to ceny tych ubezpieczeń będą spadać
    3 points
  3. https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU W ramach doprecyzowania: do EU to ja tam nie widziałem, nawet jak piszą że do EU to zazwyczaj nie jest do EU
    2 points
  4. Nic dziwnego, to najlepsze GTA.
    2 points
  5. To u mnie troszkę mniej (co prawda od zrobienia zdjęcia doszedł tysiączek)
    2 points
  6. Kto miał plakat? https://www.otomoto.pl/oferta/lamborghini-diablo-diablo-v12-ID6DuG67.html?r z innych ciekawostek: ta sama marka, ten sam model: Od lekkiego roadstera z napędem na tył: https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-spider-alfa-romeo-spider-2-0-ksiazka-serwisowa-swietny-stan-ID6D53RW.html po diesla i napęd na przód: https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-spider-navi-xenon-ID6D73fB.html? z innych ciekawostek: https://www.otomoto.pl/oferta/mercury-promocja-10-
    2 points
  7. Niewybuch ł Jaram się jak dzieciak... tylko jeszcze nie wiem czym VID-20210226-WA0000.mp4 VID-20210226-WA0000.mp4 VID-20210226-WA0000.mp4
    2 points
  8. pozdrawiam gang subaraków spod UMŁ
    2 points
  9. Patokolektyw pozdrawia ze strefy skażenia
    2 points
  10. Na fejzbuku gość napisał że ma lanosa na części, poszedł mój standardowy spam "anglik?" i udało się że akurat miał jeszcze trójkąt
    1 point
  11. A ja na odwrot wlasnie Gangsta rap mnie odrzuca ;p To prawda, ale muzyka plynaca z radia odkupila wszystkie winy.
    1 point
  12. Ugh oponki 205 na te śliczne srebrne Speedline już w drodze . Mam na tą furę pomysł, zobaczymy jak wyjdzie
    1 point
  13. Mister gadżet, pierwsze drobiazgi napływają, jak to bywa pewnie gadżety przewyższą wartość fury
    1 point
  14. dalej chyba nie rozumiesz co napisałem. Ani takie testy ani oponie nie są miarodajne i nie brałbym ich pod uwagę ponieważ opinie pochodzą z różnych aut a wklejone przez Cienie testy są robione na golfie czy na jakiejś tam toyocie - tzn biorą 20 opon jedno auto i jadą z tematem. Co z tego ze na golfie ta opona będzie się zachowywała znakomicie skoro na XV ( które jest bardzo specyficznie tzn. wysokie i sztywne )już nie. W dodatku rozmiar też ma znaczenie. Opona 225/55 /17 będzie się zachowywała inaczej niż 225/50/17 ... Także raczej pod uwagę brałbym opinie użytkownika XV o danej o
    1 point
  15. 1 point
  16. Vice city! A nie jakies San Andreas...
    1 point
  17. Goodyear Efficientgrip Performance 225/55R17 - takie polecam. Mam założone do XV 2,0 CVT. Aktualnie letko ponad 500 zł a sztuka na oponeo.
    1 point
  18. @WRC fan fajnie się słuchało. Teraz czekam na kolejny odcinek.
    1 point
  19. Mam dostęp do garażu z kanałem tylko komu by się chciało aż na Bytom cisnąć.
    1 point
  20. @MrJ Tak, najpierw pobrałem 464110-5150 i przeprowadziłem updejt softu z 3300 na 3800 - niestety na tej płycie nie ma map polski, mogę wyodrębnić LOADING.KWI i wysherować, abyś nie musiał całej płyty pobierać, ale to napisz na PW w razie co. Tak, ta 464210-6950 zawiera polskie mapy. Problemem jest że obraz jest większy niż płyta DVD 8.5GB Osobiście za pomocą programu WinISO otworzyłem obraz .ISO, zaryzykowałem i usunąłem 2 największe pliki SADSR621.IDX oraz POISR621.IDX oraz zapisałem nowy obraz .ISO odchudzony (niestety nie wiem jakie funkcjonalności straciłem po usunięciu tych 2 plików
    1 point
  21. I jednak się udało W zeszłym tygodniu mieliśmy okazję odwiedzić zespół Inter Europol Competition oraz porozmawiać z Kubą Śmiechowskim. Efekty w najnowszym odcinku podcastu: A z newsów, to poznaliśmy nazwiska zespołowych partnerów Kubicy do ELMS: https://w-racingteam.com/news/detail/328/deletraz-and-ye-alongside-kubica-in-team-wrts-line-up-for-the-elms
    1 point
  22. A ja będę napażał GTA SA
    1 point
  23. Ekstra! W takim razie muszę już zacząć myć auto [emoji23] [mention]Rafaelo [/mention] [mention]galimatiss [/mention] [mention]llkuba [/mention] szykujta fury [emoji1]
    1 point
  24. Super! Szukamy wlasnie czegos gdzie bedzie mozna zrobic fajne ujecia, bo Mateusz z Watch This Car chce zrobic film .
    1 point
  25. U mnie jest o tyle prościej, że miałem VTD i wsadziłem inne VTD, po prostu czujnik prędkości w tym wsadzonym VTD czyta na czymś innym (i w efekcie prędkość na czujniku jest 10 razy mniejsza) niż oryginalnie. Ja finalnie zmodyfikowałem oprogramowanie TCU (pewne drobne zmiany map i parametrów da się zrobić) plus mam zrobione na Arduino urządzenie które koryguje sygnał z czujnika prędkości - podziałało niestety trzy dni i umarło, teraz mi to akurat elektronicy w Cieszynie ogarniają. Oznacza że masz najlepszy napęd w Subaru W przeciwieństwie do "tego gorszego automatu" - stały, z p
    1 point
  26. Jest lepiej, bo masz też kontrolę trakcji, współgra to ze skrzynią biegów. Generalnie napęd szybciej reaguje na warunki drogowe. Samochód lepiej jest prostowany. Generalnie same plusy.
    1 point
  27. Jeśli na warszawskich blachach i białych ATS'ach to pozdrawiam również
    1 point
  28. Chcąc wrócić do serii wymieniasz tuleję tylną wahacza i robisz zbieżność oraz geometrię. Za tuleje OEM zapłacisz coś ok. 300PLN/1szt ( zamienniki pewnie za ok70PLN) + robocizna jakieś 250 + 150 geometria. Ceny roboczogodzin w serwisie i usług geometrii mogą się różnić w zależności od regionu i zakładu. Podałem Ci orientacyjny koszt i chyba niewiele się pomyliłem. Zostaw ALK bo jest to dobry mod do Imprezy. Sam używam i jestem zadowolony.
    1 point
  29. Piękna rzecz Powodzenia
    1 point
  30. Kolejny projekt któremu będę kibicował . Powodzenia .
    1 point
  31. Dzięki. udało się kupić pompę z skrzywionym kołem pasowym która miała bardzo niski przebieg ok 20 tyś mil. Tutaj dziękuje miłemu sprzedawcy który posiada Subaru Imprezę Hawka. Wyczyściłem pompę wewnątrz nie mogłem niestety odkręcić koła pasowego więc przełożyłem cały wałek(chyba tak nie powinno się robić ale cóż) Pompa w środku ma mięciutkie uszczelnienia(u mnie pompa ma twarde/plastikowe uszczelnienia) Udało się ożywić wspomaganie i wymiana uszczelnień w główce przekładni kierowniczej zakończyła się sukcesem. Chciałem Bardzo podziękować Tobie za po
    1 point
  32. Realizm tylko w Beam.NG
    1 point
  33. 280 kkm zrobiło się nie wiem nawet kiedy.
    1 point
  34. To mój pierwszy post na forum, więc: CZEŚĆ! Piszę, żeby podzielić się wrażeniami po modyfikacji OBK II 2.5 - oczywiście w wykonaniu @Andrzej Szczepanek (kolektor + tłumik wymienione na miejscu od A do Z - dobra robota, polecam tego allegrowicza!). Różnica ogromna, banan nie schodzi z ryja nawet w korku Zresztą co ja Wam będę pisał, poniżej macie filmik (w opisie jest też link do konkretnego tłumika - nie wiem, czy tu można reklamować). PS. W filmie jest też stan pośredni, czyli sam kolektor z seryjnym tłumikiem - zgodnie z wrażeniami opisanymi w tym wątk
    1 point
  35. Dzięki drzwi mam
    1 point
  36. Tak miękki jest seryjny zawias, na sprężynach od GT tego problemu nie ma. Zimę mam 205/55/16 ET55 - jest ok, lato 215/45/17 ET55 jest generalnie ok, ale ślimak 180 stopni jak wejdę tak 100-110 to tył gdzieś rantem dotknie.... Jak testowałem kiedyś felgi z ET35 to obcierał nawet na dziurach, rantem o bark opony.
    1 point
  37. Nie pozdrawiam kierownika
    1 point
  38. Co to się porobiło! Kiedyś wyłażono ze skóry żeby wycisnąć ile się da koni a teraz kombinują jak tych koni ująć
    1 point
  39. taak, dziadzio już u mnie szukam trójkątów wewnętrznych na lusterka LiP oraz obudowy klamek drzwi tył wewnętrzne LiP tak na początek. @chojny jak pomyślisz nad $$$ tez zainteresowany jestem. @BartZ droga Szatanika to chyba już wyznacznik dziadków na forum
    1 point
  40. Taaaak, historia zatoczyła duże koło i myślę że właśnie kupiłem Subaru, które już zostanie w naszej rodzinie. Ostatnio mówiłem to już przy S204, które jednak sprzedałem innemu fanowi, no ale NewAge mnie tak nie kręcą Jakimś cudem wytargałem przełożone, zarejestrowane w PL będące w kraju od około 2010 roku STI RA ver.2 LIMITED, po sprawdzeniu VIN wyszło że to właśnie jeden z 555 sztuk tego modelu. Niestety nie wiem jaki numer, ponieważ nie ma naklejki. Tutaj będę sobie czasami skrobał jakie tam prace są do wykonania i jak ten samochód u nas sobie żyje. Oczywiście n
    1 point
  41. A krąży teoria że zmieniasz pojemność układu wydechowego. Tym samym zjawiska falowe w wydechu które to ułatwiają opróżnianie go ze spalin, zostają zakłócone. Ponoć właśnie kolektor i puszka kata jest najważniejsza. Czasem zmiana końcowego na przelotowy psuje parę kunia. Tak samo jak przy zmianie kolektora na bulgoczący niby psuje też moc. Nikt tego na hamowni nie mierzył. W przypadku turbo im luźniejszy wydech tym lepiej, ale nie w wolnossaku. Dla przykładu sam końcowy wydech jest ciut inaczej zbudowany w Legacy i Forku przy tym samym silnik. A dlatego że Legacy jest dłuższe i tym samym układ
    1 point
  42. No niestety ,ale spokojna głowa kosztem bagażnika. Zawsze można założyć boxa na dach jak trzeba więcej miejsca. A koło zapasowe wyglada tak w bagazniku
    1 point
  43. Powiedzmy sobie szczerze, co klasyk to klasyk... Gratuluję, dobrze że trafił w dobre ręce! Co do listy to pamiętam, że jeszczę użytkownik @Luqu oraz @Krajanek mieli RA limitki. Jeszczę jedna sztuka kręci się też w okolicy Krakowa/Małopolski ale właściciela nie znam. Pozdrowienia od brata numer 034, który powoli wraca do żywych!
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...