Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/21 in all areas

  1. 8 points
  2. Ktoś zdrowo zaszalał. 2xGT40 na odprawie celnej.
    8 points
  3. Właśnie się zorientowałem że tydzień temu stałem się pełnoletnim użytkownikiem forum Pękło mi 18 lat zameldowania pod tym adresem Pytanie do adminów ... czasy jakieś takie nerwowe ostatnio, czy jako dorosły forumowicz mogę od czasu do czasu rzucić czymś wykropkowanym czy nadal będzie to skutkowało zrzutem do lochów ?
    5 points
  4. Żadne dziwy Wg mnie V60 wygląda lepiej, jest zdecydowanie bardziej zgrabne
    4 points
  5. Wczoraj wieczorem Legwan wrócił na drogi.. A dzisiaj w nagrode dostał tankowanie i beny i podtlenku, Wstępnie został umyty z zewnątrz, Wypucowany w środku.. I zaraz, jako wisienka na torcie, dostanie nowy Zapaszek
    3 points
  6. projekt oklejenia robilismy sami, wydruk poszedł do agencji i oni tez okleili - aczkolwiek po 2 latach mysle ze sam bym to lepiej zrobił po paru piwach
    3 points
  7. chyba weszła kolejna transza z Tarczy 5.0
    2 points
  8. Prezes ma tera inne zainteresowania
    2 points
  9. Dziękować dziękować Na masce jest jeszcze świnia [emoji41][emoji41]
    2 points
  10. @Kiwi 4ester to prawda, najwyższa pora nadrobić zaległości.
    2 points
  11. Nowa szyba wstawiona można jechać na przegląd
    2 points
  12. Wystarczy dołożyć chłodnice skrzyni dodatkową razem z termostatem i po sprawie. Koszt ok strzelam 500-1000 PLN. I wtedy jeździmy spokojnie bo ATF będzie miał się dobrze. Na chłodno podejdź zawsze do kupna samochodu. Pośpiech jest wskazany tylko przy unijaniu much. Na serwis się przejedź przede wszystkim. SH chyba nie jest aż tak poddany na rudą szmate jak poprzednie generacje.
    2 points
  13. Witam wszystkich:) Autko subaru impreza 2001r gd 2.0 wolnossak
    2 points
  14. Uważam, że trzeba się cieszyć z tego co jest. Mogło być gorzej. Outback to naprawdę fajne auto. Nie jest nijakie jak większość spotkanych na drodze. Nadal ma silnik 2,5 a nie jakieś 1,0~1,5 z trzema cylindrami. Konstrukcja sprawdzona i trwała. Dla mnie ważniejsze jest to jak wyżej oraz jego mała awaryjność, wsiadasz i jedziesz, a nie stoisz cały czas w serwisie (niż te np. ~30 KM więcej). Odnośnie ceny to poszły w górę też i u konkurencji. Pozdrawiam wszystkich
    2 points
  15. Jakiś spocik w niedzielę? Dodatkowo, czy lista jest aktualna? Yato004 jest dopisany. @Robster @Tutek @thomson0073 @Waldek Woźny @> raven @Michał Krupa @KubaXT @Sławo @Kamyl @adish24 @jkarp @spiderq @_Peter_ @LosioDriver @MasteROOT @palmall @przemekka @R4RE @Sebastian32 @tarus @Tokio34 @trzymek @andrzej0811 @blejzu @coocer @Dj Brabus @Dr Zybertowicz @ech @elmot @Elpi @Ericsson @Kiwi 4ester @aplam13 @Y
    2 points
  16. Ciągać można po prostu 4atAT z US mają tendencję do grzania się. Weź przegląd z jazdą próbną (w niektórych serwisach jest to opcja płatna ekstra) trzeba posłuchać jak wszystko chodzi. Sam mam już chyba 5 Subaru, Diesla też miałem i sobie chwaliłem wszystko trzeba kupować z głową.
    1 point
  17. W tym Forku siedzi pancerny, trwały automat, choć 4 biegowy (weź to pod uwagę), nie ma jeszcze CVT.
    1 point
  18. Bo w Europie w 2010 - 11 były dostępne silniki 2.5 z automatem . Co do 2.5 sprawdź na podnośniku okolice kolektorów wydechowych czy nie poci się. Nie bój się aut z USA ale dobrze sprawdź każde nawet te z PL. Auta w USA nawet nowe były dużo tańsze niż w Europie.
    1 point
  19. Kupiłem Duracell 60 Ah. Sprawuje się wyśmienicie. Można przypiąć powyższe epitety.
    1 point
  20. To fakt. V 90 też nie jest brzydkie, przynajmniej porównując do znanych i lubianych Passata i Superba, gdzie tył wygląda jakby go w warsztacie pod Tiraną dospawali. Generalnie zgrabne kombi to OBK, V 60 CC i Audi A4 Allroad. Pewnie ładnie by też wyglądała Giulia Crosswagon q4...
    1 point
  21. Dzieki że juz mnie troche nakierowaliście. Do Forestera już przymierzam się od jakiegoś czasu. A że sprzedałem poprzedni to zapytuje. ajax, tak auto jest sprowadzone z niemiec, ale ze stanów . Nawet światła ma dorobione na EU. dokładnie 2.5 AWD 170KM W sumie wygląda na wypasie. Napewno sprawdzę w ASO. Swoją droga to kto może sprawdzić czy skrzynia i napędy są już wypracowane? No chyba że w ASO. Sprawdzę Tak przeglądam oferty i prawie każde autko ma HAK, co ludzie wcześniej na nich ciagali nie wiadomo. Jak to się odbiło na uaucie?. Mam juz z tym niemiłe d
    1 point
  22. Przede wszystkim odradzam pośpiech tak jak koledzy. Subaru to nie Ferrari F40 trochę tego na rynku używanych jest. Jeśli silnik 2.5 to wnioskuje, że to wersja US AT nie polecam raczej takiej do ciągania przyczepy. Jeśli to US koniecznie sprawdź Carfax (nie opłaca się ściągać aut innych niż z licytacji ubezpieczycieli). Sprawdź koniecznie czy farba w komorze silnika jest matowa. Ogólnie polecam na spokojnie auto zawieźć do mechanika specjalizującego się w marce. Forków z tych roczników jest sporo na rynku i jest z czego wybierać. Zwróć też uwagę na stan tylnych amorków jeśli auto już siada koni
    1 point
  23. A w automacie zblokowane sprzęgło wielopłytkowe - czyli problem z jego sterowaniem i działaniem.
    1 point
  24. Po wymianie cewki silnik chodzi jak w zegarku. Świece były całe. Prawdopodobnie cewka odeszła na emeryturę. Dziękuję wszystkim jeszcze raz za pomoc.
    1 point
  25. Nooo Panie Dyrektorze dawnośmy Cie nie widzieli
    1 point
  26. Jedno jest pewne - na pewno nie jest to marka na S.
    1 point
  27. W sumie to nie Ale mocno kibicuję aby któryś producent japoński podgryzał zdegenerowany zachód w kategorii mocnych SUVów
    1 point
  28. niech nikt Cię nie pogania. Co to za wywoływanie presji? mamy czw. a Ty praktycznie masz niecałe dwa dni na wkręcenie się w markę , poznanie jej + i - . To jakiś znajomy sprzedaje Tobie? a silniki nierozkręcane od nowości? "leje się" z nich? może coś było już "standardowo" naprawiane? sprawdzanie samochodu od silnika trzeba zacząć i tego czy rdzy nie ma . Naprawa silników jest kosztowna , więc bez straszenia, ale trzeba mieć tego świadomość, że to nie silnik z corsy 1.0 za 5zł. Jak silnik jest ogarnięty, to daje mega frajdę, ale jak nic nigdy nie było robione, to raczej konkretniejsza opi
    1 point
  29. Dla mnie dziura w dachu jest zbędna a wentylacja się przydaje. O to chodzi by był wybór.
    1 point
  30. no i się wydało że w wolnej chwili handluje autami i do tego jaki wygadany jestem !!!!
    1 point
  31. Bez przesady, nowe auto. W Outbacku SBD po roku tyle miałem ale wtedy to się jeździło.
    1 point
  32. Zamień miejscami cewki i swiece
    1 point
  33. Nie ma. Fabryka w US i JP to pewnie dwa światy. Za to w najniższej specyfikacji jest podgrzewanie kierownicy i foteli przód/tył. Z ciekawostek: Klima z możliwością sterowania głosem w jęz polskim Nie widzę CD, ale widzę wersje z CD w podłokietniku Kurtyny powietrzne tył (chyba wcześniej nie było) Podwójny X mode - jeśli będzie taki jak w Forku to będzie b. dobrze. Do tego wersja cross ma bardzo wytrzymałe relingi.
    1 point
  34. Po przesiadce z XV (2gen) do Forka XT (2018) było wyraźnie lepiej. Jednak OBK (2019) to zupełnie inny level.
    1 point
  35. Mój XV wyskakuje spod świateł jak z procy nawet bez łopatek - w mieście jestem z niego bardzo zadowolony. Na autostradzie też nie ma dramatu, jedynie życzyłbym sobie mniejszego hałasu przy 140-160. Poziom hałasu w nowym OBK jest dla mnie jednym z podstawowych kryteriów T/N.
    1 point
  36. Coś w tym jest... Opis jest niechlujny i niesympatyczny, wygląda tak, jakby sprzedający wcale nie chciał sprzedać. Jak ktoś nie umie zrobić nawet porządnego opisu, to mam mu zaufać, że z autem obchodził się porządnie? No cóż, ludzie są różni i mnie zniechęca, a innych być może przyciągnie, kto wie? ;-)
    1 point
  37. Jak jest LPG , to luzy zaworowe w pierwszej kolejności. Auto w dobrych rękach więc będzie dobrze.
    1 point
  38. U mnie kiedyś nowa świeca powodowała wypadanie. Także nie ma reguły. Błędy masz?
    1 point
  39. Tutaj macie całą transformację Forka https://shiftaholics.com/category/blogs/
    1 point
  40. Pewnie wypadają zapłony. Do sprawdzenia świece, kable/cewki, kompresja, wtryski...
    1 point
  41. Tu masz dokładnie to samo https://www.importimageracing.com/products/compressive-tuning-xti-autodromo-hood-subaru-forester-xt-2014-2018 https://compressivetuning.com/product/xti-autodromo-hood/ tanio nie jest , ale za to jak to wygląda - na urodziny sobie kupię a tu inne https://echochu.en.made-in-china.com/product/SKYxiQrCAXWO/China-Sti-Subaru-Forester-2015-Carbon-Fiber-Hood-Bonnet.html http://www.jskracing.com/product_view.aspx?pid=535&id=3709# https://www.carousell.sg/p/subaru-forester-xt-sj-custom-scoop-bonnet-243157600/ htt
    1 point
  42. Dobrze ze został , mnie wyleciał i powietrze zeszło do 0 w 1 km
    1 point
  43. Skończone Wymieniłem całe kielichy na nowe. Znaczy sam je zrobiłem. Wyszło tak fajnie że jak pojechałem na geometrię to nawet nic nie musieli z tyłu ustawiać Chyba za bardzo się postarałem Fotki trochę nie po kolei ale są. Forek zrobił się teraz mega sztywny w zakrętach. Mam na myśli sam tył. Pracy jest sporo ale warto.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...