Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/27/21 in all areas

  1. Wrzucę swoje luźne spostrzeżenia. Czy się ktoś spina czy nie, to nie mnie to oceniać, tym bardziej nie będę się zagłębiać w pękające zady... Ale widzę, że czasami zamiast dopingować kolegów którzy z naszego punktu widzenia mają "idiotyczne plany" na budowę swoich aut to się ich dołuje. Wiadomo, że nie zawsze wszystko się opłaca, baaa, czasami bilans zysków i strat to dwa przeciwstawne sobie wektory, ale mówcie co chcecie - ja przynajmniej tak mam - cieszy mnie jak te dziwne plany się udają, nie wspomnę już o właścicielach tych aut, którzy to pewnie sikają ze szczęścia. Ja n
    8 points
  2. Jest blok, teraz kute korby. Na zamówienie pewnie, bo mimo, że FA i FB bliźniacze jednostki to nic nie pasuje oczywiście
    5 points
  3. Wymieniłem w końcu po 3 latach od kupna halogeny z przeciwmgielnych na dalekosiężne Wesem H03.
    4 points
  4. Odcinek kwalifikacyjny się świetnie sprawdza w ERC moim zdaniem i rozwiązuje problem.
    4 points
  5. E tam, moim zdaniem za bardzo się spinasz
    4 points
  6. Kolejne zdjęcie z rodzinnego archiwum. Była Impreza taty to teraz będzie Legacy mamy. MY96 2.0 Swiss Station Rok ok 1998
    4 points
  7. Trochę się naszukałem pasujących. Mi też się podoba, nawet nie będę wypełniał tych przestrzeni między prostokątem a lampą. Na początku myślałem żeby wyciąć w pracy z czarnego tworzywa, ale na razie zostaje jak jest.
    3 points
  8. Na Oliviera patrzę od dawna .Ma umiejętności i Loeb też już go instruował.Kiedyś oglądałem filmik jak z tatą występowali - myślałem ,że ten bardziej widowiskowy to Peter. Było odwrotnie:
    2 points
  9. Chyba born 2 drive tak. Ogólnie mega poukladany chłopak kak siego słucha.
    2 points
  10. chyba kiedyś na Motowizji albo Canal + ( nie pamietam ) był godzinny reportaż o Oliver, jak zaczynał jako dziecko, potem jak go rodzice wysłali do Francji do szkoły FFSA pod torem Le mans, wzorowa kariera. Warto gdzieś w necie poszperać bo świetny film/dokument
    2 points
  11. Cóż, każdy ma inne podejście, jedni wolą dobijać cenę jak na targu w Rabacie, inni wolą po prostu w dobrej kupić bez zbędnego tracenia czasu.
    2 points
  12. Chyba nie doceniasz mentalności rodaków, wywalczenie dużego rabatu w salonie to sukces właściwie większy niż sam zakup auta I patrząc na rosnącą od lat sprzedaż drogich marek u nas, taki system się sprawdza
    2 points
  13. I wystarczy zajrzeć w temat auta @Bonless żeby zobaczyć, że chłop wie o czym mówi.
    2 points
  14. Jeszcze muszę polakierować bezbarwnym przyciski tak więc jutro będę składał, a może na spocie poskładam ?
    2 points
  15. Jaki jest sens konstruowania w ten sposób cenników Trzeba by zapytać tych co te cenniki (i politykę cenową) ustalają Moim zadaniem to oczywiste - ktoś wynegocjuje więcej, ktoś mniej - czyli zawsze jest szansa na większą marżę, bo przecież poniżej pewnego poziomu i tak się nie schodzi. Może też chodzi o to, że większy rabat robi większe wrażenie? W każdym razie we wcześniejszych wypowiedziach chciałem tylko zaznaczyć że ostateczne ceny konkurencji nie są aż tak bardzo odległe od cen OBK, tyle że czasami wymagają nieco dłuższych rozmów z handlowcem.
    2 points
  16. 1 point
  17. Z tym, że OBK to tak do końca nie jest SUV
    1 point
  18. @carfit jedyny jaki znalazłem obejrzę dziś go akurat.
    1 point
  19. Auto podniesione przodem Pompa już rozebrana. był jakiś problem z uszczelnieniem ponieważ blisko ośki/koła mam czarny korpus. Mam nadzieje że to wina pompy. zastanawiam się czy pompy nie przełożyć z OBK i tak spróbować odpalić/odpowietrzyć jednak nie chcę uziemić obu samochodów
    1 point
  20. Amorki kyb standard ale springi ryzykuje i wziąłem twardsze HD kayaba zobaczymy jaki efekt będzie jak kiedyś poskładam
    1 point
  21. Tak, aluminiowa, chyba 6mm. Wygląda bardzo solidnie.
    1 point
  22. Moja pierwsza modyfikacja - płyta pod silnik od @grzegorzp - polecam
    1 point
  23. Czasami nieistotna jest cena końcowa - liczy się wysokość rabatu[emoji23] motyw często wykorzystywany w Black Friday Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 point
  24. Pozdrawiam dziś z S52 w stronę Cieszyna. Czarny Forek na SCZ, oświniony. Było machane i odmachane, wreszcie nie zrobiłem z Siebie głupka
    1 point
  25. Patrząc nieco szerzej, większość z nas, chciałaby żeby w F1 był wyścig kwalifikacyjny w odwróconej kolejności, a tu płaczemy, że lider ma gorzej w pierwszym dniu
    1 point
  26. AGM pod maską to zgoda, że może mieć mniejszą trwałość bo nie lubi wysokich temperatur. Ale EFB to zwykły "kwasiak" tyle, że wzmocniony. Powinien wytrzymać więcej. https://akubiz.biz/artykuly/9-Artykuly/360-AGM-kontra-EFB-i-klasyczne-akumulatory-rozruchowe.html
    1 point
  27. Jedynie rozwiązanie to losowanie pozycji startowych albo wybieranie pozycji wedle kolejności czasów z shakedownu czyli taki odcinek kwalifukacyjny. W każdym innym przypadku zawsze będzie ktoś poszkodowany. Dziwię się ze jeszcze togo nie wprowadzili.
    1 point
  28. Dla części kupujących pewnie ważne jest by sąsiad myślał, że mamy droższe auto niż zapłaciliśmy a Subaru tej opcji nie oferuje.
    1 point
  29. Jeszcze wczoraj do późnej nocy zdążyłem zamontować kamerkę. Przeskok jakościowy jest zdecydowanie na plus
    1 point
  30. Taki mam plan, bo dawcą niestety już się pewnie goliliśmy...
    1 point
  31. Dobrze, że napisaliście gdzie, bo zastanawiałem się gdzie byłem Jak będę jechał gdzieś *****, to usunę EXIF. Albo mam lepszy pomysł - nie będę robił zdjęć
    1 point
  32. 1 point
  33. japończycy, UKeje i Australia? weź Pan szmatkę i przetrzyj trochę ten tunel centralny
    1 point
  34. Przyciski prawie gotowe - jeszcze pójdzie kilka warstw bezbarwnego połysku, a satelity w podkład, później mat czarny i na końcu bezbarwny połysk
    1 point
  35. Bycie trendseterem to ciężki kawałek chleba. A poważnie to super że się zabrali za Legacy i że wrzucają zdjęcia, można coś tam podpatrzeć, czy potwierdzić pewne zastosowane rozwiązania. Legasiów jest naprawdę niewiele i fajnie że są ratowane.
    1 point
  36. Prodrive idzie grubo, właściciel będzie się tym samochodem ścigał w rajdach.
    1 point
  37. projekt oklejenia robilismy sami, wydruk poszedł do agencji i oni tez okleili - aczkolwiek po 2 latach mysle ze sam bym to lepiej zrobił po paru piwach
    1 point
  38. Jeszcze by te żarówki zmienić[emoji12] Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  39. 1 point
  40. Nowa C klasa. https://www.carscoops.com/2021/02/2022-mercedes-benz-c-class-heres-everything-you-need-to-know-about-the-sedan-and-estate/ Zaraz trzeba bedzie byc ekspertem zeby rozróżnić A od C a C od E.......
    1 point
  41. Świetny pomysł z tym wątkiem Odkopałem na starym kompie,więc się przywitamy, A.D. 2011
    1 point
  42. Może nie najstarsze, ale starszych chyba nie mam. Za to jakie fajne. Rok 2012 chyba. Wysłane z mojego mądrego telefonu
    1 point
  43. Moje pierwsze, od stycznia 2008 do września 2020. Trochę mnie kosztowało w międzyczasie, nerwów i pieniędzy, kapryśne jak kobieta niemniej nigdy mnie nie zawiodło. Zdjęć drugiego, czerwonego GT nie mam, bo się nie lubiliśmy Na zdjęciach ja na szkoleniu z ALem. Orneta, 2010
    1 point
  44. Cześć, najstarsze zdjęcie z domowych zbiorów: Impreza GT GF8 MY96 - auto Taty. I w ten sposób choroba się zaczęła... Rok ok 1998
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...